Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Vad ca nimeni nu a mai adaugat nimic despre 2.2 DTI!
Si multi zic ca nu sunt fiabile motoarele astea! Smile)
Skip ads

  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Depinde mult si de numarul masinilor care sunt pe forum...si de motorizarile aferente ; este normal sa vezi pe forum ca se strica mult mai multe Astre G de 1.6 decat 2.2 sau vectre 2.2..pt ca sunt mult mai numeroase si cum pe forum lumea caute rezolvarea problemelor....
  • iani 09

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salutare MaxDam aceiasi prob o am si eu ca si ph66krs. Am schimbat bateria am pus cu amperi mai mari bujiile. Si degeaba. Ideea asta a. Ta cu schimbarea releului nu am. Auzito . Zi-mi multe despre releu. Eu locuiesc in spania iar cei de aici de meseria de mecnic sau specealist nu au azit. Tot mai buni sunt la noi in tara . Tester peste tester si nimic. Ce sa fac. Cu pornirea. Iar despre ce Zicea ph66krs de șuerat am inteles ca este descarcarea la turbo. Am aceleasii simtome la masina ca si el.
  • iani 09

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Despre amorsare ma intereseaza si pe mine. Am vazut video recent. Ca e bine sa o amorsezi pompa de motorina dupa schimbarea filtrului de motorina. Cu punerea contactului de vreo 3 sau 4 ori. Dupa sa incerci sa pornesti. Masina din video era un opel zafira model din 2007 cred
Skip ads

  • iani 09

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Video era in franceza. Sursa youtube . O sa il caut si o sa postez. Astept raspunsurii . Va multumesc
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Aia are pompa in rezervor...
2.0 si 2.2 nu au pompa in rezervor.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Deci sa o luam pe rand....amorsarea filtrului original ....dupa ce demnotati capacul fitrului..montati filtrul nou si pe la surubul de sus de la capac cu o seringa injectati motorina pana se umple filtrul..apoi strangeti capacul dar nu foarte tare (6 Nm) si dati la cheie din prima tinand cheia in contact mai mult ..masina va porni mai greu...apoi motorul se va opri putin...dati la cheie mai mult...in doua randuri si masina va porni cu un fum imens..semn ca s-a amorsat....

Daca e vorba de filtrul capsulat...care nu e de origine...,,,e nevoie de o pompa de amorsare de Logan care are supapade sens....semonteaza turul care intra in filtrul capsulat iar pe retur semnoteaza pompa..apasati repetat pe pompa pana iese motorina pe teava de sens...apoi nu desfaceti furtunul din pompa care vine la filtru pt ca toata motorina din filtru va fi aspirata si trimisa in rezervor...veti desface furtunul care leaga teava de tur care intra in filtru si astptati un minut apoi il montati la loc ( minutul ala e necesar pt ca motorina de pe conducta de tur a masinii care vine din rezervor sa fie aspirata si trimisa apoi in rezervor iar ilftrul sa fie plin...apoi montai si furtunul pe filtru care vine de la pompa de motorina si dati la cheie lung apasand acceleratia...masina va porni mai greoi ..va merge putin si se va opri...continuati sa da-ti la cheie un pic mai lung in repetate randuri pana masina va porni cu fum alb semn ca s-a amorsat.

acum...referitor la releul de pornire..trebuie sa vorbiti cu otomega25 ..el are asa ceva d evanzare...dupa ce achizitionati de la el...desfaceti mansonul firelor care duc al senzorul de temperatura iar pe cel rosu sau albastru il taiati....iar firele care ies din releu (sunt 2) le montati la capetel;e taiate si astfel ati interpus releul suplimentar care are rolul de a opti alimentarea releului timp de 6 secunde atunci cand se pune contactul...iar senzorul de temperatura va vedea o tomp mai mica si va actiona bujiile....apoi....alimentarea releului o veti lua din cutia cu sigurante cea mare din dreapta de la releul galben astfel ..scoateti releul galben afara veti vedea ca e in cruce....cum stati cu releul scos cu lamelele in jos ca si cum l-ati monta la loc veti obsrrva o lamela jos ..aceea e fol pt minus adica firul maro lar langa ea in stanga e plusul ..adic afirul; alb de la releufirele releului le vei baga pe gaurile lamelelor de la relul galben al masinii apoi il montati la loc.....apoi urmeaz atestul..pune-ti contactul si un prieten va vedea pe releul suplimentar daca se aprinde beculetul verde..timpd e 6 secunde apoi daca se stinge automat dupa scurgerea celor 6 secunde..si da-ti la cheie..masina trebuie sa porneasca mai usor si cel mai important..in bord trebuie saapara spira de la bujii.
Toate aceste teste se vor face cu motorul rece.
Daca aveti intrebari scrieti-mi pe PM.
Spor la treaba.


Aaaaa..era sa uit..sa nu mai faceti greseala sa puneti contactul de mai multe ori..nu rezolvati nimic pt ca nu aveti pompa in rezervor ca la 1,9 cdti...
  • iani 09

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc. Maxx. Vroiam sa te intreb ce insemna PM. Si cum dau de otpmega 25. Ai avea un numar. De telefon sa imi dai? Te rog si de al tau. Va rog frumos. Fff importante sfaturile. Date de voi aici
Skip ads

  • maryan_nar

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Metoda cu seringa o folosesc si eu atât la astra g 20 cât si la vectra 2.2dîn familie, mai întâi completez cu motorina pânã in buza paharului dupã care pun capacul apãsând bine si mai bag si prin gaura surubului. Pun surubul îl strang dupã care pun si contactul de 2,3ori(chiar dacã nu are pompã),desfac surubul si mai completez prin gaurã pânã refuleaza. Îi pun surubul sii dau cheie si nu mi se opreºte motorul. In schimb pânã sa mi dau seama de acest truc am omorât o baterie
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Sa nu mai faci greseala sa desfaci surubul decat la urmatoruls chimb al filtrului deoarece prin insurubare garnitura capata un sant de la capac care odata desfacut nu mai etanseaza la fel si risti sa dezamorsezi circuitul de motorin si sa iti traga aer fals pe la capac...umple cu seringa o singura data filtrul complet si da la cheie...degeaba pui onctactul de doua ori..celmult vei incinge mai mult camera de ardere dar motorina nu o sa-ti vina din rezervor decat daca dai la automat.
  • George 14

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Sall am Un vectra c Y 2.2dti si am urmatoarea problema. Intre 2000 si 3000 de ture imi intrerupe ce rugaminte am yo are vro leg cu problema asta codul ( p0115-3 engine coolant temperature ) cand intrerupe creste apa in bord. Multumesc anticipat
  • maryan_nar

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
MaxDDM a scris:Sa nu mai faci greseala sa desfaci surubul decat la urmatoruls chimb al filtrului deoarece prin insurubare garnitura capata un sant de la capac care odata desfacut nu mai etanseaza la fel si risti sa dezamorsezi circuitul de motorin si sa iti traga aer fals pe la capac...umple cu seringa o singura data filtrul complet si da la cheie...degeaba pui onctactul de doua ori..celmult vei incinge mai mult camera de ardere dar motorina nu o sa-ti vina din rezervor decat daca dai la automat.
Salutare si mulþumesc pt avertizare sa ºtii ca la treaba asta nu m am gândit însã am fost norocos si nu am avut probleme cu dezamorsarea la nici una din maºini
Skip ads

  • maryan_nar

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am o întrebare pt cei care si au remapat 2.2 dti ul si l au dus in 155 cp( parcã atâþia se poate) , au simþit diferenþa , e mai sprintena masina, au avut probleme, se meritã dpvd financiar. Aºtept pãrerile voastre pro si contra remaparii sa vãd dacã fac si eu manevra asta. O seara bunã si cât mai mulþi km fãrã probleme
  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Dupa o perioada de liniste si km fara probleme apar in fata voastra cu parul scos din cap si nu stiu ce sa mai fac. De ceva timp am celebra problema, adica da in nas sau stiintific intra in " limp mode ":
P0234-5A - Overboost (deviatie negativa)
Ca sa fiu scurt, am schimbat cu noi sau imprumutate de la alte masini care merg fara probleme urmatoarele piese:
- turbina
- toate electrovalvele si furtune, coturi, etc
- egr
- debitmetru aer
- senzor presiune
- senzor barometric
- pompa vacuum
- am schimbat tot la ce m-am putut gandi
- am verificat clapetele din galerie, sunt actionate bine(aici am depistat ceva: mecanicul mi-a tinut blocat de vacumul de la clapete iar cand i-a dat drumul a crescut enorm de mult presiunea in furtunuri pana ce a intrat in limp mode, o tineam turata la 2000 si a zis ca era o presiune prea mare pt 2000 ture)
Ca sa produc problema mai repede de la o viteza de 60 km/h in a patra sau a cincea ii dau talpa si cand ajunge la 2000 ture da in nas. Nu se mai accelereaza mai mult de 2800 - 2900 turatii. Opresc masina, o pornesc si merge din nou, pana data viitoare. Se intampla de obicei cand se incalzeste motorul. Daca nu ii dau talpa si accelerez usor, nu se intampla. Cand se intampla se aude un carait, daca reduc din accelerare acesta dispare ca sunet si nu se produce problema.
Pur si simplu nu mai reusesc sa-i dau de cap! Poate sa fie o problema de ECU sa-l resoftez sau alt calculator?
Alte probleme care poate au legatura:
- senzor ABS stanga - spate da eroare, cand am pus mufa de la stangul la dreptul - spate dadea eroare dreptul de acum
- din cand in cand, cad ceasurile din bord, apare martorul baterie, fluctueaza asa de cateva ori dupa care isi revine. face asa cam odata pe luna. Am reparat alternator, schimbat cablurile de la alternator la baterie si bateria e o VARTA noua de 85 Ah si 800 A. a pornit la sfert toate perioada rece si am mers numai prin oras(PS: e extraordinara bateria).
OPEL VECTRA C 2,2 DTI 125 CP DIN 2003
PS: Dau o masa celui care ma rezolva!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR