Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Acel spray WD-40 este bun si pt curatarea mufelor de la senzori?!, poate si pt mufele de la ECU?!
Skip ads

  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
WD-40


"Cele 5 Functii de baza
Curatare: WD-40 indeparteaza mizeria depusa curatând grasimea si murdaria, de asemenea dizolva adezivi inlesnind curatarea usoara a etichetelor, benzilor si materialul de lipire în exces.
Indeparteaza umezeala: WD-40 indeparteaza repede umezeala din sistemele electrice eliminând posibilitatea unor scurt-circuite.
Penetrare: WD-40 indeparteaza rugina din asamblarile metalice nepermanente ruginite sau de pe partile metalice ruginite sau înghetate.
Lubrifiaza: Componentele de lubrifiere ale WD-40 sunt dispersate la departare lubrifcând piesele in miscare, greu accesibile.
Protejeaza: Protejeaza suprafetele din metal cu ajutorul componentelor sale chimice rezistente la coroziune, protejând împotriva umezelii si a altor elemente corozive."
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cine cauta va gasi -> Citire erori ECU fara interfata test -> pseudo-agrafa
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Neata,

Revin cu informatii, asa cum promis : in posturile de mai sus spuneam ca mi s-a aprins din nou masinuta.

Aseara am fost la diagnoza :

1. eroarea 1125 (3) - presiune turbo mai mica decat cea normala 133 maxim fata de 165-170

2. senzor temperatura lichid de racire.


In rest masina este in parametri normali, injectia este BETON, debitmetrul merge perfect....SUNT FOARTE FOARTE BUCUROS.

Mi s-a recomandat sa curat turbina, sa verific futunasele de vacuum si sa schimb acel senzor de temperatura.
Skip ads

  • drestea

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
In legatura cu problemele legate de "senzorul arborelui cotit". M-am lovit de curand de acest mister. Imi sta permanent aprins beculetul galben cu fulger, si ca urmare am mers la un atelier specializat in electrica auto, am pus masina pe tester si asta a fost eroarea care a rezultat: senzor arbore cotit, si ca urmare s-a decis schimbarea senzorului. Dupa schimbarea senzorului, surpriza... beculetul tot aprins... pe tester aceeasi eroare. Daca se stergea din memoria calculatorului se stingea si beculetul dar se reaprindea dupa cateva secunde. Becul se aprinde si daca e doar contactul pus dar pe tester e vizibila doar dupa pornirea motorului. Mi-a fost recomandat un alt tester... voi ce credeti, ce ar putea fi? Este posibil sa fie contactul de pe volanta sau ce altceva ?! Masina e cea din semnatura, motor X20XEV, si este de remarcat faptul ca in afara de pornirea cu motorul rece, cand se aude o oarecare galagie timp de doua-trei minute pana se incalzeste putin, functioneaza foarte bine.
  • B-61-MPJ

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu poate nimeni sa posteze cateva poze cu locatia acestui senzor? si eu m-am lovit de curand de aceeasi problema si deja ma sperie abia terminasemn cu debitmetrul si alte nimicuri... multumesc
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
este foarte simplu , cum stai in fata masinii , intre motor si caroserie pe mijoc la o lungime de brat dai de firele care se duc la senzor , senzorul este pozitionat linga demaror , nu ai ce sai faci iti zic eu decit sa il schimbi cu unu original de la mitshubisi
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Intrebare :

Dupa schimbi senzorul arbor cotit, trebuie sa scoti bornele de la baterie si sa resetezi ECU, pt a recunoaste acest senzor?!

Cum am mai spus si in alte discutii, la mine, dupa ce l-au schimbat, motorul a inceput sa fie mai zgomotos, parca mai turat.Am fost la tester si mi-a iesit ca am presiunea turbo mai mica decat cea prescrisa 1125 (3).Am gasit un furtunas de vacum scos, dar si acum masina este prea zgomotoasa, parca bate ceva in motor, pana se incalzeste bine.

Mi-a mai iesit si senzorul de temperatura lichid racite, nu mai este in parametri.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
edyionut tu ai avut motorina in ECU ? Toate ECU care au avut asa ceva in timp eu murit de tot, cel putin asa am avut eu. Motorul tau este zgomotos din cauza ca nu vede ECU corect temperatura, nu cumva o arata -40grdC ?
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu arata -40 grdC , dar la diagnoza mi s-a spus sa schimb senzorul de temperatura lichid racite.Poate avea acest senzor acest efect de motor zgomotos?!

Mihai mi-a verificat ECU si mi-a spus ca nu am probleme cu el.

