Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
avand indoieli am pus uleiul 2t 1L intr-un pet de 5L si am pus motorina peste adica 4 L si s-au amestecat dar.....greu,la inceput uleiul statea linistit la fundul bidonului.am agitat si dupa o ora amestecul pare omogen.ca si parere nu as pune mai mult de 300g intr-o masina cu injjectie moderna.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Soluția asta e propusã pt sistemele de injecție care cer motorinã <E5. Adicã pt cele care au nevoie de mai mult sulf in compozitie.
injecție la E5 e conceput (cel putin teoretic) sa meargã cu un astfel de carburant. Asa ca nu e nevoie. Repet, cel putin la nivel teoretic.
Dar fiecare decide ce face cu masina lui, indiferent de tipul injecției.
Am fost si eu tentat sa pun la g. Dar am renuntat. Merge doar cu motorinã de la pompa si o face bine.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mie la G imi tzacane un injector la cald (injecorul nr.1). Cu 2T tzacane putin, fara 2T il aud destul de pronuntat. Nu vreau inca sa-l inlocuiesc, eu acum merg pe 1:300 2T semisintetic si e inca suportabil ca zgomot. Dupa inlocuire o sa trec la 1:400 ratie de amestec, deocamdata nu pot (injectorul meu are probleme de natura mecanica).
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Soluția asta e propusã pt sistemele de injecție care cer motorinã <E5. Adicã pt cele care au nevoie de mai mult sulf in compozitie.
injecție la E5 e conceput (cel putin teoretic) sa meargã cu un astfel de carburant. Asa ca nu e nevoie. Repet, cel putin la nivel teoretic.
Dar fiecare decide ce face cu masina lui, indiferent de tipul injecției.
Am fost si eu tentat sa pun la g. Dar am renuntat. Merge doar cu motorinã de la pompa si o face bine.
Masina mea este E4 fãrã DPF
Skip ads

  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am sa pun 200 ml la plin mâine. 50 l de motorina Evo diesel. Va comunic rezultatele
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu pune 200ml la un plin de 50litri motorina. 200ml pun eu la un plin de 60litri motorina la Vectra B Euro2 in ratie de 1:300.
Fa un calcul, daca vrei sa probezi ratia de 1:300, calculeaza asa :
1000mililitri ulei 2T semisintetic .................... la 300litri de motorina
x mililitri ulei 2T semisintetic .......................... la 50litri de motorina
---------------------------------------------------------------------------------------------------
x = 50 x 1000/300, adica 165mililitri ulei 2T semisintetic pentru 50litri de motorina.
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
ms de sfat am sa pun 200 ml din amestecul deja facut de mine,am scris mai sus......1l ulei cu 4 l motorina,dupa o noapte amestecul e perfect ,adica nu a ramas ulei depus pe fundul bidonului
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
revin cu impresii dupa un drum de 180 km.la dus nu am sesizat mare lucru .apoi am ascultat masina la relanti. sunet atenuat usor dar am impresia ca este intarziat momentul de injectie(nu stiu cum sa ma exprim) arderea este un pic mai lenta dar mai puternica un pic. proportia a fost 200 ml (amestec 1-4) la 50 l motorina,deci putin ulei dar nici n-as pune mai mult deocamdata.
Skip ads

  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
NU-MI VINE SA CRED.m-am contrazis la tara cu o ruda de fapta comisa,el fiind convins ca masina mea va scoate fum din cauza uleiului si am pus in doua recipiente de metal amestecul meu 1-4 si in altul motorina normala si le-am dat foc sa vedem ce reziduri lasa.surpriza .....unde a fost ulei ffff putina cenusa si unde a fost doar motorina negreala din plin. era f nedumerit. URMARE mi-a luat bidonul si a pus juma de l ca nebunu si apoi plinul.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Uleiul arde mult mai bine. Dovada: Daca o ia turbina pe ulei il baga in admisie, motorul se supratureaza si se face praf...
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Ideea era de ce arde cu mult mai putine reziduri?oricum e greu de demonstrat ceva dar 100 g 2t nu cred ca va strica vreodatã ceva
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca ii dati aer cu presiune, nu mai lasa reziduuri.
Varianta doi e ajutatã de ulei sa ardã mai curat.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Astazi se împlinesc 5 ani de cand folosesc 2T JASO-FC la Vectra mea (1.7TD ISUZU EURO2) in amestec cu motorina. Am mers preponderent pe o ratie de amestec de 1:300 (mai putin in lunile de iarna cu frig mare cand i-am pus 1:200) si pe toata aceasta perioada am folosit doar Liqui Moly JASO-FC Art.No.1052.

Motorul are 18ani si 258.000km (cel putin atat imi arata in bord) nu mananca ulei porneste usor si e econom, pâna acum nu am avut absolut nicio problema cu el chiar merge excelent cu 2T + motorina standard de la statiile MOL (am alimentat doar ocazional de la OMV sau Petrom).
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Va salut!
M-am hotãrât intr-un tarziu sa bag si eu ulei in motorina,dar am o intrebare la voi , putin off topic, si cu scuzele de rigoare: Am o insignia A20Dth,2009,dpf off, de aprox 2-3 sapt imi da cu fum negru mai ales la demaraj brusc, suspectez injectoarele, vreau sa imi incerc norocul si cu un aditiv pt acestea, nu stiu care va da un rezultat mai rapid: un aditiv de la liqui moly(un flacon la un plin) sau Metabond Megasel in proporția specificatã de producator? La Metabond am citit ca se vad rezultate la folosirea întregului flacon, asta inseamna km multi si timp,si pare mai mult de intretinere decat de curãțare, in situatia mea! Pot folosi in acelasi timp si ulei 2t si unul din aditivii de mai sus? Ultima alimentare a fost cu motorina premium de la Omw si se observa o diminuare!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu as zice sa nu faci combinatii ucigãtoare. Ori cu una, ori cu alta.
Avand in vedere ca ai motor euro 5, ti-as recomanda sa pui motorinã buna si atât. Ai încercat cu rompetrol?
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Alimentez de aprox. un an de la Rompetrol, dar am facut schimbarea din cauza fumului, eu am anulat dpf-ul, trebuie sa incerc o varianta pt ca mai rau sa dea cu fum si pornirea greoaie uneori nu prea am ce risca!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cel putin teoretic, daca nu exagerezi, uleiul nu face rau. Mai ales ca nu mai ai dpf.

Off: Daca scoate fum mult, ai putea sa verifica daca ai injectoarele in parametri. Insignia are bosch, nu? Astea se pot vedea si cu un amãrât de op com.
Km câți ai?
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
De ce as exagera si cu ce anume?
Nu am avut timp sa ma duc cu ea la service, banuiesc ca sunt Bosch! La un mers linistit nu scoate fum rau ,dar in demaraj puternic scote suficient cat sa imi fie jena de cei din spate! nr km 260k
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cu partea de ulei adãugatã în motorinã.
La masinile de generatie veche, colegii folosesc in raport de 1:300. Tu ar trebui sã pui mai putin.
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Proportia de amestec cu ulei 2t mi-e clara, dar nelamurirea o am la celelalte intrebari . Astept si alte pareri!
Multumesc pt rasunsuri!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR