Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu. Pui ECU, IMOO si cipuri care sunt pereche, deci nu vor fi probleme. Totusi, poti incerca sa il repari pe al tau.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca este dupa acelasi tip de motor nu trebuie resoftat; daca nu, trebuie resoftat.
suna-ma daca nu intelegi si iti explic.[editat]
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am schimbat ECU, imobilizatorul si cip-ul din cheie deoarece am avut problema binecunoscuta cu clapeta de acceleratie ( https://www.clubopel.com/vie...08&highlight= ) cu unul pe care Opcom-ul il arata ca este de pe o Astra G din 2002. Problema este ca nu mai porneste motorul (se aude cum invarte dar nu porneste) si nici becul de check engine nu se mai aprinde.

Pe tester, imi apare ca imbilizatorul a trimis semnal la ECU dar ca nu primeste raspuns.De asemenea, imobilizatorul zice ca recunoaste cheia. De celalalta parte, ECU da eroarea p1612 prin care zice ca imobilizatorul nu e prezent sau semnalul de la el e gresit. De asemenea, da eroare cu low voltage pe lamp ( cred ca e legat de becul de check engine care nu se aprinde)

Cel care mi le-a vandut mi-a zis ca are codul de la ECU, o sa il contactez sa mi-l dea.(Totusi in mod normal stiam ca ECU, imobilizatorul si cip-ul din cheie sunt imperecheate si ar trebuii sa o ia din prima)

Cum se rezolva ? Ideei, ceva ? Ce as putea sa fac din op-com ca sa porneasca motorul ? Este de ajuns opcom-ul sau trebuie tech2 ? De ce nu se aprinde becul de check engine ? Sa se fi ars sau noul ECU nu il vede ?

Multumesc
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Aparent, pentru imperechere ecu cu imobilizator si cip metoda aceasta functioneaza:

DB77AAA a scris:Fix aceiasi problema o aveam/am si eu.
Cand am intrebat pe alt topic, am primit niste raspunsuri evazive. De ce oare? Sa fie oare secretomania? Sau dorinta de a pune vre-un amarat pe drumuri cu masina pe platforma pana la X sau Z pentru a rezolva o banala problema, dar pe bani grei.

Judecand dupa mai multe informatii se pare ca solutia a fost postata de colegul de mai sus
USER a scris:
1.Se monteaza calculatorul SH pe masina si se fac toate legaturile.in acest moment aveti IMMO cu codul de securitate XXXX si ECU cu codul YYYY.
2.Se intra pe modulul IMMO si se introduce codul de securitate XXXX;se reseteaza IMMO.In acest moment NU LUATI CONTACTUL!Dupa ce apare mesajul de resetare reusita(acum Immo nu mai are cod de securitate) intrati iarasi pe Immo si introduceti codul YYYY.Acum aveti acelasi cod de securitate si pt IMMO si pt ECU.
3.Luati contactul si il puneti din nou.Intrati pe IMMO si resetati intai ECU apoi IMMO.NU LUATI CONTACTUL!Dupa resetarea reusita introduceti codul XXXX si programati "immobiliser and ecm installed".Acum aveti immo imperecheat cu Ecu si cu codul masinii.
4.Luati contactul,asteptati 10 sec,il punet iarasi si programati cheile.
5.Programati dotarile masinii si seria de sasiu in ECU.
6.Porniti masina!


Se pare ca asta e rezolvarea. Totusi, inca nu am codul de securitate de pa masina donoare. Oricum, va voi tine la curent cu evolutia reparatiei. Sta de vre-o doua luni fara masina, mai poate sa astepte.

Daca primele randuri ale mele (iar) lezeaza pe cineva, le poti sterge Stefan.




Totusi nu imi rezolva problema, am dat jos ecu de pe masina, l-am pus iar, am incercat si cu imobilizatorul vechi si cu cel nou, acum porneste si uneori merge, dar uneori se opreste subit imediat ce porneste
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Te complici fara rost.
Repara ECU de Vectra. Cu cel de Astra G nu va merge bine orice ai face.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Softeaza-l pe cel de Astra-G pentru Vectra-B. Numai cu Tech2 si aprobare GM.

CristianTM.
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Orice as face, ramane o eroare in imbolizator B3059 Present ( 0 ) No Engine Request Received



Iar cand se opreste motorul apar urmatoarele erori:

pe imobilizator:

B3059 Present
( 0 ) No Engine Request Received


pe ECU:

P1612 Not present
( 0 ) Immobiliser No Or Wrong Signal

P0650 Not present
( 2 ) Malfunction Indicator Lamp Voltage Low



@CristianTM : nu inteleg la ce te referi cand zici " aprobare GM " ?

@iulian1971 : ECU-ul vechi a mai fost reparat odata, pt aceeasi problema, inainte sa cumpar masina.


Multumesc
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ecu de pe vectra are acelasi cod cu cel de pe astra? intreb pentru ca si eu am schimbat ecu in iarna dar am cumparat exact acelasi cod si functioneaza fara probleme.
Skip ads

  • titolyn

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi de forum...dupa o lunga asteptare m-am hotarat sa imi repar si eu din nou masinuta care m-a bagat in faliment.Pentru faptul ca nu mai pornea toata lumea imi spunea ca e distributia,i-am desfacut capacul de la distributie si pare a fi ok ,la semn.I-am curatat bujiile si pana la urma a pornit,dar are un mers tottal neregulat si nu are deloc forta sa urce o panta,imi moare motoru in panta.Azi mi-a pus-o pe tester si mi-a dat 2 erori P1640 si P1503.Acum nu stiu ce sa fac,pt ca cel care a venit cu testeru mi-a zis ca e stricat ECU(el mi-a zis calculatoru masinii).Nu stiu daca sa cumpar altul sau daca acest mers foarte urat este din alta cauza.Suspectez si semeringurile de la supape,pt ca imi umple bujiile de negreala si ulei.am schimbat bujii,fise,filtru de aer si filtru de benzina,si curatat EGR.Cam de la ce ar putea sa fie erorile alea?Ce rezolvare vedeti la aceasta problema?Vectra B,1996,1598 cmc,74kw,101cp,motor X1.6XEL benzina.Mentionez ca nu am fost puturos si am cautat pe forum aceste erori si am gasit ceva informatii insa nu sunt total lamurit.Va multumesc frumos.
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu sunt sigur la care cod te referi.....

Cod-ul unui ECU provine de la un imobilizator cu care a fost imperecheat mai inainte, in caz ca vrei sa imperechezi ECU-ul cu un nou imobilizator, trebuie sa sti codul imobilizatorului cu care a fost mai inainte imperecheat acel ECU iar dupa imperechere codul se va schimba cu codul noului imobilizator.

Concluzia este codul unui imobilizator nu se va schimba niciodata , fiecare imobilizator cu codul lui. Codul ECU-ului se schimba , fiind codul ultimului imobilizator cu care a fost imperecheat.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ma refeream la codul de pe ecu, (modelul, tipul) cel de pe carcasa, eu am cumparat ecu, imobilizator si cip exact acelasi cod inscris pe carcasa ecu https://www.clubopel.com/vie...29&highlight= si nu am avut nici o problema inafara ca pe opcom imi apare o alta serie de caroserie si un alt an de fabricatie.
  • titolyn

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni de la ce poate fi aceste erori?Ma gandesc sa cumpar alt ECU,dar mi-e sa nu fie de la altceva si sa il cumpar degeaba.
Skip ads

  • titolyn

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Asa cum ma asteptam nu era problema doar din ECU.Am cumpareat altu,dar nu porneste cu toate ca am pus cip si imobilizator.Problema cred ca e de la alimentare,pentru ca a pornit,s-a turat apoi mi-a murit motorul si imi afuma bujiile la greu.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Neaparat verfica si fulia de la vibrochen, cea pe care sta distributia.
  • titolyn

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si ce trebuie sa verific la fulie?Ca la prima vedere pare ok.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sa nu fie uzata in pana de la arbore. Astfel, se misca cu cateva grade.
  • titolyn

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
M-am uitat si pare sa fie ok...nu cred ca de la asta e problema.Am pus-o iar pe tester si nu mai imi da nici o eroare.Se pare ca nu imi da scanteie cum trebuie,scanteia e foarte slaba.Sa fie oare bobina?Fisele sunt schimbate si bujiile le-am curatat.
  • kolumbo

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut Pentru cei care au probleme cu pedala de acceleratie si cu urmatoarele coduri de eroare
P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Voltage Low
(02) - Present

P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Present

P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
(0 - Not present

Am gasit rezolvarea fara a mai repara ECU care costa in jur de 100E
la mufa pedalei de acceleratie se gasesc 6 fire ;2 fire Negru/alb Care da +5V si duc la ECU la pini B20 si B55 parca dar pinul B20 e cel cu problema,2fire maro care sunt - ,si 2 gri
Scoateti mufa de la pedala puneti contactul si masurati daca vine tensiune pe firele Negru/Alb ar trebui sa va arate +5V daca vine tensiune numai pe un fir taiati firul care nu vine tensiune si legatil de cel cu tensiune puneti mufa la loc si veti constata ca merge
Am probat la mine pe masina si merge ok de 2 saptamani
  • titolyn

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat pana la urma problema.Am imprumutat o bobina noua de la cineva si masina a pornit imediat.Am montat apoi vechiul calculator si nu mai mi-a dat nici o eroare.Prin urmare am cumparat degeaba ECU ,dar bine ca i-am dat de cap pana la urma.
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat problema programand ECU-ul si MID-ul la [editat], apelati cu incredere la el pentru ca are si cunostinte tehnice si scule sanatoase. Nu mai am probleme la pornire, nu mai apar erori pe imobilizator, se aprind becurile in bord corect, aerul conditionat merge, erorile legate de senzori inexistenti pe modelul meu de masina nu mai sunt, m-a scapat si de problema cu pompa de benzina care mergea imediat de cum puneam contactul(acum nu o mai aud cand pun contactul), MID-ul afiseaza acum in litri si kilometri, azi am trecut si ITP-ul cu masina. Pacat ca reprezentanta din Galati e degeaba si trebuie sa merg 220 km dus, 220 intors.

Pentru a mai detalia problema care am avut-o: erorile care le-am detaliat in posturile anterioare sunt erori cu masina in curte aprinsa si stinsa fara sa ma deplasez cu ea. Cand am ajuns la [editat], dupa un drum de ~220 km in care am facut o singura pauza, aparusera si mai multe erori (legate de pedala de acceleratie pe ambii senzori, nu doar pe unu cum aparea inainte sa schimb ECU, limp mode si nu mai sunt sigur daca erau si altele), pe drum am observat ca se aprindeau aleatoriu becul de check engine si cel masinuta cu cheie. Dar s-au rezolvat toate repgrogramand ECU
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR