*sven
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2011
- Mesaj Privat
- gigatel30
- **
- 282 mesaje
- din 13 Jul 2012
- Astra 2002 Z16SE
- Vrancea
gigatel30
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2012
- Mesaj Privat
Ce inseamna 9+ de pe cutie, o fi deschiderea maxima intre electrodul central si ceilalti doi?
Va rog lamuritima si pe mine pentru ca nu vreau sa le pun degeaba si apoi sa le scot iar.
Pe cutie in partea de jos arata ca ar fi 1 mm. Nu mai inteleg nimic.

*sven
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2011
- Mesaj Privat
Dany7776- Suspendat
- 342 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Alta tara
Dany7776- Mesaje scrise: 342
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
*sven
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2011
- Mesaj Privat
- IonutN
- **
- 288 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Bucuresti
IonutN
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
Dany7776- Suspendat
- 342 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Alta tara
Dany7776- Mesaje scrise: 342
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
Cat ai dat pe ele si se gasesc si in Romania eu acum aud de ele, poate voi stiati dar eu acum aflu de ele.
Cum sunt mai ieftine sau mai scumpe decat Bujii NGK BKR5EIX Iridium
Si se pune acum problema Bujii NGK BKR5EIX Iridium vs Bujii DENSO Iridium Power IK16
Pe net apare si OWS plasma iridium 5
Voi ce spuneti.
- IonutN
- **
- 288 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Bucuresti
IonutN
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 497 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
@Dany7776, cred ca NGK BKR5EIX Iridium sunt mai bune ca BKR5EK-urile, trebuia sa imi iau de alea, dar m-am speriat de ciotu ala mic din mijloc, 😶
@IonutN, sincer ma bucur sa aud ca esti multumit.
NGK-urile sunt pe la 20 ron bucata, am vazut si mai scumpe dar si mai ieftine, dar cu putin.
Tu avand alta motorizare, complet diferita, poate ti-ar fi mers bine si alte modele de bujii.
La z16se motor ISUZU, se pare ca greu gasesti ceva sa mearga rotund.
Azi am observat ca totusi trepideaza cu BKR5EK, cel cu un electrod rupt, dar nu atat de tare ca si cand erau 2.
In schimb, trage si se tureaza, ca in vremurile bune. Nu mai stiu ce sa zic, nu mai investesc in bujii ca nu are rost.
Asa e Z16se. AAAAAmiiiiiiin.
- IonutN
- **
- 288 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Bucuresti
IonutN
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 497 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
Dar, intre timp am rezolvat si cu problema mea, adica motorul dadea in nas la turatii mici.
Am scris si pe alte topicuri despre asta, pentru ca multa lume are probleme asemanatoare.
Este vorba despre EGR si cum influenteaza el ECU.
Daca aveti probleme de genul, nu trage motorul, sau da in nas si aproape ca se ineaca, atunci EGR e blocat, defect si chiar daca nu da erori si nu se aprind martori in bord, foarte simplu poate fi EGR de vina. Eram gata sa cumpar pompa de benzina, injectoare, filtru de benzina, etc.
Ca si in cazul meu. EU l-am curatat insistent si problemele au disparut.
Daca va intereseaza pe scurt, ce e cu EGR-ul asta, cititi ce am scris eu aici:
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
- gigatel30
- **
- 282 mesaje
- din 13 Jul 2012
- Astra 2002 Z16SE
- Vrancea
gigatel30
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2012
- Mesaj Privat
Aseara am schimbat si eu bujiile la Z16SE-ul meu. Am pus bosch flr8ldcu+ si motorul se comporta foarte bine. Relantiul este stabil, fara tremurat si mai sprintena in demaraj. Eram oarecum ingrijorat deoarece se spune pe aici ca acest motor este cam pretentios la bujii dar cele inlocuite sunt GM flr8ldcu deci de acelasi fabricant (Bosch).
Am niste intrebari pentru cunoscatori si anume daca se poate face un oarecare diagnostic al motorului raportat la aspectul bujiilor inlocuite. Se vede clar ca una are izolatorul ars si nu stiu care ar fi motivul. Mentionez ca eu am cu ele aproape 20000 km si nu le-am schimbat de cand am luat masina.



*sven
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2011
- Mesaj Privat
Bafta si drumuri bune!
- gigatel30
- **
- 282 mesaje
- din 13 Jul 2012
- Astra 2002 Z16SE
- Vrancea
gigatel30
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2012
- Mesaj Privat
- mafiozzo
- **
- 297 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
Ce recomandati ca m-ati bagat in ceata, vroiam sa iau Bosch,apoi am auzit de denso tot cu 1 electrod care ar fi mai bune. Tine-ti cont va rog ca motorul e nou[segmenti,supape,culbutori,tacheti.etc.]
BOSCH 1 electrod sau Denso 1 electrod. ?
- gigatel30
- **
- 282 mesaje
- din 13 Jul 2012
- Astra 2002 Z16SE
- Vrancea
gigatel30
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2012
- Mesaj Privat
Am preferat insa Bosch flr8ldcu+ deoarece sunt de acelasi fabricant si le-am luat mai ieftin si schimbat cu numai 10 RON. Sper ca aceasta mica "zgarcenie" sa nu ma coste ceva mai mult mai tarziu si sa fiu nevoit sa le schimb. Bujia daca iese pe linie de fabricatie Bosch (originala) ar trebui sa functioneze la fel chiar daca este facuta in Rusia sau Germania
*sven
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2011
- Mesaj Privat
Ultima modificare făcută de *sven la Joi 15 Aug, 2013 9:39 pm
- mafiozzo
- **
- 297 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
- mafiozzo
- **
- 297 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
chestia la ngk-uri cu 2 poli are deschiderea mai mare, adica. Bosch are la un pol 9 iar la al 2-lea 11, Bosch 1 electord are 9, da are relantiu stabil, insa in ture, i-ar trebui o scanteie mai puternica, unde cu bosch 2 electorzi n-ar fi problema ptr ca al 2lea pol are deschiderea 11. NGK din cate stiu are 11-14 poate ma insel dar oricum e mai mare deschiderea, sa ma corecteze cineva daca gresesc
- mafiozzo
- **
- 297 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat