- AB80GDY
- **
- 135 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Astra 1996 X14XE
- Alba
AB80GDY
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1996 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
nick84
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
AB80GDY a scris:unde ai gasit fulia si cat te-a costat, cea de angrenare a curelei de distributie, si mie mi sa rupt pana la ea, si caut sa o o schimb, poate imi vei raspunde in seara asta
de gasit e irelevant sa iti spun unde ca vad ca esti din alba, de costat a fost 300 de lei Corteco.
dar vezi ca fulia, cel putin la z16xe, nu are pana si are un canal pentru pana .... pana care se afla pe pinion-ul de la distributie.
bafta
- AB80GDY
- **
- 135 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Astra 1996 X14XE
- Alba
AB80GDY
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1996 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
nick84
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
- AB80GDY
- **
- 135 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Astra 1996 X14XE
- Alba
AB80GDY
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1996 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
nick84
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
nick84
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
nick84
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2001 Z14XE
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
nick84
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
luciraica a scris:a mers cu pacura motorul inainte?
cred ca a mers cu un amestec de carbuni cu smoala....sincer. Culmea e ca eu am bagat doar benzina in ea
P.S.> Una peste alta azi am reusit sa montez tot inapoi si urmeaza ca maine sa primeasca antigelul si bateria si sper sa porneasca
vreau sa ii multumesc pe aceasta cale bunului meu prieten Mysku Cosmin pentru tot ajutorul acordat si nu in ultimul rand voua, tuturor, pentru toate sfaturile
- FLV
- **
- 169 mesaje
- din 07 Jul 2010
- Astra 2003 Z16XE
- Neamt
FLV
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2010
- Mesaj Privat
nick84
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
@flv inainte consuma cam 2 litri de la schimb la schimb
problema e alta acum am reusit sa pornesc masina (a fornit din prima fara probleme) dar...
imi bate un tachet sau mai multi de zici ca e tractor (pornita si ieri si azi si lasata sa ajunga la temp de lucru) si plus ca scoate fum destul de mult de culoare alba...ceea ce ma duce cu gandul ca garnitura de chiuloasa nu a etansat corect si intra antigel in camera de ardere (parerea mea).
sunt un pic descurajat de toate astea si as vrea sa aud si parerile voastre legate de tacheti si de fum
si ca o completare tachetii dupa o vreme de functionare, la prima pornire, isi reluasera mersul normal (sunetul) iar apoi cred ca sa blocat vreunul de bate asa. nu mai stiu ce sa ii fac
respect
problema e alta acum am reusit sa pornesc masina (a fornit din prima fara probleme) dar...
imi bate un tachet sau mai multi de zici ca e tractor (pornita si ieri si azi si lasata sa ajunga la temp de lucru) si plus ca scoate fum destul de mult de culoare alba...ceea ce ma duce cu gandul ca garnitura de chiuloasa nu a etansat corect si intra antigel in camera de ardere (parerea mea).
sunt un pic descurajat de toate astea si as vrea sa aud si parerile voastre legate de tacheti si de fum
si ca o completare tachetii dupa o vreme de functionare, la prima pornire, isi reluasera mersul normal (sunetul) iar apoi cred ca sa blocat vreunul de bate asa. nu mai stiu ce sa ii fac
respect
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2001 Z14XE
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
Oups! ceva n-a decurs bine la reparatie... daca e fum alb albastriu s-ar putea sa-ti arda ulei... segmenatrea sa nu fie reusita..
daca e garnitura de la chiuloasa atunci ar trebui sa se vada in vasul de axpansiune urme de ulei, iar uleiul sa capete o culoare sura..
daca au fost schimbati tachetii hidraulici atunci e normal ca la prima pornire sa faca zgomot mai mare dar dupa vreo 10 -20 sec. ar trebui sa se faca ungerea si sa se reduca zgomotul.. Se poate auzi foarte bine daca deschizi capacul de ulei si asculti... ideea este ca la motorul vechi uzura a aparut in timp.. acuma ai pus piese noi pe langa cele vechi uzate...
Eu unul n-am incredere in service-urile noastre la reparatii atat de pretentioase.. mai bine chiuloasa din dezmembrari...
daca e garnitura de la chiuloasa atunci ar trebui sa se vada in vasul de axpansiune urme de ulei, iar uleiul sa capete o culoare sura..
daca au fost schimbati tachetii hidraulici atunci e normal ca la prima pornire sa faca zgomot mai mare dar dupa vreo 10 -20 sec. ar trebui sa se faca ungerea si sa se reduca zgomotul.. Se poate auzi foarte bine daca deschizi capacul de ulei si asculti... ideea este ca la motorul vechi uzura a aparut in timp.. acuma ai pus piese noi pe langa cele vechi uzate...
Eu unul n-am incredere in service-urile noastre la reparatii atat de pretentioase.. mai bine chiuloasa din dezmembrari...
- AB80GDY
- **
- 135 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Astra 1996 X14XE
- Alba
AB80GDY
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1996 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
nick84
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nick84 ...tachetii se golesc fiecare,apoi se verifica starea arcului de la supapa din interior adica dupa golire se apasa usor pistonasul din interior iar acesta trebuie sa se ridice imediat ce-l lasi liber asa se incarca el cu ulei si preia jocurile altfel ramane blocat jos si ....tacane iar atunci trebuie schimbat pentru ca in timp batand cama in el se rupe arcul din interior de tot si sigur nu-si mai revine.
nick84
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2001 Z14XE
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
apoi daca n-au fost schimbati tachetii e bine.. ca se potrivesc la uzura cu camele.. poate e cum spune mecaNIK un arc slabit... Se poate da jos capacul de la chiuloasa si verifica cu o surubelnita miscarea tachetilor.. trebuie sa revina dupa apasare.. se poate verifica si ungerea.. Poate fumul alb este din cauza ca nu lucra bine supapele din cauza asta...