O sa-l mai rog sa-mi verifice o data ECU.
  • andreweo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Motorul c20ne, are atat senzor de turatie arbore cotit cat si senzor volanta?

La mine, Vectra A, problema se manifesta astfel: dimineta,cand temp de afara este mai scazuta si motorul rece porneste, dupamasa cand este mai cald afara, nu mai porneste. Cand nu vrea sa porneasca am observat ca nu da scanteie pe fisele de bujii. Pana acum am schimbat bobina de inductie, am curatat capacul delco, am schimbat senzorul arbore cotit (deoarece in mers, cand se incalzea motorul, se oprea brusc si nu pornea decat dupa ce se racea motorul).
Aveti idee ce ar putea fi?
Daca are si senzor de volanta, ce rol are, unde este pozitionat si cum se manifesta cand e defect?

Respect!
  • andreweo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu pornirea cand e cald afara, am schimbat senzorul de temperatura (are mufa albastra cu 2 fire), am luat unul Bosch - 70 de lei. Pe tester nu reiesea ca acest senzor e cu probleme. L-am schimbat singur, e relativ simplu, am demontat burduful de aer, am demontat si carcasa filtrului de aer, am desfacut un surub de pe o tija ce tinea strans alternatorul de motor, cu o cheie fixa de 19 am desfacut senzorul, a curs cam 1 l de antigel.

Noroc!
Skip ads

  • serox_21

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Am o corsa B 1.0 din 99 si de fiecare data porneste mai greu. Dupa ce pun contactul pana sa porneasca motorul dureaza cateva secunde 3-5 secunde si apoi porneste.

Cand motorul e cald si o pornesc turatia incepe de undeva de la 200rpm si creste la 900 (ca si cand da sa moara motorul, nu osileaza). Dimineata cand e rece dupa ce invarte un pic 3-5 sec porneste la turatie normala.

Inca ceva, in mers daca o scot pe liber turatia scade la 500 dupa 2-3 sec urca la 900
Cu motorul la relanti turatia oscileaza intre 880-920. Normal ar fi de 900.

Am cablu OMP-COM si din cand in cand apare eroarea P1502 immobiliser no signal C-05 .

Oare problema e de la senzorul de la arborele cotit?
  • serox_21

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Cand monitorizez paramentri de functionare a motorului pentru "hall senzor" se schimb odata la 1-2 sec din active in inactive si se tot repeta.
Stie cineva daca valoarea ar trebui sa fie doar "active" cand motorul e pornit?
  • ar02nbs

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: dr tr severin
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
salut poate cineva sa imi spuna ce valori are acest senzor (motor 1,7 dti)
va multumesc
  • ar02nbs

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: dr tr severin
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
salut poate cineva sa imi spuna ce valori are acest senzor (motor 1,7 dti)
am masurat si eu unul si are pe pinul 1+2 -infinit pe pinul 1+3-1,2 kohmi , inversind polaritatea pinul 1+2-8,5kohmi pinul 1+3-9kohmi , am luat unul de la cineva si are alte valori (pentru polaritatea schimbata ) pinul 1+25kohmi si pinul 1+3-9kohmi . masina se comporta la fel cu ambele ( nu are putere , zgomotoasa ). nu am nici o eroare in bord . va multumesc
  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Motorul meu C20NE refuzã sã porneascã dacã îl opresc la scurt timp dupã ce se încãlzeºte.
Porneºte doar dupã ce se rãceºte.. ca ºi cum s-ar forma condens pe un senzor, care sunt sigur cã este cel de impulsuri ale arborelui cotit.
  • nicejob

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor am si eu o intrebare legata de senzorul de la arborele cotit la OPEL ASTRA H cdti 1.7 masina porneste foarte bine cand o pornesc prima oara apoi daca merg cu ea ori se opreste cand vrea ori daca ajung unde am treba si apoi vreu sa o pornesc nu vrea decat daca o las ceva timp. pe diagnoza mi-a iesit senzorul, ca urmare l-am dat jos l-am curatat dar era plin de ulei este normal? deoarece dupa ce l-am curatat 2 zile a mers si acum face la fel.Multumesc anticipat, Daniel
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nicejob ala se curata cu ... inlocuire original Bosch.
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Buna Ziua! numai prostii vorbiti in topicul acesta! Userul care a inceput topicul a pus INTREBARE UNDE SE AFLA! nu il intereseaza ce aveti voi,ce erori aveti sau cum Haraie masina voastra! ca acel User am si eu nevoie de un raspuns! UNDE SE AFLA SENZORUL CRANKSHAFT pentru opel corsa 2001 Y17DT; O poza ar fi de ajutor...o schema.
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR