Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Jerry

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am deschis un post nou pentru ca nu am gasit problema mea la altii (poate nu am cautat bine...). Ideea e urmatoarea:
De cateva zile, am inceput sa aud un zgomot ciudat la motor (se aude mai tare chiar la capacul de ulei), dar nu e tacanitul regulat al tachetilor, e ca si cum e ceva desfacut inauntru sau slabit ... in primele 2-3 zile, zgomotul se auzea numai dupa ce se incalzea motorul, acum incepe la cateva secunde dupa ce il pornesc. Nu sunt 4 zile de cand am verificat uleiul, era aproape de maxim ... acum l-am verificat iar si e la minim...la primul semn de pe joja (Corsa B '97, x12sz ).

Mai ciudat e ce se vede cand deschid capacul la ulei, e o substanta inauntru ... ca untura Confused .Am facut o poza ...se vede chestia aia si pe capac si putin inauntru.




Detalii:
- In Noiembrie 2011 i-am schimbat filtrul de ulei si uleiul , i-am pus 5W40
- Nu i-am schimbat distributia de cand am luat masina (10k km) Embarassed Am desfacut-o la un service cand am schimbat pompa de apa (tot in Noiembrie) si mi-au recomandat sa o schimb cat pot de repede ... pana in 5k km)
- Nu observ sa scoata fum prea mult .... mi se pare ca scoate normal.
- Nu trage bine motorul, planuiam sa curat valva EGR , odata cu schimbarea distributiei.
- Baia de ulei are un mic por, pierde cateva picaturi de ulei pe noapte.


Intrebari:

- Sa merg cu ea asa (vreo 15km , pana la un service pe care il stiu si e aproape si de casa mea (sunt la servici acum) ?
- Vreo recomandare de service, pentru un diagnistic, sa stiu ce trebuie facut? Masina e la Eroilor acum (spun asta pentru cazul in care nu e safe sa merg cu ea asa) si parca e un service in Crangasi ... aproape de piata. Dar imi cerusera in Noiembrie 200 RON manopera, pentru schimbarea pompei de apa si mi s-a parut cam mult.

Daca ajuta, pot filma cu un telefon zgomotul de la motor ...

Merci
Skip ads

  • mar77

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
"Untura" aia e acolo pentru ca nu s-a schimbat uleiul la timp, bataia afli de unde vine numai daca demontezi capacul de deasupra.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
untura aia provine de la condens (apa) .. se prea poate sa se fi dus niste simeringi.. .. cumva sa intre vapori de la evacuare in carter... cred ca se impune o verificare atenta a chiuloasei...
cred ca se poate merge cu ea pana la service...
  • mar77

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Cum sa fie condens Smile , vapori de la evacuare in carter? In care film ? Smile
Skip ads

  • Jerry

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am fost la service cu ea si mi-au zis ca substanta aia vascoasa nu e ceva grav... tot pe condens au dat vina .

Iar zgomotul de care m-am plans e de la unul din tacheti ... dar pot sa mai merg asa cu ea, pana prind "curaj" sa dau vreo 700-800 RON ca sa ii schimb (piese + manopera).
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
bine bine dar daca e doar un banal(condens) unde e uleiul din motor? eu cred ca ai garnitura de chiuloasa ciupita ,te-ai uitat in vasul de expansiune?e posibil ca acolo sa fie uleiu care nu iese la socoteala.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
mar77 a scris:Cum sa fie condens Smile , vapori de la evacuare in carter? In care film ? Smile

la arderea hidrocarburilor se obtine apa sub forma de vapori care condenseaza unde ajung.. chiar si-n carterul superior.. dat fiind ca e rece afara..
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:
mar77 a scris:Cum sa fie condens Smile , vapori de la evacuare in carter? In care film ? Smile

la arderea hidrocarburilor se obtine apa sub forma de vapori care condenseaza unde ajung.. chiar si-n carterul superior.. dat fiind ca e rece afara..
------------------------------------ Nu sunt 4 zile de cand am verificat uleiul, era aproape de maxim ... acum l-am verificat iar si e la minim...la primul semn de pe joja (Corsa B '97, x12sz )---------------------------------------
si totusi ...unde euleiu
Skip ads

  • Jerry

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:
si totusi ...unde euleiu


Nu mai inteleg nimic ... am verificat azi uleiul, era iar ca acum 5 zile. Dar ieri am verificat de 2 ori, si imi arata minim. Acum e iar aproape de maxim.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi poate l-ai verificat imediat dupa ce a functionat motorul...
nivelul se verifica la cel putin o ora dupa ce a fost oprit motorul..
  • mar77

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:
luciraica a scris:
mar77 a scris:Cum sa fie condens Smile , vapori de la evacuare in carter? In care film ? Smile

la arderea hidrocarburilor se obtine apa sub forma de vapori care condenseaza unde ajung.. chiar si-n carterul superior.. dat fiind ca e rece afara..
------------------------------------ Nu sunt 4 zile de cand am verificat uleiul, era aproape de maxim ... acum l-am verificat iar si e la minim...la primul semn de pe joja (Corsa B '97, x12sz )---------------------------------------
si totusi ...unde euleiu


Apa "in forma de vapori" la racirea motorului s-ar transforma din nou in apa, la sfarsitul iernii am avea cu totii motoarele calate, mazga aia e de la uleiul neschimbat la timp, in timp va fi neagra si destul de dura

Uleiul se duce acolo unde spuneai in primul post "am un mic por", totusi verifica vasul de expansiune, cauta pete de ulei, daca gasesti, e grav.
  • adysh

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,
Acelasi tip de motor , aceeasi problema:x12SZ,fabricatie '97,207000km,pasta(exact ca maioneza)pe busonul de ulei,tacaneala de tacheti , cred eu(in capul primului cilindru de langa distribuitor ; am ascultat cu o surubelnita).
In prima faza am verificat antigelul din borcan si nivelul de ulei care erau(sunt)regulamentar.Nestiind ce tip si de cand este uleiul(masina cumparata recent),am schimbat uleiul(10W-40 Texaco Deposit Shield).Rezultatul?Nicio schimbare.Aceeasi pasta si acelasi tacanit.
Recent am schimbat si filtru de aer,ocazie cu care am dat jos pentru a curata toata tubulatura de aer.Vreau sa spun ca epuratorul(cred ca asa-i zice)era plin cu "maioneza".
Acum astept sa dea caldura sa dau jos si capacul de la culbutori si in acelasi timp sa curat culbutorii responsabili cu galagia,asta in cel mai fericit caz,sa nu cumva sa trebuiasca sa bag ceva banuti in culbutori,compensatori si/sau ce dracu o mai fi pe acolo.
Acum dupa ce v-am plictisit bine, daca poate cineva sa-mi spuna:cat de grava este acea bataie si cat de repede trebuie sa ma grabesc in vederea remedierii?
Va multumesc

Cu stima,
Adrian
Skip ads

  • manole costel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2012

  • Mesaj Privat
salut,am si eu o corsa b x12sz,din '94,si de curand am o problema,porneste foarte greu,ii dau la automat circa 40 de sec,mi se aprind martorii in bord si porneste.dupa aceea merge perfect.si chiar dupa ce se incalzeste motorul la fel face.va rog sa ma ajutati cu cateva idei,ce ar putea fi?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi daca s-au aprins martorii e insicat sa citesti codurile de eroare (*vezi metoda "agrafa" postata pe forum
pana una alta verifica bujiile si fisele de la ele.. curata clapeta si EGR-ul...
  • manole costel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2012

  • Mesaj Privat
pai mise apride martori an bord cand dau la automat si dupeaea porneste si cu agrafa numa pricep am curatat tot eu credeam ca e cititoru volanta voi ce ce idiciu dati
?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
foloseste functia "cauta" si gasesti o gramada de discutii despre pornire grea..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR