Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
La ECU nu , la EDU 2 fire trebuiesc prelungite din care unul e de ,,masa,,
Acum depinde si unde repozitionezi calculatoarele. Mai sus pe acest topic am descris repozitionarea lor la y17.
La mutarea EDU , cele 2 fire ce trebuiau prelungite m-au luat prin surprindere. Ante vorbitorii n-au pomenit nimic de asta asa ca pur si simplu le-am inadit ,,romaneste,,. Prin rasucirea litelor si izolarea lor temeinica. Am zis ca voi reveni cu cositor si furtunase - da , bine , asa au ramas ! Smile
Skip ads

  • DiplomaT

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Mai exact le voi pozitiona si eu tot in acelasi mod cum ai facut-o si tu. Masina mea are aproape 170k km, inca nu are probleme cu pornitul sau alte chestii si bazaconii, doar ca uneori mai ramane aprins motorasul din bord si pe tester imi da ceva eroare legata de bujiile incandescente sau calculatorul bujiilor(dupa ceva timp de condus, oprit, si repornit se stinge), iarna porneste bine, nu am probleme ...

Apropo : Firul de masa se duce nu il pot prinde in alta parte, ca sa nu il mai prelungesc? Cu cati centimetri ai prelungit?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cheama un prieten mai priceput sa te ajute.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Aries, e valabil pentru orice motorizare.
georgemmx, ca sa apara lipitura rece trebuie sa se formeze oxizi intre cablaj si lipitura in sine. Daca nu exista caldura suficienta, sa citez din wikipedia mai exact: "Tin melts at a low temperature of about 232 °C (450 °F), which is further reduced to 177.3 °C (351.1 °F) for 11 nm particles" nu are cum sa apara lipitura rece, decat daca se schimba brusc temperatura componentelor de pe placa. Pe motor temperatura calculatorului este pastrata constanta, deci dilatarea componentelor aproape zero. Pe panoul ignifug poti sa ai diferente de cateva zeci de grade intr-un interval scurt. Dar cine sunt eu sa imi dau cu parerea ? Smile

Imi place cand spune cineva ca a mutat calculatorul si nu mai are probleme, mutarea facandu-se cu doar un an in urma.
Daca ai masina din 2001, pana in 2014 sunt 13 ani si probabil 5-600.000 km. tu faci intr-un an 10-15000, deci despre ce vorbim?
Skip ads

  • georgemmx

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Colegule eu fac aprox 15 000 km pe an dar masina o am din 2013 adusa din afara. Iti multumesc pentru observatii, eu tot ce sper este sa nu am nici o problema cu Ecu si sa il desfac ca va trebui sa muncesc un pic la el(nu as vrea sa dau peste o suta de euro pentru refacere lipitura). Am vazut in Tis ca ar avea senzor de temperatura interioara si ar intra in protectie... dar... am ales varianta asta repet pentru evitarea problemelor. Pentru ceilalti colegi care vor sa prelungeasca firele neaparat sa le cositoriti deoarece pot aparea contacte imperfecte si o sa aveti erori de la Ecu. Eu am luat fir cu fir nu toate odata si apoi cu termocontractabil-iese super.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Cateva corectii si adaugiri

@max - lasa prostiile cu intrebari retorice de genul " dar cine sint eu" pentru ca cel putin pentru mine sfaturile tale mi-au fost de un real folos chiar daca nu intodeauna am priceput eu toata fizica si matematica expusa de tine, mai cu seama ca stiu/se stie experimentele si inovatiile facute de tine pe un y17.

@diplomat - ca sa aduci mufa EDU mai sus, nu te lasa 2 fire. Cel de masa, evident, il poti fixa unde vrei tu la masa dar cu celalalt n-ai ce face, trebuie sectionat si prelungit.
De fapt (acum imi aduc aminte) am fost nevoit sa-l sectionez si pe cel de masa pt ca n-am putut extrage prin cablaj inelul de contact la masa din capatul lui.( n-am avut la indemana un papuc nou din ala stil inel )
Le-am prelungit pe ambele cu vreo 30-40 cm dar nu era necesar atat insa m-am gandit ca decat sa stea intinse sau sa ma chinui sa le leg/izolez/fixez in cleme, mai bine le las mai lungi.
Daca esti pornit sa muti calculatoarele, suspenda fata (pt EDU) , faci toata operatiunea ( cu bornele scoase) si la final, dupa cum zice @T.ion chemi pe cineva sa-ti cositoreasca 4 legaturi.

Dupa putina mea electrotehnica stiam ca , virgula, caldura excesiva este moartea oricarui dispozitiv electronic asa ca am mutat ECU si EDU din spirit de prevedere.
Mai mult decat atat, intr-o vreme imi navalea motorina in mufa M de la ECU si stiu ca m-am straduit mult la pozitionarea verticala a ECU ca mufa M sa fie jos. Tot preventiv - desi de cand adaug ulei 2T in motorina, infiltratia s-a oprit si mufa e perfect uscata.
Mentionez insa ca NU am avut probleme INAINTE de mutarea lor cu ECU sau EDU. Cum mergea masina inainte, la fel merge si acum doar ca acum calculatoarele nu mai sint " vibrante" si au " temp camerei".
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cred ca daca se incalzeste ecsesiv calculatorul acesta opreste motorul... am patit-o de cateva ori..
vara e bine sa dai protectia aia de plastic jos.. asa-i mai aerisit
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
DiplomaT ....la Y 17 DTI la ECU nu trebuiesc prelungite,la EDU sunt doua fire maro de la masa doar atat!
Skip ads

  • danLaza

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 17ydt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Rezolvat si eu , mutat EDU sus . Ramane de mutat si ecu. Pentru EDU doar 2 fire trebuie prelungite . Spor la treaba pentru cei ce vor sa se apuce de mutat . E ff usor.
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna! Am o problema cu masina mea opel astra g 1.4 16 V pana in 100 km/h mers normal fara nici o problema dupa 10 min mers cu 120-130 km/h pac moare motorul in mers daca il las pe frana de motor, am fost azi de am puso pe testar si cica domnu de acolo ca ori ECU ori valva EGR si ca nu stie pana nu desface valva EGR sa o curete ceea ce insemna bani in plus, ok a desfacuto a curatato cu ceva lichid dupa care o incerca la mufa si cica e blocata pe inchis si nu deschide si ca asta ar fi problema dece moare motorul in mers cand se supraincalzeste, tin sa mentionez ca atunci cand moare in mers dupaia cand il pornesc merge in 3 pistoane dupa ce il pornesc de vreo 3 ori isi revine. a mai descoperit acel domn ca masa de la pompa de benzina e anulata de la ECU si e legata direct de caroserie de asta nu stiam ca masina acuma am puso prima data pe testar de cand am cumparato, acuma ma poate ajuta cineva cu aceste probleme pentru ca nu vreau sa arunc bani in stanga si in dreapta. va multumesc.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Noroc ca n-ai scris mai mult ca ramaneam fara aer ! O asa fraza lungaaaaaaa, fara punct, fara spatii intre idei.... In fine.
Pai daca tot ai fost la meserias, care ar fi planul lui pe mai departe ?
Din cite stiu eu si e posibil sa stiu prost, ECU nu are comenzi pe fire de masa (minus) ci doar pe firele de semnal.
Dar totusi ce cod eroare ai avut ?
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze pentru micile gafe Aries planul lui pe mai departe era sa imi scimbe valva EGR cu una noua care cica costa 600 lei dar am refuzat. Codurile de eroare nu mia zis ci doar ca da doua erori, cea de la valva EGR si cea de la pompa de benzina ca la ECU apare inactiva
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Cineva care se pricepe mai bine daca la z14xe merge cu test pedale. La z16 stiu ca merge dar la 1.4 nu stiu. Si in cazul in care merge, iti poti afla singur erorile sa vedem si noi despre ce e vorba.
Sau vezi @razvan daca merge la tine testul pedale - dai o cautare pe forum pt detalii si incerci - e foarte simplu. Poate ai noroc si oricum n-ai nimic de pierdut.
( in dr sus, lupa, funct cauta - scri "test pedale" si vezi rezultatele)
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Testul cu pedalele merge. Am sa incerc maine sa numar erorile si revin cu detalii si o sa atasez si o poza cu acel fir de la pompa de benzina poate ma poate ajuta cineva cu un raspuns dece a fost anulat de la ECU?
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Sal! Aries am facut azi testu cu pedalele si eroarea este 0230 valva EGR am incercat sai dau soc de la baterie si functioneaza, acuma urmeaza sa o curat cu spray pentru carburator apoi am sa incerc sa vad daca functioneaza si la mufa.
  • georgemmx

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Sa ai grija cum o cureti doar cu solvent si cu periuta de dinti; dupa ce o alimentezi ii blochezi '' motzul'' cu un bat de chibrit si decuplezi firele..apoi cu solvent si e gata treaba. Eu asa am procedat si a iesit bec functionand ca in prima zi. Legat de mufa eu am dat cu spray de contacte. Succes ..
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Gata curatat luna si bec dar la mufa nu functioneaza desi am accelerat motorul pana la 6000 rpm Sad(( Am miscat putin cablajele alea si motorul dadea semne sa se opreasca poate e ceva fir intrerupt. Spray de contact nu am momentan aci .
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Probabil ai un contact imperfect, oxidari, fir intrerupt.
Spray contact gasesti si in hipermarket.
Si nu stiu - la un search in viteza pe forum . P0230 nu se refera la EGR.
  • georgemmx

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Colegul Razvan , p0230 este legata de releul pompei de benzina care poate nu face contact asa cum trebuie si ar trebui inlocuit-dar speculativ ar putea fi si din Ecu eroarea asta -am intalnit la cineva la lipiturile reci si a trebuit desfacut si refacuta lipitura pentru comanda din Ecu la releu pompa benzina-nu mai stiu exact ce pin era de la ECU.
  • georgemmx

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2015

  • Mesaj Privat
arunca un ochi si aici-spune ceva despre ce problema ai tu... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=77507
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR