Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ASTRA 2.0 DTI

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o pb mai ciudata cu relantiul la astra mea si nu stiu de unde provine pb!

Cand dimineata pornesc motorul (care e rece) pe vremea asta relantiul coboara frumos dupa 5 min la 800 rpm asa cum trebuie de fapt sa fie si motorul toarce f bine!
Toate bune si frumoase DAR Cand se incalzeste motorul relantiul sare la 1000 rpm si acolo ramane nu mai cobora cum ar trebuie de fapt!
Ce pot face sa nu mai stea turata? Vad ca mi-a crescut si consumul...

Mentionez ca recent am curatat preventiv clapeta de acceleratie desi nu trebuia zic eu (am demontat clapeta si am curatat-o lux) si de atunci am pb cu relantiul la cald!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fa o recalibrare clapeta.
  • ASTRA 2.0 DTI

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Te referi la resetarea clapetei? Am luat borna de la baterie si am lasat-o jumate de ora dar fara nici un efect!
Sau la ce te referi?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune contact dupa decuplare baterie pe II si lasa 2 minute, tai si dupa ce se stinge martorul in bord pornesti si lasi la ralanti pana ajunge la 90grdC, nu calci acceleratia.
Skip ads

  • ASTRA 2.0 DTI

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ok, o sa incerc si o sa revin pe urma cu alte informatii!
  • pawell

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salutare opelisti
am o vectra z16xe 2001 si am si probleme cu relantiul in sensul ca nu se mentine deloc. ca simptome la prima cheie turometrul ajunge la 1000 apoi coboara la 500, 300 masina vibreaza si trmura si apoi motorul moare daca o las asa, iar pentru a o mentine tre sa calc acceleratie sa o ajut. martor in bord aprins nu este si nici codd de eroare stocat. am verificat ansamblul bobina care la mine e ci totul , am schimbat cu a unui priten care are un model identic, am verificat pompa de benzina are curent si da presiune -scoasa de pe masina si probata in vas cu apa (marturisesc ca nu am facut masuratori nici de presiune nici de curent la ea), am curatat clapeta acceleratie avea gaura accea mica de 1mm din spatele clapetei infundata dar pusa la loc nicio ameliorare macar, bujiile au fost si ele verificate. nu stiu ce sa mai fac asa ca daca ma puteti ajuta cu vreun sfat sau cei care au avut probleme asemanatoare cu acest motor poate imi spun cum le-au remediat ei!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mergi la diagnoza si vezi daca ai tensiune pe clapeta de acceleratie.
Fa proba cu alt senzor de volanta. Daca tot nu se schimba nimic, fa proba cu alt ECU, IMMO+CIP.
Spor la treaba.
  • pawell

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salutare
revin am rezolvat problema.....supapa egr pe care am schimbat-o acum o luna cu una noua aftermarket a ramas blocata pe pozitia deschis...avea in jurului pistonului graunciori de mizerie si calamina si il tineau blocat.....si verificarea egr am facut-o asa din lipsa de altceva ,ca in bord nu era stocata nicio eroare.
va multumesc pt idei!
toate cele buni!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca s-a blocat EGR, sigur a dat P1405. Graunciorii sunt de la canistra de vapori. Verifica si canistra.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu de fiecare data daca pistonul EGR ramane putin afara ai P1405. La o diagnoza competenta se poate gasi EGR gripat sau daca nu ai cum demontezi si verifici inclusiv prin alimentare cu 12V.
EGR pica la Z14/16XE, Z16SE datorita consumului de ulei, sunt scrise destule pagini...
graunciori de mizerie
= carbune din canistra sau ulei ars
Canistra se taie si se verifica sita, oricum alta noua preferabil metalica si pasla ca sa fie, este subiect cu poze cu tot.
  • RaDuCu_CostEL

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare opelisti! Am si o mica problema care sta in felul urmator: Cand sunt in mers cu masina , motorul trage bine , are vlaga in el dar atunci cand o scot pe liber merge sacadat si sta turat la 1200 pana cand se opreste roata dupa care sta la 800 si iar toarce frumos de tot si e gata sa manance asfaltul. Aveti vreo unu idee de ce nu-i place pe liber?
O zi faina sa aveti!
  • pawell

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2012

  • Mesaj Privat
....d-l dan multumesc pt sfaturi intotdeauna discutiile cu dvs au fost de un real folos.....chiar si in solutionarea partiala sa-i spuneam a problemei mele. acum ca am determinat cauzele am sa incerc sa le inlatur.
Skip ads

  • RaDuCu_CostEL

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Vad ca la problema mea nu exista rezolvare. Sad
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Posibil pierderi de vacuum.
  • RaDuCu_CostEL

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc , dar is curios de ce nu face asa cand e in sarcina sau cand stau pe loc la relanti ... face doar cand se invarte roata si e pe liber.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E comandat de ECU un ralanti mai mare cand e pe liber si se invarte roata, trebuie destul vacuum pentru servofrana Wink
  • RaDuCu_CostEL

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos!
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut.Mie de doua zile a ramas ralantiul la 1000,pana acum avea pe la 800 si vara si iarna dupa cateva minute.Astazi am observat ca toba pe undeva s-a spart,si totodata am ralanti de 1100-1200 apoi cumva revine la 1000.O fii avand legatura ca toba e sparta ,si cand avea un pic de scapare deja crestea turatia.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Turatia la relanty,are legatura cu lipsa de etanseitate a evacuarii,daca problema de etansare este inainte de catalizator.Cind iti prezinti problema.fa-o exact,deoarece tu esti linga masina,eu nu...!("toba pe undeva s-a spart")
  • Dyana

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,
am si eu un vectra gts 1.8 benzina 2004 .De cateva zile am observat ca in momentul in care i masina e pe liber si o acelerez ,urca normal in turatii dar scade greu inapoi pe turatia normala. Dupa care in momentul in care scade cand ajunge pe la 900 turatii coboara dintr-una la 700 iar apoi urca iarasi si tot asa .Dupa 3-4 chestii de genu ramane pe turatia normala iar in bord consumul 0.8-0.9 l/h.In momentul in care demarez are nevoie de mai multa turatie ca sa nu se balbaie. Ce e de facut? Nu am nici un martor aprins in bord.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR