Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am fost la BoshCarService in Galati, l-am intrebat pe un maistru mecanic de acolo cind pot veni sa-mi faca o verificare a presiunii pe rampa de injectoare, iar raspunsul lui a venit sec, dupa ce i-am explicat cauza care m-a facut sa ajung la ei, ca vinovate sunt injectoarele, rampa nu ar avea nimic, asta fara sa puna nici un dispozitiv pe masina si fara sa vada cum merge motorul. Spunea el ca injectoarele nu mai tin presiunea si din cauza asta nu porneste la sfert. Crying or Very sad
Ce am mai constatat azi in timp ce am mers prin oras, ca atunci cand porneam se auzea in rezervor un zgomot de parca absorbea benzina de pe fundul rezervorului, dar la ora respectiva aveam peste 30 de litri de benzina asa ca m-am gandit ca ar evacua de pe retur aer.
Deocamdata pana acum atat am reusit sa fac. Va tin la curent cu ce voi face si ce rezultate voi avea.
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
daca ar fi fost injectoarele cu probeleme atunci ar trebui sa ai fum negru pe esapament si un consum enorm de benzina .
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru informatie! Mi s-a parut mie ca tipu era cam infatuat si am plecat de acolo cam neimpacat cu gandul.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am uitat sa mai mentionez faptul ca la plecarea de pe loc, trebuie sa turez putin motorul ca sa nu moara, fiindca daca nu o turez, atunci da in nas, scade turatia sub 1500 si in final se opreste, cam acelasi lucru se intampla imediat dupa pornire si trebuie sa calc usor pedala de acceleratie cateva scunde.
Ieri am scos mufa de la senzorul de temperatura . Am constatat ca nu mai fluctueaza turatia la pornire si la plecare nu mai da sa moara, astea sunt se pare avantajele. In schimb se aprinde martorul CHECK ENGINE, iar de accelerarea motorului singur, dupa ce ajunge temperatura la 90 - 95 grade, nu am scapat. Ce m-ar interesa, as dori sa-mi spuneti daca senzorul ar fi fost defect, nu ar fi trebuit sa se aprinda martorul CHECK chiar si cu mufa montata pe el? Va multumesc!
Skip ads

  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La capatul rampei de injectoare se afla regulatorul de presiune, ala trebuia verificat, tot asa mers la service masurat presiune inainte si dupa rampa, iar de la canistra de carbuni [aia din aripa dreapta} daca ti-au intrat prin admisie e belea , ia la scuturat toate furtunasele care merg la ea vezi ca unul merge la rezervor, e si un topic pe aici cum se poate reconditiona Cool
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sad Multumesc! Acum nici nu stiu daca nu cumva am contribuit si eu la defectarea acelui filtru cand am bagat benzina full in rezervor. Am analizat putin si am tras concluzia ca filtrul acela este montat astfel in cat sa fie mai sus decat rezervorul, asa in cat la el sa ajunga doar surplusul de gaze, iar eu am bagat benzina pana a "dat afara" si probabil ca o fi ajuns benzina pana la el distrugandul.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Pe 28 august am urmarit pe youtube clipul Fuel injector cleaning si am luat decizia sa-mi curat injectoarele, urmand instructiunile din clip, avand in vedere ca se auzea de cand am cumparat masina un zgomot in acea zona, ca un ciocanit fin. Taicamiu imi spusese ca as avea ceva probleme la injectoare si asta iarna le-am tinut in decarbosolv, dupa care le-am suflat cu compresorul, insa nici o schimbare. Asa ca am urmat instructiunile din clipul de pe youtube, astfel am cumparat un spray pentru contacte G20, un contact fara retinere (ar fi fost mai bun unul cu retinere, fiindca m-am ocupat singur de aceasta operatiune), clesti pentru bornele bateriei, 1m cablu litat si o seringa de 5ml. Din pacate injectorul nu intra in seringa de 5ml asa ca am scos oringurile injectoarelor, am incalzit seringa la flacara de la aragaz si am bagat capul injectorul in ea pentru ai face spatiu. Pornirea si turarea motorului nu s-au rezolvat, dar nu se mai aude acel zgomot ca un ciocanel, iar motorul este mult mai silentios si se simte un cuplu mult mai bun, atat timp cat motorul este rece. Ii multumesc inca odata lui daniel30 pentru sfatul cu canistra de carbuni si am citit acesta discutie care sper sa desluseasca enigma ce ne urmareste pe multi dintre utilizatorii de opelasuri, dar ma voi ocupa in zilele ce urmeaza de ea. Va voi tine la curent cu ce voi mai face in continuare si de rezultate! Bafta si DRUM BUN!
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sal! Astazi am reconditionat canistra de carbuni. Cand am taiat fundul canistrei a curs benzina, iar carbunii erau imbibati si nu mai avea buretii de la capete, iar valva era blocata. Acum totul este functional pe acest circuit. Rezultatul cam dezamagitor, fiindca in continuare se tureaza singura. Avantajul se pare ca este in cuplu, parca se misca mai bine. Sa vad maine dimineata cum va porni, macar sa se imbunatateasca din punctul astra de vedere. Ma gandesc sa nu fie cumva si din cauza faptului ca s-ar putea sa nu mai am prea mult ulei in cutie, de se tureaza asa, findca am observat ca este cam murdar de ulei capacul de la baza acesteia, cand am sa mai am ceva timp voi verifica unde este nivelul si daca este necesar am sa completez. Am sa va scriu maine ce rezultate vor fi cand voi porni la rece. Noapte buna tuturor OPELISTILOR!
Skip ads

  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu cateva constatari fata de turarea motorului. In seara asta am studiat putin fenomenul si am vazut ca se intampla astfel: Cu motorul cald turez motorul pana la 2500 - 3000 de ture, in mers, la un moment dat incepe sa se tureze singura la 1500 - 3000 rotatii. O scot pe liber sau o las in viteza , dar fara sa calc vreo pedala sta turata. Cat timp rotile sunt in miscare se tureaza continuu, daca scade numarul de rotatii ale rotilor se pare ca scade si turatia, dar nu mai jos de 1000 de ture, astazi am lasat-o sa se opresca singur, deci fara sa calc eu pedala de frana, fiind pe liber, cum s-au oprit rotile imediat a scazut turatia pana la aproximativ 800 - 900 de ture. Din cauza asta ma gandesc ca o fi vreun senzor pe acolo, prin cutie si poate din cauza lipsei de ulei incepe sa dea date incorecte catre ECU. Sad Daca aveti vreo parere, va rog sa mai adaugati cate ceva! Noapte buna!
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ai umblat cumva pe la clapeta de acceleratie,motoras relanti,senzor clapeta acceleratie ?
Intrerupe atunci cand este in sarcina si cald ?
Adauga id-ul meu : krashy22 , poate ii dam de cap magaoaiei Smile
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Clapeta nu am curatat-o si nici senzorii daca la asta te referi. Am dat jos clapeta acum o luna in urma, cand am schimbat segmentii si garnitura de chiulasa. Nu intrerupe ci se tureaza singura si asta intradevar atunci cand se incalzeste si azi parca raspundea cam intarziat cand acceleram. Ce am mai observat ca atunci cand calc pedala brusc pana la fund, isi ia demarajul greu si se aude ca o bolboroseala prin teava de esapament. Azi dimineata a pornit tot greu. Ma gandesc ca poate nu am curatat cum trebuie furtunul care vine de la rezervor, fiindca cred ca are vreo supapa ceva care are sensul doar spre motor, iar eu aseara am suflat dinspre motor catre rezervor. Acum ma gandesc ca so fi infundat iar valva. Am sa verific deseara cand plec de la servici. Va multumesc incaodat pentru sprijinul pe care mi-l oferiti. O zi buna si drum liber!
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Injectoarele se curata cu un aparat special cu ultrasunete si se regleaza de catre cel care le curata, nu te mai juca asa cu ele ca s-ar putea sa le strici iremediabil, se tureaza singura pentru ca sigur ai vreo fisura pe undeva si iti trage aer fals, verifica atent mansonul gros de cauciuc dintre admisie si clapeta si tot ce este furtunas si intra in admisie
Skip ads

  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sal! Am verificat mansonul de la clapeta nu trage aer fals. Daca ar fi tras aer fals ar fi stat turata continuu, dar la mine se tureaza cat timp se invart rotile. Asta seara am verificat valva care trage din canistra si se blocase iar, asa ca am deblocat-o. Pe drumul catre casa am oprit pe dreapta undeva in deal, turometrul s-a stabilit pe la vreo 900 de ture si am luat piciorul de pe frana, lasand-o sa "curga" singura la vale, in acest timp nu am atins nici o pedala, pana la baza drumului inclinat am ajuns la viteza de 60 km/h, iar turometrul nu s-a clintit de la locul lui, astfel ramasese la 900 de ture. Tin minte ca acum vreo doua zile, am observat ca atunci cand calcam ambreajul, turatia crestea. Am sa schimb maine si senzorul de temperatura, ca tot l-am luat nou, sa vad ce se intampla. Or fi senzorul de la clapeta de acceleratie sau supapa aer relanti, dar sunt cam scumpe si mai tatonez terenul cu ceea ce imi este la indemana. Mai adaug maine detalii dupa ce voi schimba senzorul. Nopate buna tuturor!
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ai reusit sa-i dai de cap cumva, colegu ?
  • catalin_delmar

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Am citit mai sus unde scrie Cypilan cum a reconditionat el canistra cu carbuni..... si zice ca atunci cand a taiat-o a curs benzina din ea..... Ma intreb ce sa caute benzina acolo, pe unde a ajuns?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
probabil a umplut pana laa refuz rezervorul de benzina si din cauza caldurii benzina si.a marit volumul si a ajuns pana in acea canistra.
Stiu un prieten care a ramas in drum cu loganul din exact aceasi problema.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat mare lucru! Am schimbat bujiile, la cererea unui tip pasionat de mecanica, dar nici o schimbare, doar ca atunci cand am umblat sa schimb bujiile, am constatat ca era ulei in camera bujiilor, mai mult ca sigur ca nu am strans bine capacul chiulasei. Nu se mai tureaza singura, dar asta incetase dinainte de a schimba bujiile, oricum am condus mai usor, cu schimbare de treapta undeva pe la 2000 de ture. Chiar azi am incercat sa-i mai dau putin jar si iar incepuse sa se tureze usor.
In legatura cu benzina din canistra, intradevar am facut plinul pana a dat afara, ca vroiam sa-i fac testul de consum la pompa, dar nu am mai continuat, fiindca nu mergea cum trebuie si m-am gandit ca s-ar putea sa fie afectata canistra, pentru ca gura de alimentare al rezervorului este mai sus decat canistra si probabil cand se facea presiune in rezervor, impngea benzina in canistra.
In concluzie, cat de curand o sa-mi fac timp sa curat senzorul clapetei si regulatorul de relanti, iar dupa am sa postez ce se va schimba sau ce am constatat. Va multumesc pentru interesul aratat!
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sal! De ceva vreme nu se mai tureaza singura. Am mers mai moderata, adica nu am turat-o foarte tare, undeva pe la 2000 - 2300 ture pentru a schimba treapta si doar la drum lung i-am dat pana pe la 2800. Concluzia mea este ca vinovat ar fi senzorul de la clapeta de acceleratie care nu am reusit sa o curat inca. Eu banuiesc ca atunci cand calc pedala pana la maxim, senzorul nu trimite semnal la calculator, probabil de aceea se si ineaca cand o calc brusc, iar sonda lambda sesizeaza prea mult oxigen, asa ca calculatorul da comanda ca injectoarele sa bage mai mult combustibil, de unde si anomalia ca nu mai stie cand inchizi clapeta sau cand o deschizi, atunci mergand cum s-ar spune "nervos" se ineaca cu mult combustibil si avnd gaz mult incepe sa se tureze singura din cauza cantitatii mari de benzina.
I-am facut si testul la pompa intre 15 si 30 octombrie, mers in oras, de trei ori alimentat la aceiasi pompa si mi-a dat 11%, 11,4% si 11,7%, probabil ca si temperatura exterioara a contribuit la cresterea treptata a consumului, mergand doar drumuri scurte, undeva pe la 7 Km intre porniri.
Va rog sa-mi spuneti parerea voastra, daca banuiala mea este corecta in legatura cu clapeta. Va multumesc!
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sal! Am curatat senzorul de acceleratie, anume l-am cufundat intr-un vas cu Decarbosolv si l-am tinut acolo cam o ora, iar dupa ce l-am scos l-am sters cu o carpa. Rezultatul nu este imbucurator. Mai multe detalii voi da zilele viitoare, sa vad daca se schimba ceva.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pentru cei care vor mai avea probleme asemanatoare, sa verifice mufa de la senzorul de aer, cel de pe tubul de admisie, sa fie bagata bine sau sa nu fie firele desprinse (rupte).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR