Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • AB80GDY

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1996 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
unde ai gasit fulia si cat te-a costat, cea de angrenare a curelei de distributie, si mie mi sa rupt pana la ea, si caut sa o o schimb, poate imi vei raspunde in seara asta
Skip ads

  • nick84

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
AB80GDY a scris:unde ai gasit fulia si cat te-a costat, cea de angrenare a curelei de distributie, si mie mi sa rupt pana la ea, si caut sa o o schimb, poate imi vei raspunde in seara asta

de gasit e irelevant sa iti spun unde ca vad ca esti din alba, de costat a fost 300 de lei Corteco.
dar vezi ca fulia, cel putin la z16xe, nu are pana si are un canal pentru pana .... pana care se afla pe pinion-ul de la distributie.
bafta
  • AB80GDY

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1996 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
defapt, m-am interesat si am incurcat putin, eu am nevoie de pinionul de la distributie, si acela este cu pana, ma poti ajuta cu un pret?
  • nick84

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
pinionul a costat 154 lei Febi Bilstein
Skip ads

  • AB80GDY

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1996 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
multumesc mult nick84, m-am linistit, daca il gasesc la bani aia, il si cumpar nou, este exact ca si la x14xe, l-am vazut in poza si l-am recunoscut, cu acelasi numar de dinti, 23 la numar. multumesc inca o data
  • nick84

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
si cum am promis pun si pozele cu chiuloasa inainte de reparatie
si cateva poze cu blocul motor
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ce frumos luceste acum totul.
Bine ca ai rezolvat-o Smile
  • nick84

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Nirolf1986 a scris:Ce frumos luceste acum totul.
Bine ca ai rezolvat-o Smile

da asa e Smile cand am desfacut motorul eram putin deprimat de ce am gasit acolo dar incet incet a iesit la lumina
acum ramane ca sambata sa montez totul la loc si sa o aud cum urla:D Twisted Evil
Skip ads

  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Te cred. Smile
Asa cred ca arata si al meu pe interior in momentul de fata. L-as desface sa-l repar, sa scap si de consumul de ulei, dar parca nu mai am incredere in mecanici si service-uri...
  • nick84

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
cum totul era demontat astazi am curatat toata admisia, lucru care mi-a luat toata ziua Sad
am avut ceva de frecat tinand cont de cat de multa mazga era acolo
dar a meritat...sper Very Happy
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
a mers cu pacura motorul inainte?Smile
  • nick84

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:a mers cu pacura motorul inainte?Smile

Very Happy cred ca a mers cu un amestec de carbuni cu smoala....sincer. Culmea e ca eu am bagat doar benzina in ea Laughing


P.S.> Una peste alta azi am reusit sa montez tot inapoi si urmeaza ca maine sa primeasca antigelul si bateria si sper sa porneasca
vreau sa ii multumesc pe aceasta cale bunului meu prieten Mysku Cosmin pentru tot ajutorul acordat si nu in ultimul rand voua, tuturor, pentru toate sfaturile
Skip ads

  • FLV

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Cat ulei consuma inainte? Presupun ca ai facut si segmentarea. Iti doresc sa-ti toarca motorul dupa, ca o pisicutza si sa traga ca un urs;)
  • nick84

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
@flv inainte consuma cam 2 litri de la schimb la schimb

problema e alta acum am reusit sa pornesc masina (a fornit din prima fara probleme) dar...
imi bate un tachet sau mai multi de zici ca e tractor (pornita si ieri si azi si lasata sa ajunga la temp de lucru) si plus ca scoate fum destul de mult de culoare alba...ceea ce ma duce cu gandul ca garnitura de chiuloasa nu a etansat corect si intra antigel in camera de ardere (parerea mea).
Sad sunt un pic descurajat de toate astea si as vrea sa aud si parerile voastre legate de tacheti si de fum
si ca o completare tachetii dupa o vreme de functionare, la prima pornire, isi reluasera mersul normal (sunetul) iar apoi cred ca sa blocat vreunul de bate asa. nu mai stiu ce sa ii fac

respect
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Oups! ceva n-a decurs bine la reparatie... daca e fum alb albastriu s-ar putea sa-ti arda ulei... segmenatrea sa nu fie reusita..
daca e garnitura de la chiuloasa atunci ar trebui sa se vada in vasul de axpansiune urme de ulei, iar uleiul sa capete o culoare sura..
daca au fost schimbati tachetii hidraulici atunci e normal ca la prima pornire sa faca zgomot mai mare dar dupa vreo 10 -20 sec. ar trebui sa se faca ungerea si sa se reduca zgomotul.. Se poate auzi foarte bine daca deschizi capacul de ulei si asculti... ideea este ca la motorul vechi uzura a aparut in timp.. acuma ai pus piese noi pe langa cele vechi uzate...
Eu unul n-am incredere in service-urile noastre la reparatii atat de pretentioase.. mai bine chiuloasa din dezmembrari...
  • AB80GDY

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1996 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
eu pt 2 supape rupte, am ales o chiuloasa din dezmembrari, dusa la planat, si nu a trebui sa ii faca nimica, au masurat au vazut... si au zis ca e perfecta, sa o pun sus pe masina
  • nick84

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
@luciraica ....nu sunt tachetii noi, i-am folosit tot pe cei vechi care pareau f ok
in antigel nu se vede nimic ciudat iar uleiul e ok
sincer imi vine sa......mai bn tac dar imi pierd rabdarea

respect
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nick84 ...tachetii se golesc fiecare,apoi se verifica starea arcului de la supapa din interior adica dupa golire se apasa usor pistonasul din interior iar acesta trebuie sa se ridice imediat ce-l lasi liber asa se incarca el cu ulei si preia jocurile altfel ramane blocat jos si ....tacane iar atunci trebuie schimbat pentru ca in timp batand cama in el se rupe arcul din interior de tot si sigur nu-si mai revine.
  • nick84

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
multumesc de explicatie mecanik
ce ma ingrijoreaza cel mai mult este fumul alb
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
apoi daca n-au fost schimbati tachetii e bine.. ca se potrivesc la uzura cu camele.. poate e cum spune mecaNIK un arc slabit... Se poate da jos capacul de la chiuloasa si verifica cu o surubelnita miscarea tachetilor.. trebuie sa revina dupa apasare.. se poate verifica si ungerea.. Poate fumul alb este din cauza ca nu lucra bine supapele din cauza asta...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR