Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pt ca s-a ivit ocazia am schimbat vechiul vas cu unl nou aftermarket. Senzorul l-am luat de pe vasul vechi. Toate bune pana cand am pornit motorul. Desi era la nivel mesajul de pe mid imi aparea coolant level. Senzorul functiona pefect pe vasul vechi. Il sterg din maneta dardupa un timp apare din nou. De ce?......masina Vectra B Y 2.0 DTH.
Bateria nu a fost pe masina in timpul operatiunii.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi sa nu loveasca undeva in interior si din cauza aia sa nu iti arate de fapt nivelul sau mufa de legatura la vas sa nu faca bine contact (daca nu ai uitat sa o pui) Smile
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nici una nici cealalta. Am verificat dar nici un rezultat.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
incearca o spalare, si verifica mufa, firele. | si sa nu fie ud in mufa.
https://www.clubopel.com/vie...p=1743240#1743240
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
si vezi cand zdruncini de senzor, daca tacane. - verifica sa nu atinga masa pe undeva | fire cablu, caroserie, motor.
Ce cod de piesa are vasul?

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Tacanitul de care spui tu il face plutitorul vasului de expansiune. Senzorul am impresia ca lucreaza prin inductie magnetica, deoarece nu intra in contact cu lichidul din vas. Eu suspectez proasta calitate vasului care nu are acel inel magnetic corespunzator calibrat. De aceea cred ca arata si aiurea sise aprinde cand i se pune pata. Marfa proasta de rahat. Eu l-am schimbat din considerente pur estetice, nu functionale. Vasul original nu avea nimic, doar ca se ingalbenise.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Da este posibil, nivelul de antigel in vas sa nu fie ca la cel original.
Apa cu otet poate se albeste, sau apa cu clor numai pe interior. - pe din afara afecteaza estetic daca da-i.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da......verdictul este clar! Acum pot spune cu certitudine ca acest vas aftermarket estre o porcãrie. Acel metal sau magnet montat pe plutitorul propriu-zis nu este calibrat corect. ÃŽn plus am impresia ca tijã este un pic mai scurtã, fapt care duce la declanșarea avertizãrii coolant level din mid.
Va sfãtuiesc sã luați piesã originalã sau aftermarket de calitate, nu orice fãcãturã. Eu am dat 45 pentru aceastã ploscã. Dacã n-ar avea atât de multe curtine și tevuci a-si tine-o ca oalã de noapte. La calitatea de care a dat dovada numai pentru acest lucru e bunã....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR