Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut.Sper ca puteti sa ma ajutati si pe mine cu o mica problema.Tata are un Opel Astra din 2000 Y17DT, in jur de 195.000 km.Problema sta in felul urmator:Cand este motorul cald, nu are forta.Cand pornesc motorul trebuie sa mi se aprinda neaparat Check engine ca sa pot sa "abuzez" de toata forta ei.Daca nu e aprins trag de ea ca de caine mort.Senzorul de la arborele cotit a fost schimbat anul trecut la DI BAS.Adus din Germania nou nout.Pentru un timp a mers bine dar pe urma iar si-a intrat in figurile ei.Am auzit ca pot fii lipiturile reci de la calculator.Vreo idee cineva ?Multumesc!Am uitat sa mentionez ca acceleratia este la podea si nu depaseste 2000 de RPM in treapta superioara.

Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

13.03.2011 21:37:11
Skip ads

  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Bine ai venit! In primul rand trebuie sa faci o diagnoza pentru a vedea ce eroare ai. Citeste AICI si vezi ce cod de eroare gasesti. Inclin sa cred ca ai egr blocat si admisia plina de calamina. Dupa ce faci testul de mai sus cauta pe forum sa vezi ce inseamna eroarea respectiva. Nu uita sa citesti si REGULAMENT. Mult succes!
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos!Tata a fost si a pus testerul pe ea.Are bujia 2 arsa dar la motoarele diesel nu conteaza.Si a gasit senzorul de la arborele cotit defect.In rest nu prea mi-a spus.O sa fac rost de niste bani si o sa o duc din nou la un service Opel sa pun testerul pe ea.Si in alte service-uri, a fost pus testerul si ni s-a spus ca masina nu are nimic.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
DeejayB a scris:Multumesc frumos!Tata a fost si a pus testerul pe ea.Are bujia 2 arsa dar la motoarele diesel nu conteaza.Si a gasit senzorul de la arborele cotit defect.In rest nu prea mi-a spus.O sa fac rost de niste bani si o sa o duc din nou la un service Opel sa pun testerul pe ea.Si in alte service-uri, a fost pus testerul si ni s-a spus ca masina nu are nimic.

Vad ca esti din Bucuresti, ia legatura cu Maiandrei, are service. Citeste AICI. Mult succes!
Skip ads

  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:
DeejayB a scris:Multumesc frumos!Tata a fost si a pus testerul pe ea.Are bujia 2 arsa dar la motoarele diesel nu conteaza.Si a gasit senzorul de la arborele cotit defect.In rest nu prea mi-a spus.O sa fac rost de niste bani si o sa o duc din nou la un service Opel sa pun testerul pe ea.Si in alte service-uri, a fost pus testerul si ni s-a spus ca masina nu are nimic.

Vad ca esti din Bucuresti, ia legatura cu Maiandrei, are service. Citeste AICI. Mult succes!


Mersi frumos!O sa-l pun pe tata sa dea telefoane si sa se duca acolo.
  • gtt66
  • Suspendat
  • 27 mesaje
  • din 17 Jan 2011
  • Astra 2002 y17dt
  • Bucuresti
  • gtt66

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
se poate sa ai turbina defecta egr-ul infundat sau debitmetrul defect ..recomand serviceul lui Maiandrei.Profesionalism 100%
Marius Andrei - 0722.238.381 - L-V 9-18
  • Cryss2010

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ar fi bine sa faci o diagnoza, si nu din aia la service de garaj si la baieti, ci la reprezentanta cu echipament original bosch. Eu am patit ceva similar, la 2000 rpm pierdeam puterea dar asta dupa ce se incalzea motorul. La rece tragea normal. A fost senzorul de temperatura pt apa. Succes la rezolvare . Sa ne spui cum ai re zolvat.
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Cryss2010 a scris:Ar fi bine sa faci o diagnoza, si nu din aia la service de garaj si la baieti, ci la reprezentanta cu echipament original bosch. Eu am patit ceva similar, la 2000 rpm pierdeam puterea dar asta dupa ce se incalzea motorul. La rece tragea normal. A fost senzorul de temperatura pt apa. Succes la rezolvare . Sa ne spui cum ai re zolvat.


A mai fost tata o data.Si au gasit bujia 2 arsa(nu trebuie schimbata neaparat la diesel) si senzorul de la arborele cotit.A fost schimbat cu unu original adus din Germania.Vreo 2-3 sapt a mers perfect si pe urma iar a luat-o razna.Si acum asteptam sa dam de niste bani sa o facem ca nu se mai poate.Ieri nu a avut forta toata ziua.Nu s-a aprins becul de la Check Engine deloc...
Skip ads

  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pai si tatal tau continua sa mearga cu ea asa in situatia in care e? mai bine sa o lase pe dreapta sa nu afecteze si alte piese.
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Gabello a scris:pai si tatal tau continua sa mearga cu ea asa in situatia in care e? mai bine sa o lase pe dreapta sa nu afecteze si alte piese.


Tata e dependent de masina.Daca o lasa pe dreapta pierde bani pierde tot.El are nevoie de masina.Si pana acum cateva zile mergea bine, acum nu stiu ce sa zic.
  • rayblue

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2011

  • Mesaj Privat
eu am o vectra C 2.2 DTI (2003) 100.000km, motor Y22DTR automata si am probleme la pierderea de putere cand urc pante. Masina da o eroare pe bord (masina si cheita) si ma baga in regim de service cu max 50km/h indiferent de cat accelerez. Dupa cate am citit pe forum, cam urmatoarele ar trebuii verificate:

- doua furtune de vaacum care sunt la electrovalva pentru turbina. Furtun de aer de la turbina
- electrovalva de pe circuitul de vaacum de la turbina.
- EGR - poate fi infundat
- debitmetrul (senzorul de admisie aer)
- senzorul de acceleratie.
- turbina

Poate sa mai fie si pompa de injectie efectiv, dar presupun ca asta e ultima din lista prioritatilor dupa parerea mea.
M-am programat si eu la Maiandrei pentru un diagnostic, dupa care sa ma decid ce fac.
Nu stiu daca informatiile de mai sus o sa te ajute, dar sper macar sa gasesti care e problema.
BAFTA.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
iti zic ca 80% este debitmetrul. daca o turezi pe liber si nu trece de 2000 RPM e clar
Skip ads

  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
I-am lasat numarul de la service sa sune.Cred ca maine o sa dea un telefon sa-si faca o programare.Saptamana asta de cate ori am mers nu s-a aprins Check Engine si nu a avut forta deloc.Dupa 2500 de RPM parca parca isi revine asa.Cum scade de 2500 e lesinata asa.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pe langa debitmetru mai verfica si valva EGR. cu problema asta ma confrunt si eu la un z19dth. maine o sa fac o curatare sa vad cum se mainfesta
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:pe langa debitmetru mai verfica si valva EGR. cu problema asta ma confrunt si eu la un z19dth. maine o sa fac o curatare sa vad cum se mainfesta

Daca era dupa mine ii tranteam un 2.2 DTI cu cutie automata si terminam treaba cu ea.Dar eu nu am nici permis si nici nu prea ma lasa sa umblu asa mult la ea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR