Ai uitat parola?


  • Lorilori

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa Z13dt din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2013

acuma chiar asa so intamplat sa fiu pe rosu dar si cu pliul facut la fel imi pornea degeaba ii fac plinul tot prost porneste,si ce ai vazut pe filmare e super faina pornirea sa o fi vazut la -28 c cum o pornit la a 6 cheie tinuta tot cam atat fiecare:((
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 421
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia A20DTH -118kw din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

Salutari. Am si eu o problema cu pornirea la un Astra H din 2005 motor Z1,9 DTJ 88 kw. Am schimbat bujiile incandescente, releul si tot face figuri la pornire si ramane cheita de service aprinsa. Dupa ce se incalzeste motorul, daca il opresc si pornesc se stinge si cheita. Am verficat si la rece am 12 volti in fisele bujiilor. Nu mai stiu ce sa ii fac. Am vazut in prima pagina la un coleg ca la astra G e o diferenta intre relee la culoarea mufelor. Aceeasi problema este si la Astra H, caci la mine pe masina mufa era neagra, iar acum mi-a venit releul cu mufa albastra?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 7,290
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

Daca se aprinde martorul ai cel putin o eroare memorata. Fa testul cu pedale si posteaza ce eroare ai gasit Rolling Eyes
  • Lorilori

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa Z13dt din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2013

cum e testul asta cu pedale @Edwin? merge si la corsa?
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 2,196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

Problema cu pornirea, in cazul tau nu cred ca e de la bujii sau releu! Daca ai masina cu cheita, trebuie sa fie vreo eroare ceva pe acolo! Incearca sa vezi ce este! Si eu am schimbat bujiile si releul, dar uneori tot nu porneste la "sfert" cum s-ar zice! NU pot sa-mi dau seama de ce! uneori si vara sau cand e cald o ia cu 1-3 secunde mai tarziu! trebuie sa tin mai mult de automat, si nu are legatura cu anotimpul rece( cel putin la mine) ! Unii tot zic cu dezamorsarea asta, si ca o supapa de unic sens pe retur ar rezolva problema! Dar normal cand pui contactul pompa baga motorina si o amorseaza, din cate stiu eu! Dar, nu stiu ce sa mai cred!
L.E. nu mai zic ca aveam eroarea P0380 inainte sa schimb bujiile si releul si dupa ce le-am schimbat tot o am, si sta masina cu cheita aprinsa! Deci, iar o necunoscuta! Very Happy
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 421
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia A20DTH -118kw din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

Asta este eroarea 38008. Dupa ce am schimbat bujiile eroarea a disparut, iar dupa doua saptamani s-a aprins cheita, cu aceeiasi eroare si am schimbat releul care se arsese dar eroarea nu poate fi resetata la tester si face figuri la pornire. Cand porneste usor dimineata si da o balbaiala, cand porneste la a treia , a patra cheie si tinuta mai lung. Problema asta a aparut cam de o luna. Inainte de sarbatori la -11 grade si in 3 bujii a pornit fara probleme, dar acum la -12 inainte de schimbarea releului am omorat bateria si nu a pornit de loc, doar dadea sa porneasca, iar dupa ce am inlocuit si releul face cum am mai spus .
  • shoru

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra y17dtl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2013

am si eu o problema ma poate ajuta cineva? cand e rece motorul porneste normal si merge normal cand se incalzeste se opreste si nu mai porneste nici cum nici trasa am schimbat calculatorul de pe pompa de injectie tot asa merge am schimbat pompa de injectie acum merge dar tot se opreste cateodata si porneste mai greu dupa aia merge normal ce ar putea avea becul la buji nu se aprinde tot timpul cand pui contactul numa cand vrea si asta se intampla decand cu chestia astalalta si masina in timp ce merg cu ea se opreste si porneste geru de cand i-am schimbat pompa iar inainte nu mai pornea numa cand se racea multumesc
  • shoru

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra y17dtl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2013

am si eu o problema ma poate ajuta cineva? cand e rece motorul porneste normal si merge normal cand se incalzeste se opreste si nu mai porneste nici cum nici trasa am schimbat calculatorul de pe pompa de injectie tot asa merge am schimbat pompa de injectie acum merge dar tot se opreste cateodata si porneste mai greu dupa aia merge normal ce ar putea avea becul la buji nu se aprinde tot timpul cand pui contactul numa cand vrea si asta se intampla decand cu chestia astalalta si masina in timp ce merg cu ea se opreste si porneste geru de cand i-am schimbat pompa iar inainte nu mai pornea numa cand se racea multumesc
  • shoru

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra y17dtl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2013

am si eu o problema ma poate ajuta cineva? cand e rece motorul porneste normal si merge normal cand se incalzeste se opreste si nu mai porneste nici cum nici trasa am schimbat calculatorul de pe pompa de injectie tot asa merge am schimbat pompa de injectie acum merge dar tot se opreste cateodata si porneste mai greu dupa aia merge normal ce ar putea avea becul la buji nu se aprinde tot timpul cand pui contactul numa cand vrea si asta se intampla decand cu chestia astalalta si masina in timp ce merg cu ea se opreste si porneste geru de cand i-am schimbat pompa iar inainte nu mai pornea numa cand se racea multumesc
  • shoru

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra y17dtl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2013

am si eu o problema ma poate ajuta cineva? cand e rece motorul porneste normal si merge normal cand se incalzeste se opreste si nu mai porneste nici cum nici trasa am schimbat calculatorul de pe pompa de injectie tot asa merge am schimbat pompa de injectie acum merge dar tot se opreste cateodata si porneste mai greu dupa aia merge normal ce ar putea avea becul la buji nu se aprinde tot timpul cand pui contactul numa cand vrea si asta se intampla decand cu chestia astalalta si masina in timp ce merg cu ea se opreste si porneste geru de cand i-am schimbat pompa iar inainte nu mai pornea numa cand se racea multumesc
  • shoru

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra y17dtl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2013

am si eu o problema ma poate ajuta cineva? cand e rece motorul porneste normal si merge normal cand se incalzeste se opreste si nu mai porneste nici cum nici trasa am schimbat calculatorul de pe pompa de injectie tot asa merge am schimbat pompa de injectie acum merge dar tot se opreste cateodata si porneste mai greu dupa aia merge normal ce ar putea avea becul la buji nu se aprinde tot timpul cand pui contactul numa cand vrea si asta se intampla decand cu chestia astalalta si masina in timp ce merg cu ea se opreste si porneste geru de cand i-am schimbat pompa iar inainte nu mai pornea numa cand se racea multumesc opel astra g motor 1,7 dti
  • andreiung85

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra C16NZ din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2013

ma poate ajuta si pe mine cineva cu un raspuns sau daca a mai pati cineva ?
am un motor c16 nz si de 2 zile itrerupe si turometru merge aiurea o ia razna
  • rares2013

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa y17dtl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2013

salut baieti
am o corsa 1.7 dtl si de curand iam sschimbat alternatorul toate bune si frumoase nu stiu ce la apucat p mecanic de mia luat borna de cateva ori si dupaia nu a mai pornit am pus testerul p ia si mia dat un cod P0251 c sa fie sau ce are se poate repara cu stima
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Nov 2011

S-a descoperit/are cineva experiență în a proba regulatoare de presiune montate pe rampa comună la motoarele cu rampă comună?

Mulțumesc!
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2011

Am si eu probleme cu pornirea de dimineata. Motorul da senzatia ca se ineaca atunci cand trebuie sa urce la turatia de relanti. Electromotorul invarte si porneste la sfert doar ca motorul nu urca repede la turatia de relanti. In secundele alea da senzatia ca se ineaca. Am facut un test azi. Am pornit motorul, a pornit cu tremuratul asta, l-am lasat sa mearga 1 minut, l-am oprit si am repornit. A doua oara a pornit perfect. Este posibil ca una sau mai multe bujii sa nu functioneze si sa nu imi apara eroare in bord? Mentionez ca nu am erori in bord, uleiul este schimbat de 500 de km (5W40) cu filtre cu tot. Am Astra Y17DT.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,079
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

@CoconeaValentin la tine posibil garniturile de la injectoare.
Poate chiar probleme cu injectoare.
Regulator presiune, retur motorina, filtru de motorina.
Sau altceva... Bujii bobina etc...

Sunt numai o pareri nimic mai mult OK.
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2011

Din ce am citit in legatura cu tecile injectoarelor ar trebui sa intre antigel in ulei. Eu am nivelul de ulei constant. Tin sa precizez ca vara pornea perfect, Daca era de la injectoare facea mereu, zic eu. Filtrul de motorina este exclus. L-am schimbat acum 500 km impreuna cu uleiul. Eu mizez pe urmatoarele, care am sa le si verific in ordinea scrisa: bujiile + releul, amorsarea pompei, si mai departe daca astea sunt excluse...merg pe mana mecanicului.
  • StMihai

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Vectra Y20DTH din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2014

Bună ziua la toți și cu Anul Nou!am o problema cu mașinuța mea,au venit frigurile și mașina mea îmi face capricii dimineață,acum ca sunt -12gr.Învârt la cheie și parca vrea sa pornească dar se oprește,după ca o tin cam jumate de minut la cheie pornește dar trepiteaza 3-5 secunde și se liniștește și scoate un nor imens negru pe spate de zici ca e tractor după care ca liniștește și totul devine ok.
Vreau sa spun ca niciodată nu mi s-a aprins eroare pe bord,va rog sa ma ajutați!Mulțumesc.
  • georgelmanolescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Apr 2015

Salutare.am o intrebare un mecanic priceput la un opel astra g xdtl 17.cunoaste cineva?sunt din afumati -ilfov..Dar sa va spun patania mea am fost la mecanic daca ai pot spune asa cred ca era cam baut cred, am vrut sami schimbe cureaua disteibutie si gafa a puso nasol ca la pornire mia rup tacheti culbutori au sarit pastile etc. In fine am facut chiloasa pana la urma asa a spus el schimbate supape tacheti etc si ioca na pornit , am schimbat buji a mai umblat pe la pompa , a pornito dar o pornire ff greoaie la rece. Dupa 2 saptamani ma duc la el inapoi sii spun ca nu porneste bine dimineata, ok ma uit la ia , ma cheama simi spune ca trebuie sa dea motoru jos sa faca cilindri motor ,in fine dupa o luna ma cheama la el ca nu merge simi spune ca facut totu ca la carte dar tot nu porneste bine. Ce-ai facut frate ai spun nici acum nu merge. In fine crede car fi pompa eu iam spus ca parca nici nu mai are forta nu prea mai trage daca ia masurat compresia iar el mia spus ca nu acum sa se mai aseze segment dar sincer mam mai interesat si eu si nui adevarat ceva sa intamplat navea voie sa nu mearga. Daca cineva cunoaste un priceput las un nr tel sa ma sune si vb eu cu mecanicul. Va multumesc. 0745863636
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jul 2012

Salut.Tot am cautat dar nu am gasit in discutii urmatoarea problema ce mi a aparut in ultimul timp.Imediat dupa pornire la rece(in amandoua cazuri) la prima atingere a acceleratiei cum ieseam din parcare mi sa aprins martorul cheita cu masina.Am continuat asa drumul,simtind o foarte mica diferenta la putere sub 2000,o intarziere de o secunda in reactia pedalei.La urmatoare pornire totul era Ok.Cand s a mai aprins inca odata am pus a diagnoza ce am pe adroid.buletooth,nu a aparut eroare,dar am reusit sa sting de acolo martorul masina,si in momnetul ala a revenit si acceleratia.Ce parere aveti.Sper sa nu fie ECU,acum am schimbat de cateva luni

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata