- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
mereve
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
Pascutz
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2014
- Mesaj Privat
Emyl91 a scris:Daca schimbi la 3000-3200 sigur iti consuma mai mult decat scrie in specificatii.schimba in asa fel incat dupa ce ai schimbat viteza sa cazi in cuplu maxim,undeva la 2400 maxim zic eu.Nu e o lege dupa care trebuie sa schimbi vitezele.Daca vrei sa mergi la consum o sa simti cand motorul cere o treapta superioara.Poti sa schimbi si la 1700 daca vrei.Nu afecteaza cu absolut nimic motorul,eventual poate cu admisia imbacsita,dar daca iesi o data pe saptamana si ii dai dalpa in afara e de ajuns sa se curete.Eu personal schimb in asa fel incat ,dupa schimbare cad undeva la 1000-1200 rpm( motor 2.0 diesel) ,si nu am avut nici-o problema cum se zvoneste pe aici ca ti se infunda sau ti se depune sau ce mai debiteaza tot felul de atotstiutori.
Au trecut 2 ani de la postul acesta al tau, si sunt curios daca ti-ai pastrat stilul de condus si ai avut vreo problema cu masina ?
Pascutz
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2014
- Mesaj Privat
Emyl91 a scris:Daca schimbi la 3000-3200 sigur iti consuma mai mult decat scrie in specificatii.schimba in asa fel incat dupa ce ai schimbat viteza sa cazi in cuplu maxim,undeva la 2400 maxim zic eu.Nu e o lege dupa care trebuie sa schimbi vitezele.Daca vrei sa mergi la consum o sa simti cand motorul cere o treapta superioara.Poti sa schimbi si la 1700 daca vrei.Nu afecteaza cu absolut nimic motorul,eventual poate cu admisia imbacsita,dar daca iesi o data pe saptamana si ii dai dalpa in afara e de ajuns sa se curete.Eu personal schimb in asa fel incat ,dupa schimbare cad undeva la 1000-1200 rpm( motor 2.0 diesel) ,si nu am avut nici-o problema cum se zvoneste pe aici ca ti se infunda sau ti se depune sau ce mai debiteaza tot felul de atotstiutori.
Au trecut 2 ani de la postul acesta al tau, si sunt curios daca ti-ai pastrat stilul de condus si ai avut vreo problema cu masina ?