Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • danut32

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Revin, putin off-topic dar tot e bine de stiut: ziceam mai sus ca uneori porneste in 2 pistoane.
Motiv: ECU nu facea contact ca lumea la cablul de masa. Nu va spun prin ce am trecut ca sa descopar asta...
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Buna, da, de aceea mai recomandam si noi sa se traga fir separat de la sasiu ecu la borna minus baterie. Corsele sunt renumite pentru multe puncte de masa care oxideaza...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,916
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Toate sertizarile cedeaza dupa clima, consum gen start\stop, dat la automat in nestire, spalat motor etc.
Nu este de glumit mai ales cu cele de curenti mari. Acum vreo 30 ani cu o clasica Dacie la Covasna l-am salvat pe unul ca la minus 25 el vroia sa demonteze electromotor. Se lipea cheiea de degete nu alta, pila, cheie de 17 sau cat o fi fost, vaselina si gata.
Grija la Corsa, bateria este unde este si cam sta in apa.
  • madmario

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Hmm... la mine, la Corsa C 1.0 Z10XE din 2001 am un consum mediu mixt de 5.4 la 100 Km si nu sunt multumit..
Inainte aveam 4,5 - 4,8 la 100 km, mixt. (Ulei Mobil 1 - 0W40)
Cea mai sigura metoda sa vezi consumul nu e la pompa la plin, ci iti fixexi un reper - de ex la jumatatea rezervorului, cand sta acul perfect verticat. Iti notezi kilometrajul si faci cateva sute de km, dupa care astepti sa ajunga iar acul perfect vertical - si notezi iar kilometrajul. TOATE ALIMENTARILE facute intre cele doua citiri (prima cu acul la jumatate si cealalta cand ajunge iar acul la jumatate) vor fi exact consumul pentru acei kilometri.
Asa mi-am dat seama ca s-a intamplat ceva - cand am vazut o crestere brusca la consum, era colierul de la furtunul rezervorului care ruginise, se rupsese si picrura benzina.
De aprox 5 ani imi verific toate alimentarile si implicit consumul. Te ajuta mult la sanatatea masinii inainte sa fie prea tarziu.



lev30ro a scris:Buna ziua,

Revin cu testul la consumul in oras , pentru motorul meu Z10XE este de 6.8-7l/100km
Consumul a fost facut de la plin la plin, la aceeasi pompa.

Sunt multumit,
Toate cele bune.

  • AGabriel148

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila z10xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Opel agila z10xe .Se opreste motorul in mers.La diagnoza a iesit egr defect. Am schimbat 2 egr-uri in service dar motorul se opreste la fel si apare aceeasi diagnoza.Ce alta cauza ar mai putea exista?Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,916
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai pus egr second nu ai baza.
  • AGabriel148

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila z10xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Egr-urile erau noi...
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,132
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Firele intrerupte si fac contact cand vor ele, sau chiar ECU defect.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,029
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Am un coleg caruia i-am schimbat garnitura egrului la o Corsa d z12xep pe motiv ca pierdea antigel, era umed in zona din poza. Se pare ca pierderea persista iar acum doua zile i-am desfacut din nou si am pus foarte putin silicon doar pe zona de etansare a sist de racire, siliconul l-am pus pentru a fi sigur ca etanseaza bine si sa-mi confirme ca acolo este pierderea. Nici acum nu este ok, cand da drumul la caldura, pierde antigel, cat a avut caldura oprita, el spune ca zona a fost uscata sau cel putin asa crede. Am vazut urme de antigel scurs pe aparatoarea de aluminiu a galeriei de evacuare. Ma gandesc sa nu fie garnitura de chiulasa. Pierderea de antigel cred ca se face doar prin zona cu sageata, in masina, mocheta este uscata.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,916
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi furtunul care pleaca din egr la babitaclu.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,029
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ar fi o posibilitate dar de ce se umezeste zona opusa furtunului? Normal inertia ar trebui sa impinga antigelul spre parbriz. Cand am desfacut, nu am gasit urme pe furtun. Teoretic, in instalatie exista presiune constanta indiferent daca este sau nu caldura deschisa si ar trebui sa scape oricum.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,916
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Treaba cu caldura poate i se pare lui ca avand legatura.
Furtunul ala se umfla chiar la iesire din egr, se prelinge si ajunge acolo. Vezi mai exact starea lui.
  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




FB/CO YT/CO TWTR/CO IG/CO