Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Sigur s-a mai prajit ceva;trebuia sa mearga si fara cea arsa in circuit,cum am mai zis;a primit acolo tensiune mare,si piesa in care a intrat...
Skip ads

  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
@constantine....lasa pe cineva care stie....o sa-l strici mai tare...si reparatia o sa fie pe masura....
-multe calculatoare prajite am reparat de pe urma ''electronostilor".asa ca...
  • horean

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Buna, inainte de a spune care este problema vreau sa spun ca nu am apucat sa citesc tot topicul si sunt sigur ca as gasi rezolvare la intrebarea mea dar sunt presat de timp.
Problema:Tatal meu are un Opel Astra combi, motor 1,7 an 2000( daca este nevoie de cod motor, sau serie mai tarziu) si merge .....cum sa zic... FFFFFF ra, adika nu trage, viteza max. undeva la 120 km pe druuum drept si liber, are aprins un martor in bord (cel in forma de robinet, imi pare rau da nu stiu cum ii zice). Buuun , s-a schimbat debitmetru, nush ce electrovalva, etc. Tot asa merge.
Intr-un final , am ajuns cu ea la reprezentanta Opel din Cluj. (ecomax). Din lipsa de timp am lasat masina, am plecat , am revenit dupa cateva ore.( cu speranta ca au facut sa nu se mai aprinda martorul si ca va merge cat de cat bine) Supriza! Au facut doar un test motor si un mecanic mia aratat buba: cativa pini rupti din calculatorul de motor. A scris pe factura necesar schimbare calculator motor.
Fiindca am luat masina chiar cand se termina programul nu am apucat sa intreb cat costa.
deci:1) Cat costa un calculator motor nou?
2) Cat costa unul second ( mecanicul a spus ca daca ii second trebuie schimbat imobilizatorul , cheile si contactul) asa este ?
3) Se pot repara pinii aceeia de la mufa de deasupra calculatorului?
4) Daca se pot, stiti undeva in/pe langa Cluj?
5) Orice alte informatii sunt binevenite.

P.S. O sa incerc sa pun si o poza cu pinii rupti , sper ca maine sa reusesc.

Va multumesc anticipat.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Un calc nou e peste 1000 euro si trebuie intr-adevar setat sa recunoasca immo
Se pot inlocui acei pini cu rabdare si pricepere,dar nu stiu pe nimeni la Cluj.
Skip ads

  • horean

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dar undeva in apropiere? Sa zicem Alba-iulia, Zalau, Tg-Mures? Smile
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am auzit ca ar fi unul in Cluj,cu toate astea un ECU de la Cluj tot la mine l-a facut cineva.Mai bine cautati pe la reparatii GSM/TV un electronist f bun,trebuie sa gasiti pe acolo.
incercati la Minteuan Gheorghe minteuanghita@yahoo.com 0744475654;e depanator TV pe acolo cu destula experienta,dupa cite vad pe un alt forum;Bafta!
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
stiu pe cine va care s-ar putea sa se ocupe cu asa ceva. vezi ca iti trimit un pm. sa il suni si sa intrebi. lucreaza undeva pa langa cug
bafta
  • Constantine

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ROBERTby2000 a scris:@constantine....lasa pe cineva care stie....o sa-l strici mai tare...si reparatia o sa fie pe masura....
-multe calculatoare prajite am reparat de pe urma ''electronostilor".asa ca...


iti dai seama ca nu am inlocuit io piesa....am fost la un electronist cica... cum banii nu ii primesc inapoi ,trebuie sa tractez masina pana acolo sa incerc niste calculatoare

intrebare: poate sa fie calculatorul bun si sa nu se aprinda martorul "check engine" in bord din alta cauza?(si nici sa nu porneasca desigur)
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
sigur ca se poate;nu stiu la dvs dar un exemplu 'clasic' ar fi senzorul de turatie defect
Mai cautati totusi pe traseul care mergea la varistorul ars,o mai fi vreo piesa defecta pe semnalul respectiv,inauntru sau in afara ECU,nu degeaba s-a umflat aia;si chiar alt ECU poate fi in pericol daca e o problema acolo
  • mirceamihalciuc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ok, am citit pagini intregi ca sa-mi fac o imagine inainte de a posta si eu ce ma doare...
Am o VECTRA C din 2003 motor Y20DTH; problema este ca dupa aprox 1 km, motorul se opreste brusc, indiferent de regimul de turatie, dupa care nu mai porneste imediat. La prima aparitie a acestui defect, am scos borna de la baterie, dupa vreo ora am pus-o inapoi si a pornit la sfert. Am mers cam 1 km, din nou a murit motorul. Nu i-am mai facut nimic, iar a doua zi a pornit la sfert iar. Bineinteles ca dupa 1 km s-a oprit...
La bord apare martorul masina+cheie (galben); am incercat cu a doua cheie, degeaba. La tester arata o eroare (cod 0606 cred, daca tin bine minte), dar respectivul nu stie ce e aia. Spune ca a mai avut asa ceva la o Zafira si era din pompa de injectie. Eu ma indoiesc, ca doar porneste si merge, doar ca CEVA electronic ii ia maul...
As aprecia o parere, poate cineva s-a mai lovit de asa ceva, ca am vazut posturi doar la Astre, nu si la Vectra.
S-auzim de bine (ca probleme sunt destule!)
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu te pot ajuta cu mult..doar ca am gasit codul tau de eroare...
P0606
ECM/PCM Processor Fault
sigur iti traduce cineva si iti mai poate spune din tis..
bafta!
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca p0606 e o problema de voltaj a bateriei, trebuie sa iti verifici bateria, alternatorul, circuitul electric sa nu ai scurtcircuit undeva. Cel putin asa recomanda cei de la opel pt acest cod de "oroare" Smile
Skip ads

  • mirceamihalciuc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult, intradevar asa scria pe tester, "processor fault", si intradevar stiu ca bateria s-ar putea sa aibe ceva probleme, ca atunci cand am cumparat masina a trebuit sa-i mai completez apa distilata. Plus ulei din motor, plus altele...asta ca sa va faceti o idee cam cum intretin unii o masina de 10000E. Si culmea e ca erau ditamai firma din Bacau, fabrica de autocare!
Totusi nu cred ca e bateria, ca invarte bine la demaror; cel mai probabil vreun scurt sau contact imperfect pe undeva, cred ca in modulul electronic al pompei. Va tin la curent,ca m-am apucat de demontat si ceva trebuie sa gasesc...
N-as vrea sa descurajez pe altii si poate ca nu ar trebui sa scriu asa ceva tocmai aici, dar sa stiti ca este cea mai slaba masina pe care am avut-o in viata mea (iar la 40 de ani si diploma de inginer auto, sa stiti ca imi asum ceea ce spun).
Pur si simplu nu mai termin de muncit la ea si de bagat si bani in ea, sa o scot la liman sa pot sa o vand, ca tot apare altceva iar si iar. Din pacate....
Multumesc pt ajutor. Toate cele bune.
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
tot mai multi se vaita de vectra c cu motorul de 2.0dti. de asta au si renuntat la acest motor.
1.9 multi jet-ul de la fiat...pus pe vestre si astre...este meserie.un motor foarte elestic si puternic.
  • cipril

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
khristian a scris:salutare .... am si eu o problema cu corsa C din 2001 cu motor Z12XE, si anume... dupa ce merg cativa km, cand se incalzeste motorul acesta se opreste in mers... daca opresc contactul si repornesc... motrul porneste, dar imi apare martorul "masinuta cu cheita pe el " aprins, iar turometrul nu functioneaza, e la zero...daca las cateva minute oprit motorul si repornesc...se stinge martorul"masinuta cu cheita franceza pe el" si se aprinde martorul "motorasul acela ca elicopterul", care ramne aprins, iar turometrul nu functioneaza... pot merge cu masina asa fara probleme, nu simt nici o modificare semnificativa, dar nu am turometru functional si martorul"elicopterul" ramane aprins... daca opres masina pt aproximativ o ora si repornesc se sting toti martorii, iar truometrul functioneaza normal, pana ce fac cativa km si motorul se incalzeste si ......ZDUP se opreste motorul in mers...( APROPO...RECUNOSC CA E O TREABA RISCANTA>>SA RAMAI FARA FRANA SI FARA VOLAN LA PESTE 100KM/H... Rolling Eyes ) daca repornesc o iau de la capat... turometrul nu functioneaza si se aprinde "check engine", opresc...10 minute si repornesc ... turometrul tot nu functioneaza, dar se stinge"check engine"(masinuta cu chieta), dar se aprinde martorul "elicopterul" , care ramne aprins continuu....
ce sa fie oare? astept sfaturi... merci Smile


acum am intrat dupa mult timp pe forum si am vazut ce ai scris
la tine cred ca senzorul d vina (scapi ieftin)
problema asa se manifesta si la mine x20dtl doar ca turometrul mergea ok , la mine a fost praf pompa si am reparat-o (peste 1000 E)
bafta !
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
salut baieti,

miine desfac calculatorul de injectie , o sa vin si cu poze , ne auzim dupa munca
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
daca sunt numai lipiturile...merita sa te bagi.altfel...sa nu faci daune mai mari...
cu toate ca ma repet: repar foate multe calc. de inj. stricate mai tare de amatori...a venit cel putin unul care era efectiv arsa placa... este pacat sa aruncati banii aiurea.
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
nu sunt as ca nuam fost niciodata dar repar in mod uzual placi de baza si alte chestii tip smd , de bagat mai mult nu ma bag ca nu am timp, deci miine imi da un prieten calculatorul jos il desfac il verific ,curat si vad ce lipituri sunt duse dupa care il pun la loc si trag concluziile eventual mai fac schimb de senzor, si poze multe sa vada tot poporu

apropo ce ma intereseaza este o imagine a calculatorului din spate si eventual niste sfaturi de cum se desface ca nu am nici cea mai vaga idee , nu ca ar fi problema dar stiti voi cum e drumu deja batatorit nu te inpotmolesti

sa auzim de bine , miiine seara sau duminica pozele


deci cum am zis am desfacut calculatorul , am refacut lipiturile ,dar, becul tot asa se aprinde,la fel ca inainte - cum pornesc in 15 secunde se aorinde ri ramane asa pina ajunge la temperatura de lucru dupa care se stinge ( cred ca este problema de senzor acum mai ramane sa il schimb cu unu original)

in rest treaba usoara atasez si pozele de riguare
















deci cu toate ca se aprinde inca becul , se simte ca motorul merge mai rotund, inainte sa se aprinda becu de avarie banuiesc ca stiti ca pompa de injectie se da cu 10 grade inapoi ,e la mine se auzea un zgomot metalic destul de tare , acuma dupa reparatie nu se mai aude , se aude trecerea pe avarie dar frumos nu ca inainte

continui treaba si la sfirsit promit un pdf sa mai scapam de o belea
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor.

Problema mare la o Corsa C cu motor Y17DTL. Mergand prin oras, deodata simt ca nu mai e putere. Ridic piciorul de pe acceleratie, apas ambreiajul si constat ca motorul se oprise absolut fara nici un avertisment. Nu tu vreun martor aprins, nu tu vreo turatie mai mica, nimic! Pornesc motorul, plec de pe loc si merg cca 5 min si buff, iar se opreste din senin. Iar pornesc si mai merg putin si... aceeasi poveste de mai sus. Si fazele aste se prepeta de vreo 5 ori pana raman intepenit din cauza ca motorul nu mai vrut sa porneasca.
M-am invartit cam 30 de minute pe langa masina, ma surc la volan, pornesc motorul fara probleme si dupa 10 secunde se opreste. Iar pornesc iar se opreste. Mai stau un timp si incerc din nou si... porneste si nu se opreste. Merg vreo 3 km si iar bufff. Isoria se repeta, exact cum am scris mai sus.
Ce sa fie oare? NU am martori aprinsi in bord, motorul trage si merge normal (atunci cand merge). Idei, sugestii...? PLS!


Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic care sa semene cu ce patesc eu.
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
si apropo daca mai veti idei de la ce ar putea fi nu va sfiiti dati-mi un sfat


mersi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR