Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
De vara trecuta am observat o pata de ulei pe cutia de viteze la imbinarea acesteia cu motorul am mers la service si mi-au zis sa nu imi fac probleme ca pe acolo exista o supapa pe unde se aeriseste instalatia hidraulica a cutiei sau ceva de genu' asta. Si probabil din cauza temperaturilor ridicate si faptului ca merg tare sunt vapori de ulei care ies pe acolo , si ca nu e nici o problema.Tocmai facusem un durm de bucuresti dus intors si i-am crezut.
Cu timpul am vazut ca pata aia se cam mareste si am observat ca masina cam papa ulei , am crezut ca e o problema mai des semnalata la Z16XEP cu supapa din capacul de culbutori care nu mai fuctioneaza si suge tot uleiul bagandul in admisie , dar nu are nici una din simtomele enumerate de ceilalti colegi cu aceasta problema .
Odata cu acea pata a crescut si consumul de ulei la 10.000 km daca pana acum compleatam cu 500-700ml , in ultimii 9000 km am completat cu 1,5 l ,iar masina a fost folosita la fel si a avut acelasi tip de ulei - esapamentul e curat .

Pata s-a marit considerabil dar nu e lichida adica nu se vede curgand , pur si simplu e umed acolo am verificat nivelul in vasul de expasiune e neschimbat , ma gandesc ca la 1,5 L de ulei ar fi trebuit sa se vada curgand pe acolo zic eu.
Si daca ar fi sa curga am inteles ca la Z16SE curgea tot la fel pe la un semering de la palier(palierul cui).

A mai avut cineva o problema asemanatoare?
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Poti face o poza si sa o postezi aici ?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Poti face o poza si sa o postezi aici ?

Am facut eu o poza dar e cu telefonul mobil am sa o postez dar nu ajuta cu nimic doar sa vezi locul prin care eu vad acea pata de ulei

Vad ca ai aceeasi motorizare te poti uita daca e umed si la tine acolo intre cutie si motor.
Nu am precizat ca de 2 ani de cand am masina nu am spalat motorul!
Am avut iarna trecuta o problema cu ECU si dupa remediere(1200 ron) am renuntat la ideea de a mai spala motorul de frica sa nu se strice ceva.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,582
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Te-ai uitat sub masina la imbinare? S-a dus semeringul de la palier.
Ca sa vezi balta sub masina trebuie sa faci un drum lung si apoi sa o pui pe asfalt curat. Uleiul se acumuleaza in principal in timpul functionarii motorului.
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cumva ,,pata de ulei'' e deasupra cutiei ?
Adica chiar ,,sub'' baterie si langa intra furtunul de la ambreiaj ?
Daca da atunci acolo e un aerisitor de la cutia de viteze care si la mine e ud .
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Da acolo e dar cu timpul s-a extins, s-a marit de asta imi faceam probleme.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pai atunci nu e ulei ci eu cred ca e mai degraba lichid de frana. Dar ce e ciudat e ca nu scade nivelul lichidului de frana din borcan asa e ?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Da asa e nu scade , inseamna ca mecanicul de la service avea dreptate sunt vapori de lichid de frana.
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Dar totusi nu cred ca asa ceva e normal . Iar problema asta am vazut-o si la un alt coleg de forum cu un Z14XEP luat de nou , cu 30 000 km la bord.
Omul era prin service la garantie . Dupa ceva timp cand ne-am intalnit mi-a spus ca tot nu s-a rezolvat nimic.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Asa sunt ele probabil nici mie nu mi se pare normal , eu am luat-o la 118.000 km si 5 ani adik nu am cum sa comentez nu am luat o masina noua dar colegul cu 30.000 km trebuia sa faca scandal , sa cheme OPC-ul.
  • miha 2011

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 1598 z1.6exp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut la fel este si la mine 1.6xep 2003 163000km dar uleiul din motor este la nivel,este umed un pic in dreptul aerisitorului de la cutie, tinene la curent cu remedierea probemei,multa sanatate..
  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Buna.Si eu am aceasta problema,curge ulei intre baie si cutie,am fost in service si mi-au zis ca e de la semeringul de la palier,faza e ca eu am infundat furtumul care duce de la culbutori in clapeta de acceleratie si de atunci a inceput sa curga destul de mult.Am schimbat acel semering,care se gaseste doar pe original,pret 150lei,si am desfundat acel furtum,si acum ramne sa vad daca o sa mai am acea pierdere de ulei.Astra-g z16xep,115000 km! 2005.Va tin la curent.Numai bine!
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
dany.c a scris:Buna.Si eu am aceasta problema,curge ulei intre baie si cutie,am fost in service si mi-au zis ca e de la semeringul de la palier,faza e ca eu am infundat furtumul care duce de la culbutori in clapeta de acceleratie si de atunci a inceput sa curga destul de mult.Am schimbat acel semering,care se gaseste doar pe original,pret 150lei,si am desfundat acel furtum,si acum ramne sa vad daca o sa mai am acea pierdere de ulei.Astra-g z16xep,115000 km! 2005.Va tin la curent.Numai bine!


Ok semeringul asta de la palier ce e ca asta tot nu inteleg cum se ajunge la el se desface tot motorul unde se afla el?
Cat de mult ulei iti curgea iti facea pata sub masina ?
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si eu am ulei sau ceva de genu in locu unde ai facut poza (z16xe) mie imi papa ulei intr-o veselie 1l/2000km dar are deja 190000km in vara il segmentez , cat despre semering palier cand am luat masina am facut un test si mi s-a recomandat sa-l schimb (acum 5ani) sa ne lamureasca careva cu semeringu asta cum se schimba
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
se schimba greu...trebuie data cutia de viteze jos...
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ionutxxx a scris:si eu am ulei sau ceva de genu in locu unde ai facut poza (z16xe) mie imi papa ulei intr-o veselie 1l/2000km dar are deja 190000km in vara il segmentez , cat despre semering palier cand am luat masina am facut un test si mi s-a recomandat sa-l schimb (acum 5ani) sa ne lamureasca careva cu semeringu asta cum se schimba


M-am mai informat intre timp si am aflat urmatoarele , acest semerig de palier "e de fapt 2" unul intre cutie si ambreiaj si unul intre volanta si motor , ala dintre volanta si motor daca se duce incepe se scape ulei pe acolo mai ales in timpul functionarii motorului , acest ulei este antrenat de volanta si improscat pe volanta , ambreiaj cand masina sta pe loc dupa un drum lung ar trebui sa apara pete de ulei de motor sub masina ,daca se duce cel de la cutie ar trebui sa apara pete de ulei de transmisie sub masina ca diagnosticare din cate am inteles e faptul ca patineaza ambreiajul.
La ambele trebuie data jos cutia de viteze pentru a fi schimbate.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
@dany.c -- furtunul de la capacul culbutorilor este exclus sa se infunde voit pentru ca prin acel furtun motorul elibereaza presiunea vaporilor de ulei acumulati in timpul functionari motorului ,si e normal ca acea presiune sa scape pe undeva .daca motorul e dat pe ulei(presiunea creata de compresie scapa pe linga segmenti ajunge in baia de ulei si deci presiunea vaporilor de ulei e mai mare)atunci acel furtun e de preferat sa ramina scos ,liber ,mai ales la motoarele pe benzina care din cauza acumulari unei cantitati matri,de vapori de ulei in camera de ardere ancraseaza bujiile generind o proasta functionare a motorului ,si fum alb rezultat din arderea uleiului.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:@dany.c -- furtunul de la capacul culbutorilor este exclus sa se infunde voit pentru ca prin acel furtun motorul elibereaza presiunea vaporilor de ulei acumulati in timpul functionari motorului ,si e normal ca acea presiune sa scape pe undeva .daca motorul e dat pe ulei(presiunea creata de compresie scapa pe linga segmenti ajunge in baia de ulei si deci presiunea vaporilor de ulei e mai mare)atunci acel furtun e de preferat sa ramina scos ,liber ,mai ales la motoarele pe benzina care din cauza acumulari unei cantitati matri,de vapori de ulei in camera de ardere ancraseaza bujiile generind o proasta functionare a motorului ,si fum alb rezultat din arderea uleiului.


Cum adica furtunul sa ramana scos , liber ? adik sa nu fie obturat sau cum ?
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
alexx_gan a scris:
Doru Lucian a scris:@dany.c -- furtunul de la capacul culbutorilor este exclus sa se infunde voit pentru ca prin acel furtun motorul elibereaza presiunea vaporilor de ulei acumulati in timpul functionari motorului ,si e normal ca acea presiune sa scape pe undeva .daca motorul e dat pe ulei(presiunea creata de compresie scapa pe linga segmenti ajunge in baia de ulei si deci presiunea vaporilor de ulei e mai mare)atunci acel furtun e de preferat sa ramina scos ,liber ,mai ales la motoarele pe benzina care din cauza acumulari unei cantitati matri,de vapori de ulei in camera de ardere ancraseaza bujiile generind o proasta functionare a motorului ,si fum alb rezultat din arderea uleiului.


Cum adica furtunul sa ramana scos , liber ? adik sa nu fie obturat sau cum ?
da cam asa cum se facea inainte la batrina dacie,cind era data pe ulei se prelungea furtunul pina pe sub caroserie si mai mergea ,pina la o segmentare.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat uleiul si filtrele si cu ocazia asta a trebuit sa dau jos scutul m-am uitat si nu sunt pete de ulei intre cutie si motor asa cum a semnalat cineva mai sus , deci cred acel semering de la palier e ok. Pata de ulei e numai sus in zona in care este acel aerisitor de la cutie .
Cand o sa vina primavara o sa o spal in zona aia sa vad daca se acumuleaza iar.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR