Ai uitat parola?


  • PTiculescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut am opel zafira tourer 2014 si am probleme cu temperatura am mers pe autostrada cam 20 km si sa ridicat apa la 130 de grade de ce
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 588
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut

ventilatorul de pe radiator iti functioneaza?

cind s-a ridicat apa la 130 de grade ventilatorul mergea sau era oprit?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Daca e blocat termostatul pe inchis,radiatorul e rece si ventilatia fortata e egal cu zero...! Ajungem tot la verificare...,care-i mama rezolvarii!
  • vasile11

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica starea rezistentelor aferente ventilatorului radiatorului. Din cate am citit pe acest forum, acest ventilator este comandat (de calculatorul de bord) sa lucreze in 3 trepte de viteza, diferentiate prin aceste rezistente. Daca rezistenta corespunzatoare primei trepte este intrerupta, ventilatorul nu va porni si va determina cresterea temperaturii cand, va atinge nivelul vitezei 2 de ventilare (apropo, nu am inteles daca ventilatorul functioneaza pe vreo viteza).
Verifica https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=125563
  • NIrimia

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Datorită unui furtun crăpat (tur sau retur vas expansiune), am rămas fără lichid de răcire în vas, dar și cu eroarea ECN 121700. Am înlocuit furtunul și am completat lichidul de răcire. Anterior problemei cu furtunul, termostatul deschidea la 105 grade. După înlocuirea furtunului temperatura nu urca peste 95 grade și îmi plăcea mai mult așa, parcă mergea mai bine mașina. După un timp (2 luni), s-a șters eroarea din meniul ascuns al BC-ului. Însă, temperatura lichidului de răcire a urcat la 105 grade. A mai pățit cineva așa? Să fie vreo coincidență?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,558
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ele cred că sunt în legătură...1217 se referă la fluxul slab de lichid răcire și are legătură cu faptul că ai rămas fără lichid răcire...
  • NIrimia

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Asta știu! Mă interesează dacă atât timp cât a existat eroarea, putea fi o temperatură mai mică (în speță 95 grade), iar după ștergerea automată a erorii să crească temperatura (la 105 grade), revenind la situația inițială, dinainte de incidentul cu furtunul.
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Bineinteles, avand eroarea ECU a stiut ca este o problema si a comandat deschiderea termostatului mai repede. Cand ai sters eroarea, ECU a revenit la setarile standard.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata