Ai uitat parola?


  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Revin, putin off-topic dar tot e bine de stiut: ziceam mai sus ca uneori porneste in 2 pistoane.
Motiv: ECU nu facea contact ca lumea la cablul de masa. Nu va spun prin ce am trecut ca sa descopar asta...
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Buna, da, de aceea mai recomandam si noi sa se traga fir separat de la sasiu ecu la borna minus baterie. Corsele sunt renumite pentru multe puncte de masa care oxideaza...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,471
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Toate sertizarile cedeaza dupa clima, consum gen start\stop, dat la automat in nestire, spalat motor etc.
Nu este de glumit mai ales cu cele de curenti mari. Acum vreo 30 ani cu o clasica Dacie la Covasna l-am salvat pe unul ca la minus 25 el vroia sa demonteze electromotor. Se lipea cheiea de degete nu alta, pila, cheie de 17 sau cat o fi fost, vaselina si gata.
Grija la Corsa, bateria este unde este si cam sta in apa.
  • madmario

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Hmm... la mine, la Corsa C 1.0 Z10XE din 2001 am un consum mediu mixt de 5.4 la 100 Km si nu sunt multumit..
Inainte aveam 4,5 - 4,8 la 100 km, mixt. (Ulei Mobil 1 - 0W40)
Cea mai sigura metoda sa vezi consumul nu e la pompa la plin, ci iti fixexi un reper - de ex la jumatatea rezervorului, cand sta acul perfect verticat. Iti notezi kilometrajul si faci cateva sute de km, dupa care astepti sa ajunga iar acul perfect vertical - si notezi iar kilometrajul. TOATE ALIMENTARILE facute intre cele doua citiri (prima cu acul la jumatate si cealalta cand ajunge iar acul la jumatate) vor fi exact consumul pentru acei kilometri.
Asa mi-am dat seama ca s-a intamplat ceva - cand am vazut o crestere brusca la consum, era colierul de la furtunul rezervorului care ruginise, se rupsese si picrura benzina.
De aprox 5 ani imi verific toate alimentarile si implicit consumul. Te ajuta mult la sanatatea masinii inainte sa fie prea tarziu.



lev30ro a scris:Buna ziua,

Revin cu testul la consumul in oras , pentru motorul meu Z10XE este de 6.8-7l/100km
Consumul a fost facut de la plin la plin, la aceeasi pompa.

Sunt multumit,
Toate cele bune.

  • AGabriel148

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila z10xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Opel agila z10xe .Se opreste motorul in mers.La diagnoza a iesit egr defect. Am schimbat 2 egr-uri in service dar motorul se opreste la fel si apare aceeasi diagnoza.Ce alta cauza ar mai putea exista?Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,471
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca ai pus egr second nu ai baza.
  • AGabriel148

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila z10xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Egr-urile erau noi...
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 973
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Firele intrerupte si fac contact cand vor ele, sau chiar ECU defect.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata