- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Toate sertizarile cedeaza dupa clima, consum gen start\stop, dat la automat in nestire, spalat motor etc.
Nu este de glumit mai ales cu cele de curenti mari. Acum vreo 30 ani cu o clasica Dacie la Covasna l-am salvat pe unul ca la minus 25 el vroia sa demonteze electromotor. Se lipea cheiea de degete nu alta, pila, cheie de 17 sau cat o fi fost, vaselina si gata.
Grija la Corsa, bateria este unde este si cam sta in apa.
Nu este de glumit mai ales cu cele de curenti mari. Acum vreo 30 ani cu o clasica Dacie la Covasna l-am salvat pe unul ca la minus 25 el vroia sa demonteze electromotor. Se lipea cheiea de degete nu alta, pila, cheie de 17 sau cat o fi fost, vaselina si gata.
Grija la Corsa, bateria este unde este si cam sta in apa.
madmario
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2014
- Mesaj Privat
Hmm... la mine, la Corsa C 1.0 Z10XE din 2001 am un consum mediu mixt de 5.4 la 100 Km si nu sunt multumit..
Inainte aveam 4,5 - 4,8 la 100 km, mixt. (Ulei Mobil 1 - 0W40)
Cea mai sigura metoda sa vezi consumul nu e la pompa la plin, ci iti fixexi un reper - de ex la jumatatea rezervorului, cand sta acul perfect verticat. Iti notezi kilometrajul si faci cateva sute de km, dupa care astepti sa ajunga iar acul perfect vertical - si notezi iar kilometrajul. TOATE ALIMENTARILE facute intre cele doua citiri (prima cu acul la jumatate si cealalta cand ajunge iar acul la jumatate) vor fi exact consumul pentru acei kilometri.
Asa mi-am dat seama ca s-a intamplat ceva - cand am vazut o crestere brusca la consum, era colierul de la furtunul rezervorului care ruginise, se rupsese si picrura benzina.
De aprox 5 ani imi verific toate alimentarile si implicit consumul. Te ajuta mult la sanatatea masinii inainte sa fie prea tarziu.
Inainte aveam 4,5 - 4,8 la 100 km, mixt. (Ulei Mobil 1 - 0W40)
Cea mai sigura metoda sa vezi consumul nu e la pompa la plin, ci iti fixexi un reper - de ex la jumatatea rezervorului, cand sta acul perfect verticat. Iti notezi kilometrajul si faci cateva sute de km, dupa care astepti sa ajunga iar acul perfect vertical - si notezi iar kilometrajul. TOATE ALIMENTARILE facute intre cele doua citiri (prima cu acul la jumatate si cealalta cand ajunge iar acul la jumatate) vor fi exact consumul pentru acei kilometri.
Asa mi-am dat seama ca s-a intamplat ceva - cand am vazut o crestere brusca la consum, era colierul de la furtunul rezervorului care ruginise, se rupsese si picrura benzina.
De aprox 5 ani imi verific toate alimentarile si implicit consumul. Te ajuta mult la sanatatea masinii inainte sa fie prea tarziu.
lev30ro a scris:Buna ziua,
Revin cu testul la consumul in oras , pentru motorul meu Z10XE este de 6.8-7l/100km
Consumul a fost facut de la plin la plin, la aceeasi pompa.
Sunt multumit,
Toate cele bune.
Revin cu testul la consumul in oras , pentru motorul meu Z10XE este de 6.8-7l/100km
Consumul a fost facut de la plin la plin, la aceeasi pompa.
Sunt multumit,
Toate cele bune.
- AGabriel148
- *
- 8 mesaje
- din 22 Feb 2018
- Corsa 2007 z14xep
- Neamt
AGabriel148
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2018
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- AGabriel148
- *
- 8 mesaje
- din 22 Feb 2018
- Corsa 2007 z14xep
- Neamt
AGabriel148
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2018
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,311 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,311
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salutare. Am un coleg caruia i-am schimbat garnitura egrului la o Corsa d z12xep pe motiv ca pierdea antigel, era umed in zona din poza. Se pare ca pierderea persista iar acum doua zile i-am desfacut din nou si am pus foarte putin silicon doar pe zona de etansare a sist de racire, siliconul l-am pus pentru a fi sigur ca etanseaza bine si sa-mi confirme ca acolo este pierderea. Nici acum nu este ok, cand da drumul la caldura, pierde antigel, cat a avut caldura oprita, el spune ca zona a fost uscata sau cel putin asa crede. Am vazut urme de antigel scurs pe aparatoarea de aluminiu a galeriei de evacuare. Ma gandesc sa nu fie garnitura de chiulasa. Pierderea de antigel cred ca se face doar prin zona cu sageata, in masina, mocheta este uscata.
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,311 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,311
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mariusroly
- *
- 34 mesaje
- din 16 Sep 2018
- Astra 2004 Z14XEP
- Timis
mariusroly
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2018
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mariusroly
- *
- 34 mesaje
- din 16 Sep 2018
- Astra 2004 Z14XEP
- Timis
mariusroly
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2018
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- mariusroly
- *
- 34 mesaje
- din 16 Sep 2018
- Astra 2004 Z14XEP
- Timis
mariusroly
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2018
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
ce se vede mai jos
actuatorul se verifica cu aparatul de masura pus pe domeniul de masurat rezistente. asa cum se arata in a doua imagine de mai sus, adica scoti mufa si masori intre 1 si 2 (firele verde si alb) cu actuatorul inchis 870 ohmi si 2230 ohmi cu el deschis.
eu asa inteleg.
daca nu are valorile macar pe aproape cred ca poti sa-l suspectezi ca fiind defect.
inainte sa-l schimbi faci si celelalte verificari, nu schimbi orbeste piesa!, vezi fire, furtune... tot ce scrie in tabelul ala.
piesa o cauti cu posibilitate de returnare ca sa nu ramii cu banii dati daca nu e de la ea.
actuatorul se verifica cu aparatul de masura pus pe domeniul de masurat rezistente. asa cum se arata in a doua imagine de mai sus, adica scoti mufa si masori intre 1 si 2 (firele verde si alb) cu actuatorul inchis 870 ohmi si 2230 ohmi cu el deschis.
eu asa inteleg.
daca nu are valorile macar pe aproape cred ca poti sa-l suspectezi ca fiind defect.
inainte sa-l schimbi faci si celelalte verificari, nu schimbi orbeste piesa!, vezi fire, furtune... tot ce scrie in tabelul ala.
piesa o cauti cu posibilitate de returnare ca sa nu ramii cu banii dati daca nu e de la ea.
- mariusroly
- *
- 34 mesaje
- din 16 Sep 2018
- Astra 2004 Z14XEP
- Timis
mariusroly
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2018
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vazi tija twinport sau swirl unde este sarita sau rupta sau vibreaza ca nebuna.
Este scris pe forum, eu cred ca ai destule info, daca nu vrei asa stai pe retele socializare, unde numai prostii gasesti.
Aici facem putina ordine, omul are parerea lui dar alte prostii, tampenii, reclama etc nu se accepta.
Deja ai postat aiurea, aici este ordine si disciplina.
Este scris pe forum, eu cred ca ai destule info, daca nu vrei asa stai pe retele socializare, unde numai prostii gasesti.
Aici facem putina ordine, omul are parerea lui dar alte prostii, tampenii, reclama etc nu se accepta.
Deja ai postat aiurea, aici este ordine si disciplina.