Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie
  • ciprianxxxxx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutari tuturor,
Azi in timpul unei verificari de rutina a motorului am observat ca amortizorul dreapta fata nu mai este prins fix pe caroserie, si
partea superioara unde se fixeaza s-a deplasat cca. 7cm mai sus fata de nivelul caroseriei! Nu stiu sigur ce este, banuiesc ca vreo bucsa de cauciuc sau ceva de genul, sincer imi da putina durere de cap, asa ca va rog sa imi spuneti cam ce poate fii, cum se numeste piesa sau orice imi poate servi ca referinta sa incep reparatia ca nu imi place deloc cum arata (atasej foto mai jos...)!

Va multumesc,

Skip ads

  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13686
banuiesc ca flansele sunt de vina
citeste si vei intelege despre ce e vorba
stima
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa vii la intalnirea saptamanala si sa intrebi alti posesori de Vectra B de problema asta, sigur te poate ajuta cineva macar cu un sfat sau cu un mecanic bun.
  • nicu_opel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2011

  • Mesaj Privat
sigur s-a rupt rulmentul ala din capatul flansei
Skip ads

  • ciprianxxxxx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
nicu_opel a scris:sigur s-a rupt rulmentul ala din capatul flansei

ms mult miai fost de mare ajutor
  • ciprianxxxxx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
nicu_opel a scris:sigur s-a rupt rulmentul ala din capatul flansei

imi poti spune te rog aparte de telescop..ca vreau sa schimb tot inclusiv telescopul pe la il am de ce am nevoie_
miai fi de mare ajutor
multumesc
ma refer sami spui exact ce sa cumpar
flansa
rulment si ce mai vine acolo nu ma prea pricep
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ciprianxxxxx a scris:
nicu_opel a scris:sigur s-a rupt rulmentul ala din capatul flansei

imi poti spune te rog aparte de telescop..ca vreau sa schimb tot inclusiv telescopul pe la il am de ce am nevoie_
miai fi de mare ajutor
multumesc
ma refer sami spui exact ce sa cumpar
flansa
rulment si ce mai vine acolo nu ma prea pricep
trebuie flansa cu totul, rulmentii sta in o camasa din plastic si sa dus si aia sigur
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ciprianxxxxx a scris:Salutari tuturor,
Azi in timpul unei verificari de rutina a motorului am observat ca amortizorul dreapta fata nu mai este prins fix pe caroserie, si
partea superioara unde se fixeaza s-a deplasat cca. 7cm mai sus fata de nivelul caroseriei! Nu stiu sigur ce este, banuiesc ca vreo bucsa de cauciuc sau ceva de genul, sincer imi da putina durere de cap, asa ca va rog sa imi spuneti cam ce poate fii, cum se numeste piesa sau orice imi poate servi ca referinta sa incep reparatia ca nu imi place deloc cum arata (atasej foto mai jos...)!

Va multumesc,


Nu stiu daca ai rezolvat sau nu problema. La tine nu mai ai flansa(adica este distrusa,deh, drumurile patriei si te inteleg). Masina in astfel de situatii ''sta'' putin intr-o parte. Daca verificai distanta dintre anvelopa si aripa in ambele parti, observai diferenta. Trebuie sa cumperi cele doua piese din imagini. Le montezi si...gata, ai suspensia buna.



Si o poza cum vin montate pe ansamblul amortizor...


Toate cele bune.
Skip ads

  • trosa80

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salutare la toti,cum vi se pare metoda data de a ridica partea din urma a masinei?Si care ar fi dezavantajele,daca sint?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic sa te mai gandesti o data daca ingineria din poza a fost ideia ta. Cele doua camasi exterioare de bucsi trebuiau sa fie sudate laolata cu ceva care sa le imbrace complet pe exterior si sa le rigidizeze, altfel e periculos inclusiv pentru 'Alta tara', cum ai tu la profil. Iindiferent daca drumurile sunt ca in palma pe la voi.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Deja se vede cum sudura a fost atacata de rugina.Nu m-ar mira sa cedeze curand.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
trosa80 a scris:Salutare la toti,cum vi se pare metoda data de a ridica partea din urma a masinei?Si care ar fi dezavantajele,daca sint?


Te salut.
In primul rand ideea este neconceput, mai ales asa ceva. Cu siguranta pasagerilor sau a celor din jur nu se joaca. Ceea ce este acolo in poza aceea este crima. Nu mai comentez despre sudura ca...
La Vectra B ai posibilitatea de a regla pe inaltime TOT ansamblul amortizor. Slabesti doar cele 4 suruburi de la ansamblu si il reglezi.
Daca vrei sa ai inaltimea peste cea data de constructor atunci pe amortizor se introduce o bucsa speciala in sectorul marcat cu ''A'' in poza alaturata, astfel incat prin comprimarea arcului iti intinde aproape de maxim cursa tijei amortizorului., dar nu stiu cu ce te ajuta la confort acest lucru, pe linga faptul ca o sa scurtezi viata a amortizorului.


In al doilea rand , ce legatura are ''ideea'' ta cu subiectul acestui topic.

Skip ads

  • trosa80

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am cautat o tema legata de arcuri,dar cum nu am gasit, am scris aici ca e tot ceva pe suspensie,iar idea nu e a mea,asta am vazut la noi la un servis si tare mi-a fost si mie mirarea.De acea am hotarit sa intreb parerea la mai multi,doar atit. Question
  • trosa80

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Eu zic sa te mai gandesti o data daca ingineria din poza a fost ideia ta. Cele doua camasi exterioare de bucsi trebuiau sa fie sudate laolata cu ceva care sa le imbrace complet pe exterior si sa le rigidizeze, altfel e periculos inclusiv pentru 'Alta tara', cum ai tu la profil. Iindiferent daca drumurile sunt ca in palma pe la voi.
Drumurile la noi in "Alta tara"(Chisinau-Moldova), cu parere de rau sint cu mult mai rele ca in Romania.Multumesc de sfat!
  • kayari

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut
Dupa ce am citit postul lui ciprianxxxxx am dat fuga la masina pentru ca vazusem ceva asemanator..nu stiu daca cineva mai urmareste acest topic ....dar acum o luna am schimbat piesele din capatul amortizoarelor fata la Vectra b 2001 1.6 16V Z16XE pentru ca mecanicul a descoperit rulmentii blocati in acele suporturi...si acum dupa postul lui ciprianxxxxx am constatat ca si ale mele sunt ridicate,nu 7cm..cam 1 cm ..am sunat mecanicul acum 10 minute si a zis ca este absolut normal aceasta distanta..asa sa fie oare?
Atasez foto..poate cineva care are acest tip de masina poate sa imi confirme daca este normal sau mecanicul este "roman"
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
flanse amortizor tasate,cea din poza 6 schimbale si se va micsora distanta dintre caroserie si flansa superioara amortizor
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
De obicei daca flansele de amortizor sunt tasate, cu masina ridicata pe elevator sau oarecum ridicate ambele roti fata, ridicand in sus de roti, se poate observa daca flansele sunt sau nu tasate. Daca sunt tasate, se va permite ridicarea rotii in sus, chiar si numai 1 cm, ceea ce este un indiciu ca acestea trebuie schimbate. De obicei flansele tasate se simt si in caseta/volan.
  • gabicoman92

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut a venit timpul sa schimb si eu cateva piese de suspensie la vectra mea b 1.6 caravan z16xe printre care as vrea si flansele cu rulmenti de la amortizoare si vreau sa va intreb daca stie cineva exact ce trebuie sa cumpar cum arata mai exact?Am vazut ca ar fi mai multe tipuri de fanse si rulmenti aveti o poza cu ce flanse am eu pe masina?Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR