- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
!!!!!!!! compurile de 4 cilindri sunt TOTAL incompatibile cu cele pe 6. Deci pt tine iti tre unul de V6.
Pentru restul TEORETIC poti gasi unul de la alt motor si se reprogrameaza, dar NU ARE CINE SA-L FACA. Desi am pile bune la reprezentanta Opel, mi-a luat 1.5 ORE SA-L FAC SA INTELEAGA CA SE POATE. I-am dus extras din TIS, si tot nu ma credea. Pana la urma a gasit si el ca se poate, dar mi-a zic ca e prea greu (nu mai facuse niciodata) si cu toate pilele mele ma costa manopera de ma rupe. Numai asa ca sa nu faca ca a fost el idiot.
Ideea e ca masinile mai vechi de 2000 pt ei nu conteaza.
Eu am unul de C20XE si imi arata cu 33% mai mult tot ce tine de consum, motorul meu fiind C20NE. Daca aveti careva pt motorul meu si vreti sa schimbati....de-abia astept
De reporgramat se reprogrameaza EPROM-ul din spate, il puteti vedea daca scoateti clapeta aia (iese cu ea)
MUFA NU E INTOTDEAUNA. Desfaci frana de mana, si daca ai mufe de geamuri electrice, f. probabil sa o ai si pt comp. De obicei e bine ascunsa si trebe dat jos totul pana la cas.
Any more info? Stiu toate despre bord si electrica interioara
Pentru restul TEORETIC poti gasi unul de la alt motor si se reprogrameaza, dar NU ARE CINE SA-L FACA. Desi am pile bune la reprezentanta Opel, mi-a luat 1.5 ORE SA-L FAC SA INTELEAGA CA SE POATE. I-am dus extras din TIS, si tot nu ma credea. Pana la urma a gasit si el ca se poate, dar mi-a zic ca e prea greu (nu mai facuse niciodata) si cu toate pilele mele ma costa manopera de ma rupe. Numai asa ca sa nu faca ca a fost el idiot.
Ideea e ca masinile mai vechi de 2000 pt ei nu conteaza.
Eu am unul de C20XE si imi arata cu 33% mai mult tot ce tine de consum, motorul meu fiind C20NE. Daca aveti careva pt motorul meu si vreti sa schimbati....de-abia astept
De reporgramat se reprogrameaza EPROM-ul din spate, il puteti vedea daca scoateti clapeta aia (iese cu ea)
MUFA NU E INTOTDEAUNA. Desfaci frana de mana, si daca ai mufe de geamuri electrice, f. probabil sa o ai si pt comp. De obicei e bine ascunsa si trebe dat jos totul pana la cas.
Any more info? Stiu toate despre bord si electrica interioara
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
E vorba de Ian, de pe cavweb?
Am vb cu el, zice ca in principiu el poate modifica consumul in sensul ca poate creste/scade valoarea aratata in procente. Altfel ei cum lucreaza cu MPG, nu prea are firmware pt epromuri din europa continentala. Doar daca ii gasesc un eprom de C20NE care sa-l citeasca.
Ma enerveaza ca astia de la reprezentanta pot sa faca asta, dar li se pare asa greu cand nu cunosc despre ce e vorba...
Am vb cu el, zice ca in principiu el poate modifica consumul in sensul ca poate creste/scade valoarea aratata in procente. Altfel ei cum lucreaza cu MPG, nu prea are firmware pt epromuri din europa continentala. Doar daca ii gasesc un eprom de C20NE care sa-l citeasca.
Ma enerveaza ca astia de la reprezentanta pot sa faca asta, dar li se pare asa greu cand nu cunosc despre ce e vorba...
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,295 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,295
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
ridicati frumusel capota... pe placuta aia argintie unde scrie seria de sasiu, kilograme si mai stiu eu, e un rand cu codul de culoare..
pe linia cu codul de culoare, care de ex la mine este E266 (scharwze nustu cum) tre sa mai fie un nu numar din 2 cifre. Numarul ala e codul programului scris pe EEPROM.
ca sa vezi ce program ai pe EEPROM, tii apasat cele 2 butoane de la switch, in parte ade sus apare codul programului (la mine pe calibra c20ne e 36) si jos iti arata ceva gen 8603:E03
adica, 8603 de impulsuri pe minut care le primeste de la senzorul de viteza, si limba Engleza, 03 fiiind normal (km/h nu miles si litri nu galoane).
Eu pan acum 1 luna am avut computer de c20xe pe c20ne si arata consumul foarte mult. Nici km ramasi pana ramai fara benzina nu ii spunea bine. Am facut schimb cu cineva care avea computer de c20ne dar isi schimbase motorul si acum totul e ok.
pe linia cu codul de culoare, care de ex la mine este E266 (scharwze nustu cum) tre sa mai fie un nu numar din 2 cifre. Numarul ala e codul programului scris pe EEPROM.
ca sa vezi ce program ai pe EEPROM, tii apasat cele 2 butoane de la switch, in parte ade sus apare codul programului (la mine pe calibra c20ne e 36) si jos iti arata ceva gen 8603:E03
adica, 8603 de impulsuri pe minut care le primeste de la senzorul de viteza, si limba Engleza, 03 fiiind normal (km/h nu miles si litri nu galoane).
Eu pan acum 1 luna am avut computer de c20xe pe c20ne si arata consumul foarte mult. Nici km ramasi pana ramai fara benzina nu ii spunea bine. Am facut schimb cu cineva care avea computer de c20ne dar isi schimbase motorul si acum totul e ok.
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,295 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,295
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
eu am avut noroc intamplator m-am intalnit cu un amic mai vechi care isi luase calibra de putina vreme si si-a schimbat motoru... Primul computer l-am cumparat de pe ebay.de, am dat pe el 86 de euro cu tot cu transport.Frecventez si eu cavweb si clubcalibra.com
Intentionez sa fac ceva ge clubcalibra.com dar cu toate opelurile, si adunate toate si traduse de pe la topbuzz.co.uk, maxboost.co.uk si altii de prin UK si DE care au o gramada explicatii si tutoriale despre calibra vectra astra etc.
ce ziceti ? spatiu de hosting am.
Intentionez sa fac ceva ge clubcalibra.com dar cu toate opelurile, si adunate toate si traduse de pe la topbuzz.co.uk, maxboost.co.uk si altii de prin UK si DE care au o gramada explicatii si tutoriale despre calibra vectra astra etc.
ce ziceti ? spatiu de hosting am.
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,295 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,295
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat