Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Viteza mai putin conteaza, turatia in schimb da. Sa inteleg ca uleiul era la semn inainte de aventura montana ? Compresia mica poate sa grabeasca rk motor.
Ce ulei ai pus?
Skip ads

  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Domnu Danciu, n-are rost sa spun laudele care oricum le-ai primit in zecile de pagini ce sau adunat, insa toate manifestarile le-am gasit la mine, inclusiv oprirea motorului in turatii mari! O sa studiez tot topicu pentru a imi raspunde la o intrebare, de ce nu s-a deschis sau cum pot sa deschid pistonasu cand il alimentez[l-am dat jos in trecut am incercat sa-l curat dar fara rezultat]
  • STRUTU

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2013

  • Mesaj Privat
2kappa a scris:Viteza mai putin conteaza, turatia in schimb da. Sa inteleg ca uleiul era la semn inainte de aventura montana ? Compresia mica poate sa grabeasca rk motor.
Ce ulei ai pus?


GM 10w40.Nivelul uleiului era la jumatatea semnului de pe joja.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@STRUTU, sfatul meu este sa mergi cu un ulei full sintetic, preferabil Mobil 0 sau 5w40. Dupa ce faci 5 mii de km mai vorbim. Acritura aia de ulei GM este cea mai mare teapa. Eu l-am folosit strict pentru spalat motorul si ghici ce? Consumul de ulei a fost egal cu cel descris de tine. In primul rand, este un ulei mineral cu sanse mici de a umezi interiorul motorului. In general el arde la o temperatura inferioara fata de full si se depune.

Daca nu ma insel, cand ai plecat aveai la jumatatea jojei in jur de 2,5 -2,7 l de ulei, din 3 l maxim si ai scos 2,2. Nu e chiar asa de rau. Pe toba da fum? Cand scoti joja sau busonul de ulei da fum? Presiune inspre exterior? Da fum la pornire? Uleiul miroase a benzina? Daca e doar toba afumata mai stai.
Skip ads

  • STRUTU

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2013

  • Mesaj Privat
2kappa,nu da fum in niciuna din situatiile de care ma intrebi.Pornirea este la sfert de cheie. Pana sa pun uleiul GM ,toba de esapament era curata.
Nu inteleg la ce te referi cand ma intrebi de presiune inspre interior.
La acest moment, dupa ce mi-am schimbat distributia , cei de la service mi-au pus in motor Texaco 10w40.
Nu cunosc prea multe despre acest ulei.
  • alinq

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z16xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Cine ma poate ajuta si pe mine cu garnitura mare de la EGR.Am dat comanda si dupa trei zile a venit ce mica, dupa doua saptamani mi au zis ca cea mare nu e livrabila.

Daca nu o gasesc as putea sa o curat asa cu un spray EGR, am vazut ca au la magazinul unde am dat comanda.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pui garnitura identica si schimba magazinul.
  • alinq

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z16xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2013

  • Mesaj Privat
adica sa o pun pe cea veche?
Skip ads

  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
garnitura e din metal subtire, nu de cauciuc, ea se muleaza exact in pozitia in care este montata si asa ramane! nu revine la starea intiala ca si cea de cauciuc. de aceea nu poti monta una veche care are alte semne de la strangere, nu o vei nimeri in acelasi loc in veci, cel putin e ft riscant. Trebuie una noua. ca altfel pierzi tot antigelul pe acolo. si asa ai grija la strangere, daca nu ai mana formata recomand dinamometrica.
  • alinq

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z16xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc penrtu raspunsuri. Am reusit azi sa comand la cei de la ingaraj.ro si luni la ora 10 mi le aduc.
Acum trebuie sa astept pana sambata viitoare sa o curat.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca nu schimbi garnitura mare o sa plangi ca pierzi antigelu si nu sti pe unde
  • alinq

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z16xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Azi am ridicat garnitura de la in garaj.ro, foarte seriosi oamenii. Am intrebat de piese de care altii " nu au auzit" si la ei se gasesc.
Skip ads

  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am reusit azi sa fac o curatare la Throttle Body (opel agila 2001, z10xe), cata mizeria am gasit acolo numai eu stiu, se poate curata si aceasta zona? (marcata cu sageata din poza) deoarece am vazut ca este cam murdar si acolo, am sters cu o carpa cat am putut ajunge dar nu stiu daca e suficient.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
NU. toata mizeria care o vei desprinde cand vei freca acolo se va duce direct in cilindrii sau in capul injectoarelor. daca vrei sa cureti acolo demontezi admisia sa o ai in mana si apoi te apuci de curatat acolo.
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am curatzat Egr-ul si clapeta de acceleratie ( throttle body), o groza de mizerie am scos de acolo, totusi masina merge tot "infundata", nu prea trage bine, ar trebuie sa curatz si admisia, adica dincolo de clapeta de acceleratie? si acolo mi se pare ca e multa mizerie, are rost sa fac aceasta operatie, sau nu prea am ce cauta pe acolo? Astept pareri
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
tunele de cel putin 3-4 cm interior fiecare, crezi ca se infunda vreodata? Bine, cu exceptia unor ,,mecanici" care uita vreo carpa sau eu mai stiu ce pe acolo. Cauza este in alta parte. Rau nu-i faci daca o cureti. O presiune in rampa de benzina ai luat?


Ultima modificare facuta de 2kappa la Lun 23 Sep, 2013 10:30 pm
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
eu zic ca are, mia ales ca la modelul tau teava de la egr este cunoscuta in a gauri admisia (cauta ca este post despre asta a lui dan cuciureanu) si pe acolo sa traga aer fals. dar eu recomand asta doar ca stii ceva mecanica, pt ca ai de umblat la injectoare, ECU, declipsarea admisiei, etc. Este post destul de detaliat dar si asa ai grija. Mare grija la mizeria dintr-e injectoare atunci cand demontezi, sufl-o sau aspir-o cu ceva de acolo ca o sa iti cada toata in cilindru cand demontezi rampa. Fara trusa cat de cat profesionista de scule de-i pace (ceva prelungitor cardanic sau flexibil, mai ales la teava egr la care ajungi ft greu si riscul sa scapi surubul prin santurile cutiei de viteze, pe la planetara sau chiar prin manunchiul de cabluri de pe acolo sunt maxime, macar sa ai cric la tine sa o poti ridica sa-l cauti).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Admisia o cureti de amorul artei, principalul e teava EGR care intra in admisie. Pe asta o scoti cu tot cu admisie si pe urma total, beleaua sunt cablurile fixate pe admisie in spate, acolo folosesti o surubelnita mica plata pentru declipsare .
Admisie gaurita e la ordinea zilei din pacate, ulei slab, schimbat cand deja joja e uscata, depuneri, segmenti ungere blocati...ai cod P0170, SFT puternic negativ etc.
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
cand pornesc motorul (z10xe) in primele 3 secunde isi ia o turatie cam cam mare aproximativ 3000 rot\min, si e usor zgomotos sunetul, dupa care revine la normal (aproape 1000 rot\min la ralanti), de ce se intampla asta? asta patesc la fiecare pornire la rece, la cald doar uneori. Inainte nu facea asa
  • cotzo1987

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare.
De ceva timp intampin o problema cel putin bizara cu egr-ul de la corsica mea, din 2001 motor de 1.0.
comportamentul este urmatorul:
in mers se aprinde martorul cu cheita, in momentul in care se aprinde se simte o usoara intrerupere de putere dupa care isi revine(aproximativ 2 secunde), ca si cum nu merge egr-ul, acest martor sta aprins pana opresc contactul.
Acest fenomen se repeta cam de 2-3 ori la 300km.
Ultima oara a stat aprins ceva mai mult, chiar s-a aprins si martorul de motor.

Tin sa precizez ca am curatat egr-ul acum 2 saptamani, dupa ce l-a curatat am mers putin si masina s-a comportat ca si cum n-ar fi curatat(blocat), am oprit masina, am miscat ceva pe la fire si si-a revenit.

Acum ma intreb ce ar putea fi, sa fie dus egr-ul, trebuie sa-l inlocuiesc, sa fie ceva pe la fire, va rog sa ma ajutati cu o parere.
In service unde mergeam de obicei acum ultima oara am fost foarte dezamagit, le-au plecat mecanicul si au pus tinichigiul sa-mi curete egr-ul, ii spuneam eu de unde se desface.. off. De aceea as vrea sa merg cu lectia invatata acum.

multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR