Ai uitat parola?


  • pika1460

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut copii.... Inca de la inceputul iernii am avut martorul cu cheita pe bord aprins, am verificat de ce, iar vinovatul era P0380. Daca sterg eroarea apare imediat inapoi, deci e ceva cu probleme. Am verificat releul de bujii si fisele, dar sunt in regula. Chestia e ca daca tin masina turata in sarcina la aprox 4000 rpm se stinge si nu mai apare decat la urmatoarea pornire a motorului. Pe frig au fost ceva probleme la pornire... dar specifice oricarui diesel. Intrebarile sunt urmatoarele:

Daca nu schimb bujiile, ce se poate intampla pe perioada verii? Sunt ele folosite si la temp de peste 10`C? Are cineva alta sugestie in AFARA de "schimba bujiile"?

Multumesc pentru atentie.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Daca iesi din sezonul rece nu mai ai probleme cu ele, la temperaturi pozitive nu mai functioneaza, dar poate le schimbi pana la intrarea in iarna 2011, si o sa dispara si problemele pornirii! La diesel pe timp de iarna conteaza mult bateria, bujiile, filtru de motorina si o motorina buna! Bafta!
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
ca observatie as vrea sa aduag ca zilele astea au fost aprox 20 grade si martorul inca ramane aprins. o sa incerc sa sterg eroarea si sa pornesc la "cald" sa vad daca mai apare. Daca da, de ce (ca in teorie bujiile nu mai au niciun rol)?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Mai asteapta! La temp de peste 10 grade nu mai intra in functiune, dar acum e inca frig, or fi ele 14 grade afara dar motorul - e mult mai rece!
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
momentan am alta problema mai apasatoare, nu stiu daca cele doua sunt cuplate intre ele https://www.clubopel.com/vie...p=1059673#1059673
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
a doua problema a fost rezolvata. pentru prima am alta observatie. la prima pornire (motorul rece) daca ii dau o serie de ture (4000) 1 sec sau 2 se stinge avaria. dupa ce opresc nu se mai aprinde decat dupa ce incerc repornirea cu motorul rece. any thoughts?
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 402
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu. Si la mine s-a dovedit a fi bateria care avea o vechime de 6 ani. In prima faza am verificat incarcarea, care era sub limita normala. Pierdea curent datorita surburilor in care sunt prinse firele ce pleaca de la alternator. Dupa ce s-a rezolvat nu s-a mai aprins becul. Bateria fiind destul de veche mi s-a recomandat sa schimb si bateria.
Problema a disparut complet.


Era sa uit: Pana sa verific bateria si incarcarea am schimbat si bujiile. A doua zi de la schimbare s-a aprins iarasi martorul.

Bafta
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Aveai acelasi cod de eroare?
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 402
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Acelasi.
p0380 glow device general error
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ca sa verific incarcarea doar pun un multimetru la bornele bateriei cu motorul pornit, nu?
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 402
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica si bateria inainte sa o pornesti si verifica si cu multimetru pus pe borne in timp ce o pornesti. Vezi ce tensiune ai in timp ce dai la automat. N-ar trebui sa scada sub 11V.
Deasemenea verifica inacarcarea cu plusul multimetrului pe borna de plus a bateriei si cu minusul multimetrului pe un surub/metal al caroseriei (masa) si vezi daca ezista diferenta intre cele doua masuratori.

Daca ai pierderi de curent ar trebui sa existe diferenta.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Tocmai am verificat. Am 12v cu motorul oprit si 13.6 cu el pornit. Nu am verificat nivelul fix la pornire, dar nu cred safie sub 11. Tu inainte sa schimbi bateria ti-ai ster eroarea cu op-com?
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 402
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Da, am sters-o de nenumarate ori dar aparea mereu.
13,6 mi se pare destul de putin. Daca o sa mai pornesti si ceva consumatori o sa scada aproape de 12V chiar sub.

De cand ai bateria pe masina?
Daca ai de unde lua cu imprumut o baterie dar inainte sa stergi eroarea.

Ai masurat si cu borna de minus a multimetrului pe masa? Sigur ai ceva pierderi de curent.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am masurat decat pe borne. Am incercat sa pornesc cu crocodili de la o masina pornita. Aveam peste 14 in momentul pornirii, insa nu am sters eroarea inainte. Ce mi se pare curios e ca daca turez peste 4000 cu motorul cald nu se mai stinge, insa cu el rece merge mereu.
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 402
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mai tura peste 4000 cu motorul rece, nu-i face bine. Stii banuiesc.
Mi-e imi aprea eroarea respectiva cand era mai racoare afara.
Dupa pornire dimineata, ai observat daca iti palpaie luminile in bord sau plafoniera? Mie imi palpaiau si dupa ce am schimbat bateria s-au oprit.

Mie mi se mai aprindea martorul si pentru ca era pe duca senzorul de turatie (vibrochen), de aceea iti zic, verifica sa nu ai si alte erori din cauza carora sa se aprinda martorul.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
o las 2 minute inainte sa o turez, dupa care ii dau o sarja de 1 secunda la 4000. Am schimbat senzorul de turatie acum 2 luni, dupa care am sters toate erorile. Nu am probleme cu palpait de becuri
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 402
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Cat de veche este bateria?
Incearca sa imprumuti o baterie de la un prieten/vecin/ruda pentru cateva zile si vezi daca ti se mai aprinde martorul. Dar inainte sterge eroarea cu OP COM.
Oricum trebuie sa faci o verificare a tensiunii care iese din alternator.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
problema a fost rezolvata prin inlocuirea tuturor celor 4 bujii

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata