Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salutare,cred ca numai mie mi se poate intampla.deci nu imi statea temperatura lichidului de racire la 90 de grade cat e normal ca masina sa mearga in parametrii normali ci imi statea la 80 de grade,si mam apucat si am schimbat te termostatul(de 92/107 deci incepe sa deschida la 92 de grade si la 107 de grade e deschis complet) si degeaba temperatura e tot la 80 de grade (80 de grade se afla la mijlocul dintre limita inferioara a ceasului indicator si 90 de grade deci linutza alba) si am zis ca poate senzorul de temperatura nu transmite bine la bord(deci ma refer la senzorul de temperatura cu un singur pin fir nu la cel cu 2 pini,oricum si ala cu 2 pini l-am schimbat care transmite informatii la calculator)si l-a, schimbat si tot la 80 de grade sta.
bun,am dat jos furtunul de la carcasa termostatului si am pornit masina(motor rece)si am accelerato pana a ajuns apa la 80 de grade la ceas indicator si atunci a inceput sa deschida termostatul cand normal termostatul deschide la 92 de grade(treaba asta am facuto inainte sa schimb termostatul),am pus furtunul inapoi si i-am dat turatie(maxim turatie sa se incalzeasca pe loc) si am ajuns la ceas la 90 de grade si atunci o inceput ventilatorul sa se invarta(termocupla actioneaza ventilatorul la 105 grade din cate stiu si mie mio plecat la 90 de grade dupa ceas)deci inca o dovada ca nu imi indica bine ca imi indica cu 10 grade in minus.Va intreb si va rog sa imi spuneti daca a mai patit cineva asa ceva?se poate schimba numai ceasul de apa sau trebe tot tabloul?probabil sa decalat!astept raspunsurile voastre cu nerabdare!respect!
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa desfaci bordul si sa calibrezi acele.Nu trebuie sa schimbi nimic.
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
hmm sa sti ca m-am intrbat daca se pot calibra ceasurile,dar cum? cu degetul sau cum care e procedura daca poti sa ma lamuresti ca chiar vreau sa rezolv problema asta!mersi anticipat!
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cu o furculita il scoti.
Pornesti masina si lasi sa ajunga temperatura stabila (92).
Poti masura valorile reale cu un tester.
Apoi montezi acul la temperaura pe ceas in functie de ce-ti arata testerul.
Opresti motorul si vezi daca acul coboara pana unde trebuie.
Skip ads

  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
mersi tare cangri ptr solutie si ptr promptitudine o sa dau jos tablou de bord sa rezolv!mare domn si o ultima intrebare daca te rog,unde gasesc tester?mie sonda imi indica temperatura lichidului care este in carcasa termostatului( inainte de termostat)si nu pot sa bag niciun termometru acolo sa masor,doar daca bag leg ceva la sonda,un tester?da unde gasesc testeru asta?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Op-COM SAU TECH2 la reprezentanta sau la veun coleg.
  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Op Com cel mai bine, sau un tester universal. Tech 2 nu merge pe Calibra. Bafta!
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
va multumesc ,mam gandit ca mai simplu dau jos furtunul de la termostat si pornesc motorul si cand deschide termostatul pun acul indicator la 92(aproximativ e bun si daca il pun la 90 de grade).pe viitor vreau sa am si eu op-com.
respect!
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pt calibra ta ar fi mai indicat opel scanner decat op com. asta daca vrei sa tii masina mai mult.
ia legatura cu djtaotao, e din sibiu de la tine. el iti arata cum merge opel scanner.
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
pfuai pe cand am citit atatea de op-com si multa lume multumita acuma imi spui de opel scanner mai introdus in ceata Smile deci pe mine nu ma intereseaza sa imi arate erorile calculatorului ca alea le aflu cu agrafa e f simplu,vreau sa stiu in ce parametrii se scalda functiile motorului si cel mai mult ma intereseaza daca opel op-com sau scanner iti da date si de compresie si avans.ms de info cu djtaotao.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
opel scanner merge cel mai bine pe vechituri. de la kadet in sus.
eu am ambele, dar pe fosta vectra cu c20ne era mai ok opel scanner. ce face in plus fata de op com:
-parametri in timp real pt toti senzorii+cei care ar trebui sa fie din fabrica.(asta e principalul avantaj la el). exemplu mai nimeni nu stie cat trebuie sa fie valorile debitmetrului. opel scanner iti spune.
-marire relanti la x18xe,x20xev
-schimbare limba la mid de vectra b.

daca vrei sa il folosesti pe calibra e mai bun decat op com.
ideal ar fi sa le ai pe ambele, dar strict pt kadet, vectra a, calibra, etc eu as cumpara opel scanner prima data.
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro mersi ptr promptitudine dar tot nu stiu daca acest program imi arata compresia pe fiecare cilindru si alte date legate de avans?
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
compresia nu are cum Smile dar avans da.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
avans da pe fiecare piston. compresie nu iti arata nici uin tester.
pt asta exista manometru cu adaptor in locul bujiei.
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
de manometru stiu da eram curios daca dau si interfetele astea valori ptr compresie ptr ca sunt interfete care dau valori exemplu
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Interfata nu poate afisa niste parametri pe care motorul nu ii stie.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sau mai bine spus nu poate afisa informatie pentru care nu are senzori ce verifica parametrii.
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
bun am inteles multumesc tuturor ptr iluminare!
  • pantosdaniel

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
a mea indica 20 grade mai putin!, sub corpul termostat exista 2 senzori de temperatura a apei, cel subtire, cu un singur fir, transmite temperatura la ceasul din bord...l-am schimbat si gata! indica exact.
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
pantosdaniel am iimpresia ca ma ingani,daca citeai ce am scris eu pana acum iti dadeai seama ca am habar de problema nu sunt afon deloc si vi tu acuma si imi explici ce face fiecare senzor?:)deci oricum multumesc ca ai rapsuns sa sti ca am schimbat ambii senzori si cel care transmite informatia la calculator(ects) si cel care indica temperatura la bord!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR