Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu crezi mai degraba ca ar fi a 2 a spre a 3 a ? mi se pare o viteza mult prea mica ca la 50 km/h deja sa-ti schimbe a 4 a ! Eu am cutie automata si la mine o da pe a 4 a cam la 70 mi se pare , cel mai sigur o sa ma uit azi cand plec cu ea si eventual iti fac si un filmulet ca sa-ti dai seama ! Ai incercat sa o treci si in modul manual si sa ii dai forja in toate treptele de viteza sa vezi cum se comporta ? Eu am o astra j 2.0 cdti 160 hp
Skip ads

  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si pe manual face la fel! Merge perfect treapt 1-2-3 dupa caRe accelereaza in gol ... Cred totusi ca este uleiul de vina am mai discutat cu un coleg si la el facea la fel si a rezolvat-o cu un schimb de ulei! Doamne ajuta sa fie doar atat!
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Referitor la colegul Spire: Masina daca accelerez usor,lent schimba trp a 4-a la 58km/h ... In functie de cat de tare apas pedala schimba mai sus!
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
B.295.CRS... acelasi simtom il am si eu.. face asa de la 118000 km.. acum am 232000 km.. am schimbat electrovalvele .. toate 8... am pus de proba un alt bloc de valve.. si face la fel.. convertizorul nu are cum sa fie vinovat de asta..m-am documentat ln fel si chip.. dar nu am gasit o explicatie concreta... doar pareri..
singura varianta este sa astept pana pica .. si ramane de vazut ce este de facut la momentul respectiv..
de ceva timp schimb a4-a pe manual.. slabesc putin acceleratia .. sa li maresc perioada de functionare..
mentionez ca eu am af 33..
uleiul il schimb la maxim 30000 km.. bineinteles doar cat curge 3.5 litri..
drumuri bune..
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
masina are 169.000km, luata din germania la 148,000km si nu a avut schimbat nicodata uleiul din cutie. cutia nu are nici o problema, schimba bine, nu smuceste.... Ideea e ca ma batea si pe mine gandul sa schimb uleiul, dar atata timp cat reprezentantele din afara recomanda sa nu....nu stiu ce sa zic, saptamana asta ma intalnesc cu un mecanic ce a lucrat la reprezentanta in DE sa vedem ce zice.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu va bateti joc de cutii, mai ales daca sunt automate. Am cam fugit de ele dar ma bate si pe mine gandul urmatoarea masina sa fie cu o cutie automata.
Iata ce am gasit pe net, sfatul unui specialist in cutii automate:

Detaliile pot face diferenta

“Nu cantitatea de ulei pe care o schimbi la o cutie este importanta , ci calitatea uleiului si intervalul schimbarii.
Sa nu crezi ca daca ai schimbat uleiul din cutie , ai scapat de necazuri.
Testerul te ajuta in diagnosticarea unei cutii , DAR nu o si repara “
“Vom vorbi in continuare, de cum se intretine o cutie automata, intervalele de schimbare a uleiului din cutie si “chestii” care ajuta la lungirea duratei de viata a cutiei automate.
Au aparut in ultima vreme tot felul de speculatii privind numarul de kilometri la care se schimba uleiul din cutie , majoritate spun “se schimba la 60000km” OK , DAR nimeni nu face referire la modelele de cutie , pentru ca una este cutia automata din 1950 -1995 si una este cutia din 1996- 2000 , 2001- 2009.
Si anume, cutiile mai vechi 722.3 , 722.4 , 722.5 nu le putem compara cu cele mai noi , de ce spun asta , pentru ca la momentul fabricarii acestor cutii tehnologia nu era atit de avansata si materialele folosite la vremea respectiva , si aici ma refer la garnituri , o-ringuri ,cuzineti axiali , modul de comanda al cutiei (hidraulic) si uleiul.
Incepand cu anii ’95, ‘ cutiile au avansat tehnic si anume, au disparut cuzinetii axiali, modul de comanda (hidraulic) si au aparut lucruri noi in interiorul cutiilor : rulmenti axiali , instalatii electrice, solenoizi, calculatoare si un ulei care se manifesta la temperatura total diferit fata de cel de generatie mai veche.
Dupa anii 2005, cutiile au luat un avans major din punct de vedere tehnic, alte materiale si poate cel mai important lucru, modul de comanda total diferit, fata de cutiile fabricate pana in anii2005, electronica este cuvantul de ordine in ceea ce inseamna cutia de viteze automata in zilele noastre, nici uleiul nu trebuie neglijat , si el la randul lui a suferit transformari majore .
Intervalul de schimbare a uleiului pentru cutiile 722.3 ,722.4 722.5 este undeva la 25000-35000 de km in functie de modul de utilizare, gen masina de duminica sau masina de servici unde stai toata ziua in trafic.
Pentru cutiile 722.6 , 722.7 intervalul este de 45000-50000 de km, datorita faptului ca modul de lucru al converterului este diferit de cel al convertoarelor de generatie mai veche, si anume ele functioneaza in regim de patinare de la treapata a treia si atunci si uzura uleiului este mai rapida.
Pentru cutiile 722.8 cvt si 722.9 7G-tronic intervalul este de 60000 de km , dar eu recomand sa se schimbe un pic mai devreme 50000 de km, de ce spun asta, deoarece cutiile sunt puse pe motoare puternice si modul de lucru al converterului este total diferit de celelalte modele , si anume lock-up clutch lucreaza din prima treapta de viteza si atunci si frecarile din interiorul lui sunt foarte mari implicit si o uzura avansata a uleiului, chiar daca se spune ca este un ulei sintetic ,mai trebuie adaugat si traficul care are un rol destul de important in uzura intregii masini.
De ce sustin aceste intevale de schimbare, un pic mai mici fata de cele ale fabricantului, pentru ca traficul, mizeria,caldura excesiva , modul exploatare a acestor cutii si kick-down-urile repetate sunt factori care grabesc uzura cutiei automate, si atunci prin schimbarea mai devreme a uleiului din cutie se previne aceste uzuri si se prelungeste durata de viata a cutiei automate .
Se stie ca supraincalzirea uleiului din cutie scade calitatile lui si, automat, apar probleme in cutie.
Nimeni nu baga in seama temperatura uleiului din cutiile automate, cand se incalzeste motorul sarim ca arsi ” ce s-a intamplat fierbe motorul…” dar cand vine vorba de cutie ca e automata sau manuala nici nu ne intereseaza, la fel se intampla si cu schimbul de ulei la cutie, nu ne intereseaza calitatea uleiului ci cantitatea si daca se poate sa nu-l schimbam deloc pentru ca , costa nu?
Cand se face schimbul la motor alegem cel mai bun ulei de pe piata dar la cutie cel mai ieftin daca se poate , dupa care ne punem intrebarea: de ce costa atat de mult intretinerea cutie automate ? Si de ce nu sunt atat de fiabile ca cele manuale, oare?!?
Iata cateva lucruri care ajuta la marirea duratei de viata a unei cutii automate , calitatea uleiului , intervalul de schimbare , racirea cutiei, modul de condus."
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
In urmatoarele saptamani cred ca schimb si eu uleiul din cutie. Mi-a recomandat un prieten un mecanic ce a lucrat vreo 10 ani in austria din care vreo cativa in reprezentanta si zice ca imi schimba tot uleiul din cutie, in jur de 9 litri in total fara pompe sau alte chestii de genul asta. Zic asta pentru ca am citit pe forum si alti colegi ce au schimbat uleiul in reprezentata nu l-au schimbat decat pe ala din cutie, adica 3 litri pentru ca mecanicii din reprezentanta spuneau ca nu au cum sa il schimbe pe tot. Sa vedem daca mecanicul asta al meu e 'zmeu' sau......
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Numai sa nu foloseasca astfel de instrumente Smile

Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Laughing Laughing Laughing buna asta
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
A folosit cineva uleiul asta pentru cutie automata? ulei cutie
Astia de pe site zic ca e foarte bun pentru cutiile uzate, asa ca ma bate gandul sa fac comanda. Sau dupa ce specificatii sa ma uit? De exemplu; Dexron II sau III G/H etc...
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am fost la service...am schimbat uleiul dar cutia nu si-a revenit Sad...Cei de la service mi-au spus ca trebuie schimbata ..Acum chiar nu stiu ce sa fac... Sa vorbesc cu cei de la Mercom? Sau sa caut o vectra cu cutie automata si sa o schimb?Pretul unei cutii noua este de 8000eu Smile
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Stie cineva un service BUN de reparatii cutii viteze automate? In Bucuresti!
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
B295CRS a scris:Am fost la service...am schimbat uleiul dar cutia nu si-a revenit Sad...Cei de la service mi-au spus ca trebuie schimbata ..Acum chiar nu stiu ce sa fac... Sa vorbesc cu cei de la Mercom? Sau sa caut o vectra cu cutie automata si sa o schimb?Pretul unei cutii noua este de 8000eu Smile

Ti-ai schimbat tot uleiul sau ai facut doar o reimprospatare (adica numai uleiul din cutie, nu si din convertor)?
Si cum l-a schimbat? Clasic sau cu pompa?
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Chiar nu stiu..Mi-au zis cei de la service ca au scos uleiul vechi (aprox 3L) si l-au inlocuit cu tot atat!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Poate nici nu l-au schimbat. zic si eu. La noi in tara totul e posibil! Poate rezolvi problema cu un schimb TOTAL al uleiului. Inainte de a face orice alta interventie asta as face.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Adica sa faci primul schimb apoi sa se mearga 50-60km si sa se faca si al doilea si dupa tot asa pana se fac 3 schimburi?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu! Ci sa iti scoata tot uleiul odata, si cel din convector, in total vreo 7 litri. Sunt mecanici care pot sa scoata tot uleiul din cutie (vezi ca filtrul nu poate fi schimbat pentru ca e metalic si e in centrul cutiei). Am sunat si la o firma din Bucuresti ce are o pompa pentru scoaterea uleiului dar mi-au spus ca la modelul asta de cutie nu merge decat prin metoda clasica.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Metoda clasica fiind?

p.s. Mi.a dat un coleg de pe forum pm ca are cutie automata la 1000eu cu garantie...sa vad in ce stare se afla si aceasta cutie si unde as putea sa o schimb...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Uite aici;club opel
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
B295CRS a scris:Am fost la service...am schimbat uleiul dar cutia nu si-a revenit Sad...Cei de la service mi-au spus ca trebuie schimbata ..Acum chiar nu stiu ce sa fac... Sa vorbesc cu cei de la Mercom? Sau sa caut o vectra cu cutie automata si sa o schimb?Pretul unei cutii noua este de 8000eu Smile


Sincer , la banutii astia, mai pui 2000-3000 Eu si iti iei alta masina...Insignia binenteles. Parerea mea.

Drumuri cat mai line va doresc.

P.S.: daca cutia pe care doresti sa o achizitionezi are garantie,sa spunem, 12 luni...daca vor aparea probleme iarasi? Mai dai 1000 Eu ? Doar asa sa o schimbi ? sI dupa, sa mergem mai depparte cu o sumbra viziune, se strica si aceasta... tu alegi, sunt banutii tai
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR