Ai uitat parola?


  • MCernagor

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z16xep din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ok..multumesc frumos!
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra OPC 17DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
buna ziua,
imi puteti spune va rog unde este supapa mecanica pe rampa de la 17DTH ? eventual o poza ?
si daca la un injector nu debordeaza motorina cind scot returul lui, asta poate descarca presiunea din rampa ? celelate 3 injectoare debordeaza motorina cind debransez returul
dece 3 ramin in presiune si unul nu ?
multumesc
  • marka

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2011

  • Garaj Mesaj Privat
lory961 a scris:salut am un astra h z17 dth 2005.am masina de noua are 310 mii km fara probleme pana acum 2 luni cad a inceput sa porneasca mai greu dupa un timp mai indelungat adica daca nu e pornita cam 10 ore dar ce e mai ciudat e ca dupa ce a venit timpul rece si se aprind bujiile in bord porneste la fix in schimb daca o pornesc dimineata o incalzesc si apoi o las pana seara admitand ca peste zi e cald si nu se aprin bujiile in bord porneste mai greu decat normal din cate am observat eu doar cand temperatura e mai sus de 17 grade si nu se aprind bujiile face asa ceva are cineva ideie ce are la tester nu iese nimic am montat o supapa de sens intre filtrul de motorina si pompa de inalta dar nici un rezultat

Cum ai rezolvat problema până la urmă? Am citit tot topicul și nu ai spus nimic despre rezolvare. Până să se mai răcească timpul aveam probleme cu pornirea dimineața dar până acum nu a fost așa rece noaptea. Acum de două zile îmi arăta 13 grade antigelul și a pornit la sfert. Înainte dacă sta mașina 4-5 ore începea să pornească mai greu iar dacă o lăsam 2 zile nepornita pornea foarte greu, după vreo 10-12 sec la prima cheie. Inițial am crezut că este legat de dezamorsare dar de două zile pornește la sfert că este mai rece dimineața.
  • marka

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Nimeni nu știe care să fie cauza?
  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am și eu o problema asemănătoare cu un Opel astra h cdti 110 cai din 2009. Pur și simplu nu vrea sa mai pornească... De fapt pornește 3-4 sec și se oprește... Pe tester da pompa de înaltă presiune... Pompa în sine se schimba sau e posibil sa fie regulatorul de presiune sau supapa? Am făcut testul cu pedale și îmi da filtrul de particule și egr-ul. Deci.. Pe cine sa cred? Aștept răspunsuri va rog.
Mulțumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,754
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica EGR si regulator presiune pompa.
  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc Iulian ! Am uitat sa precizez ca in august am curatat egr-ul..iar masina nu merge de 1 luna. Am inteles ca e posibil sa fie capacul de la filtru de motorina fisurat...e posibil si la mine , chiar daca a iesit pompa pe tester?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,754
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Spune ce cod de eroare ai gasit la test.
  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
La testul cu pedale am gasit urmatoarele erori:
40952 , 242F66 si 242F56
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,754
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil sa ai DPF-ul infundat si de-asta nu porneste.
Desfa evacuarea nitel sa poata "respira"..
  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Problema e mult mai grava decât ma așteptăm. Toate injectoarele sunt praf... Și ma costa 22 mil sa le schimb cu altele sh. Problema vine de la pompa ca cică s ar fi rupt bucăți de aluminiu din ea (pilitura) și s au dus în injectoare. Plus pompa dacă va trebui schimbata sau cine știe ce minuni mai găsește. Ce părere aveți?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,754
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Cam scump.
Injectoarele sh. ar fi cam 1200. Restul ?
  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
El spune ca sunt 22 mil injectoarele. La pompa încă nu a ajuns... Dar din moment ce a găsit pilitura în injectoare e clar ca trebuie schimbata și pompa...noua ar fi 20 mil după spusele lui...am pus-o.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,426
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Injectoarele se pot reconditiona. Eu cred ca ar trebui testate pe banc mai intai. Nu ar strica sa mergi si la alt mecanic sa mai vezi si alta parere.
  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Spune ca le a testat... Doar ca ar fi mai bine schimbate decât recondiționate. În fine, e complicat... Eu nu st în tara, de toate astea se ocupa tata socru, deja i a dat avans... Totuși mi se pare scump 22 mil schimbate iar făcute astea de pe mașină 23 mil. Pompa noua spune ca ar fi 20 mil...ma duce 1000 euro treaba asta
  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Am revenit cu problema mea... In sfarsit mi a pornit masina după 3 săptămâni, culmea ca pompa e buna acum si mi a schimbat doar injectoarele care au fost stricate de pilitura de la pompa dar acum pompa e buna... Ciudat nu? Cica ar trebui sa mai curete filtrul de particule fiindca a intrat prea multa motorina in el... Si a mai gasit niste erori in calculator. Asta e tot! Voi ce parere aveti? 🙂🙂
  • vali1607

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Problemă asemănătoare. Astra H 2005 1.7 Cdti 74kw 101 cai 275.000 km. Când a venit frigul, pornea foarte greu, uneori după 5-6 chei lungi la automat. Când au venit și cele câteva zile de ger, o porneam la 4 ore de frică că nu o s-o mai ia deloc.
Pasul 1: verificat bujii...OK
Pasul 2: tester... Nimic deosebit. Poate și din cauză că motorul era cald, iar pentru o citire relevantă, testul trebuia făcut la rece, atunci când se manifesta problema.
Pasul 3: schimbat filtru motorină (asta că oricum îl sărisem la ultima revizie) și am montat o pompă manuală de amorsare după filtru...problema persistă
Pasul 4: verificat retur injectoare... Metoda folosită: cheie la automat 1 secundă max... Unul dintre injectoare a aruncat dublu față de celelalte. Demontat, curățat... O-ring-ul de cupru (nu am prea multe cunoștințe în mecanică) era rupt.
Astăzi a trecut testul de pornire după 24 ore 😁😁😁
Cred că am scăpat binișor, ținând cont că pașii respectivi s-au desfășurat pe parcursul a aproximativ 2 săptămâni, timp în care am rupt netul în căutarea soluției și am fost la 3 service-uri.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,754
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Cu motorul rece pui contact si verifici cu aparat de masura daca ai 12 V pe fiecare fisa a bujiilor.
Faci diagnoza si verifici presiune rampa injectoare si eventuale erori pe motor.
In functie de presiunea in rampa citita la pornire, verifici/schimbi supapa mecanica de presiune rampa injectoare.
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra OPC 17DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salut,
imi spune si mie cineva, va rog, care este clapetul de descarcare a presiunii din rampa comuna de pe astra h 1.7 cdti ? si un cod ceva sau unde il gasesc ? am inteles ca acest clapet ar fi de vina pentru pornirea mai groaie ...
pun o poza alaturat cu ce banuiesc eu ca ar fi
multumesc
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,426
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ar trebui sa faci mai intai o diagnoza, pornirea greoaie poate avea mai multe cauze.,, Clapetul" se numeste supapa de presiune si este in capul rampei.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata