Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
banuiesc ca au fost si calite suruburile dupa ce le-ai facut ca altfel este frectie la un picior de lemn. acolo este uzura mare si forta mare de forfecare la fiecare frana. nu va jucati cu frana!
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Foarte bine punctat mikyboy.
In plus mai adaug si o imagine cu o portfuzeta de Astra G. Imagine in care se observa clar ca, tarodand cu un metric mai mare se "diminueaza" considerabil dimensiunea de siguranta calculata de constructor pentru aceste gauri. In scurt timp nu o sa mai cedeze filetul ci practic o sa cedeze materialul prin fisurare in zona defecta.


  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu va contrazic,imi trebuie un singur surub,celalalt o sa ramana original,surubul original este din inox si nu stiu cat de calit este avand in vedere faptul ca il poti taia lejer cu panza de bomfaier si am avut surpriza sa vad ca acelasi surub este folosit si la alte masini si atat de bine calit e de fabrica incat se intampla ce s-a intamplat in filmuletul asta https://www.youtube.com/watch?v=0EGmctAyMPU la minutul 2:45,cat despre portfuzeta au scos kit de reparatie pe piata https://www.youtube.com/watch?v=vxUn8oLyCiY care presupune tot gaurirea cu un numar mai mare,surubul care l-am facut la strungar este tot din inox precum originalul
  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:banuiesc ca au fost si calite suruburile dupa ce le-ai facut ca altfel este frectie la un picior de lemn. acolo este uzura mare si forta mare de forfecare la fiecare frana. nu va jucati cu frana!


nu e asa mare forta in etrier, forta este preluata de placutele de frana care stau in suportul lor. etrierul preia si el o parte din forta dar nu e semnificativa, deci suruburile nu is chiar asa de solicitate. de aia se cheama suruburi "de ghidaj" si nu "de prindere". in plus ganditi-va ca la majoritatea masinilor ele trec printr-o protectie de cauciuc. daca ar fi forte mari, constructorul nu ar folosi cauciucul respectiv acolo.
Skip ads

  • raducatalin1

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Vallyyy si la cat l-ai facut? La m10?
  • gedalex

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Repar filet culisant din fuzeta direct pe Masina.

Soluție profesionalã testata deja.

Detalii pe mesaj.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR