Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • gR3eNn

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra c din 2005 1.9 CDTI 120 cp.
Dupa ce pornesc motorul si merg aproximativ 5 minute cu ea mi se aprinde becul de la baterie in bord.
Am fost cu ea la un service. Mi s-a spus ca releul este de vina. Am schimbat releul de alternator si dupa o fuctionare de aproximativ 5 minute se aprinde din nou. L-am masurat si cand martorul este stins imi arata 13 si ceva. Cand este aprins 14.45. In timp ce se aprinde martorul se aude un zgomot la motor cum motorul ar da de greu ( ca atunci cand pornesti aerul conditionat )
Care ar fii cauza?
Am cautat la search dar nu prea am gasit ceva de genul.

Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

Skip ads

  • xmary

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2008

  • Mesaj Privat
vezi puntea de diode sau bateria,
incearca cu o alta baterie , daca tot asa face inseamna ca este puntea de diode.
  • gR3eNn

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns dar s-a dovedit a fii alternatorul. L-am schimbat si s-a rezolvat..
  • dezmembreaza

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
incearca cu o alta baterie , daca tot asa face inseamna ca este puntea de diode.
Skip ads

  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut! In seara asta in trafic, la vreo 5-10 min de la pornire mi s.a aprins martorul rosu de baterie. Am oprit, am repornit si...la fel, dupa o perioada de mers s-a oprins din nou. Am facut proba si la relanti si deasemenea, martorul se stinge la pornirea motorului dar se aprinde dupa ceva timp, cateva minute.
Stie cineva care ar fi problema si daca se mai poate circula asa?

Mentionez ca acum vreo 2 saptamani am schimbat fulia de la alternator, moment in care s.a facut si un test si incarca in limite normale.
Multumesc!
  • MCosmin315

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2017

  • Mesaj Privat
daca scot bateria de la vectra c e posibil sa imi ceara apoi vre-un cod in BC?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Depinde de cdplayer.
  • MCosmin315

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2017

  • Mesaj Privat
cd player-ul este navi 70
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La modelele astea nu.
  • MCosmin315

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2017

  • Mesaj Privat
sigur? vreau sa scot bateria sa curat bornele si sa nu am surprize apoi,multumesc de raspuns!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
CD30, CD40, CD50, CD70 si DVD90 si variatiile lor (mp3, navi, etc) nu cer cod. ele sunt imperecheate cu restul masinii.
O sa se reseteze setarile audio, ceasul si alte chestii dar le poti seta din butoanele de pe ele (intri in settings si vezi mai departe).
La fel si computerul de bord se va reseta (adica o ia totul de la 0, daca vrei sa ai un istoric al consumurilor va trebui sa le notezi sau sa faci poze.
  • sebyutza

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Buna Ziua, am pornit motorul si mi sa aprins martorul de la baterie si masina stãtea turata la peste 1000 de ture, undeva la 1100. Dupa ce am mers un pic relatiul și-a revenit in schimb martorul a ramas aprins pana am oprit si repornit motorul, dupaia nu sa mai aprins. Are cineva idee de ce? Multumesc.
Skip ads

  • TMontana

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2023

  • Mesaj Privat
Aceeași problema o am și eu dar nu gãsesc rezolvarea..cumva ai depistat problemã?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Încãrcarea cum e?
Starea bateriei?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
TMontana a scris:Aceeași problema o am și eu dar nu gãsesc rezolvarea..cumva ai depistat problemã?

Ce motor?
Unele alternatoare au rolã cu ambreiaj și se mai gripeazã
Deci verificã și rola alternatorului fãrã cureaua de accesorii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR