Ai uitat parola?


  • kravenkkk

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X16XEL din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mar 2016

Cu EGR anulat am noxe intre Euro3 si Euro 4, testat la o statie ITP . Deci pentru cei care mai au problema asta, nu va speriati ca treceti fara probleme ITP . am bastrat si bonul de la aparat dar nu prea se vede mare lucru pe el. acum urmeaza testul final ITP la RAR Voluntari , sa vedem ce iese.
  • GicaDeLaService

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2013

Salut, am si eu un Vectra B x16xel 1996 si de curand am curatat valva egr , schimbat clapeta acceleratie cu motoras si senzor[cea veche avea placa usor descentrata asadar era cazul oricum]. De probleme nu am scapat..motorul moare cand ajunge undeva pe la 80 de grade dupa care tre sa il ajut cu pedala de acceleratie ca sa porneasca din nou. Am scos mufa de alimentare la egr si acum merg cu becul de check engine aprins dar nu a mai murit[merg deja de aproape doua saptamani]. Am doua variante.. egr nou cu 2.5 mil [care din ce am inteles ma pot astepta sa pice din nou in maxim 1 an] sau anulare.. ce recomandati ? Un mecanic mi-a zis ceva de genul ca ar bubui motorul daca anulez egr.. eu nu prea as pune botul pentru ca dupa logica mea nu are de ce sa se intample asa ceva. Multumesc anticipat.
  • kravenkkk

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X16XEL din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mar 2016

Scoate egr afara si in loc de garnitura aia pune o tabla mai rezistenta fara gaurile alea 2 . Asta daca tija egr se trage in interior , daca lucreaza in exterior ii faci gaura doar unde lucreaza tija, in felu asta poti lasa mufa egr in el si cu putin noroc nu o sa mai ai martoru de check engine aprins
  • kravenkkk

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X16XEL din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mar 2016

Eu am respins la rar pentru ca seria motorului difera cu o cifra fata de aia de pe carte asa ca am ajuns tot la bulgari pt itp. Cel putin nu am platit ca baieti de la voluntari au verificat seriile de sasiu si motor inainte sa platesc taxa.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,283
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Intrebare intrebatoare.
De curiozitate am zis sa scot mufa din egr sa vad daca se intampla ceva cu masinuta si ghiciti ce? Nicio diferenta. Se tureaza la fel ca inainte, nu intra in limp mode doar s-a aprins becul in bord. E normal? Ca daca e asa ii pun o bucata de tabla da-l naibii de martor.
Astra h z19dtj
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 356
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20 DTH 160 CP din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2012

Rezultatele EGR-urilor pe masini(nu numai Opel) .
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 340
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

horaa a scris:Intrebare intrebatoare.
De curiozitate am zis sa scot mufa din egr sa vad daca se intampla ceva cu masinuta si ghiciti ce? Nicio diferenta. Se tureaza la fel ca inainte, nu intra in limp mode doar s-a aprins becul in bord. E normal? Ca daca e asa ii pun o bucata de tabla da-l naibii de martor.
Astra h z19dtj

Eu am mers mai bine de doi ani de zile cu mufa EGR scoasa si cu martorul aprins in bord si nu s a intamplat nimic....
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,283
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Si totusi sunt curios, cu mufa scoasa egr-ul e deschis sau blocheaza gazele? Mhz
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

E închis, dacă nu primește curent, nu mișcă solenoidul..
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,283
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Deci 0 gaze prin admisie. Cred ca va merge asa o vreme bunaaaaaaaa
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 340
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

Cu mufa scoasa egr ul trebuie sa stea inchis, in conditiile in care nu este blocat pe deschis axul din cauza depunerii de calamina.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,283
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Nu a avut calamina ca l-am curatat in fiecare an si de lucrat stiu ca lucra ca daca il activam din opcom murea motorul, deci ma gandesc ca functioneaza.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

Interesant e ce se întâmplă dacă ai o problema și o ignori pentru ca ști ca martorul e aprins din cauza EGR? Dacă pana pui opcom se agravează și cauzează alte probleme? E doar un scenariu, nu-i musai sa se și întâmple..
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,408
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

Blindat si anulat din soft!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,283
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Mneah, pseudoagrafa inainte sa pornesc masina
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,602
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

horaa cauta pe BOEING747 sa ti-l scoata scoata din soft, exista explicatii dar nu imi mai uzez tastatura .
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,283
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Stiu ce se poate intampla dar inca nu a venit momentul anularii egr-ului, anul viitor cand urmeaza distributia va urma si admisia si anulare egr dar eram curios de ce fumega in halul asta la acceleratie puternica si am zis ca o fi de la egr si sa il mai las cateva zile decuplat sa vad daca mai face la fel sau nu
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 9,658
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

Capetele de pe admisie le poți anula.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,283
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Alea vor pleca instant garantat, in momentul de fata sunt blocate pe deschis dar sunt tare curios cata mizerie e pe interior ca, senzorul nu zice nimic cum ca ar fi mazga foarte multa.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 340
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

Si la mine a fumegat mai tare in primele zile, dar este bine ca fumega, astfel mai scoate din mizeria depusa. In plus, inseamna ca masina ta nu este dotata Shocked cu nemaipomenitul si extraordinarul DPF... Wink

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata