Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Buna...am si eu o intrebare...daca las mai mult masina oprita de exemplu de pe o zi pe alta sau mai mult de 8 ore, cand dau sa pornesc motorul, incepe o trepidatie a motorului insotita de un relantiu foarte instabil si scazut, da sa moara motorul. Uneori moare dupa 4-5 secunde si e nevoie de o a doua cheie pt a porni, iar alteori se stabilizeaza relantiul si trepidatiile,dar abia dupa ce merge motorul vreun minut. E ca si cum nu ar intra acel "soc automat din prima" pentru a mentine motorul turat pana se incalzeste putin. Nu stiu daca m-am exprimat corect referitor la "socul automat". Ce ar putea fi? - EGR-ul? pompa de benzina? releul de la pompa de benzina sau altceva? Nu stiu cum sa-l rezolv...peste zi daca ii dau cheie dupa ce am stationat doar 2-3 ore o ia din prima, dar tot cu mici trepidatii ale motorului.
Motorul e X16XEL benzina, 16 valve, ECOTEC, 101 CP. (mentionez ca masina nu trage deloc la puterea ei - da senzatia unei masini cu 55-60 CP)
Skip ads

  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu zic sa incepi prin a curata temeinic valva EGR, admisia si clapeta de acceleratie. De obicei EGR-ul blocat pe deschis este vinovat de relanti instabil si pornire grea.
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ce-i drept in ultima vreme cam o data pe luna uneori de doua, daca sunt cu viteza mai mica si o accelerez in viteza a treia se simte ca un soc mic pana da sa raspunda comenzii pedalei de acceleratie si mi se aprinde becul de erori in bord...dupa ce trag pe dreapta si ii fac testul cu agrafa imi da eroarea 47, din ce am citit pe net este eroarea pentru EGR. Dupa ce opresc motorul si apoi plec din nou de pe loc nu ramane aprins beculetul, si revine la mersul ei. Valva EGR mi-a mai curatat-o cineva in urma cu vreun an jumate.
Imi puteti da detalii despre cum ar trebui sa procedez pentru curatarea clapetei de acceleratie si a admisiei?
E posibil ca din cauza valvei EGR masina sa nu aiba vlaga deloc si sa mearga ca si cum ar merge in doua sau trei pistoane? si motorul sa fie mult mai zgomotos decat normal iar la turatie mai mare sa transmita motorul o vibratie ce se simte pana in schimbatorul de viteze? Oricat de mult as tura-o nu fuge! Abia daca ma incumet sa fac o depasire mai rapida, iar inainte cum o piscam te lasa pe spate...motrul era silentios si nu huruia ca acum.
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Sant tutoriale si nu este atat de greu, le gasesti la pagina 8 si pagina 10 de la tutoriale.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=40308
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=44287
Skip ads

  • synapse

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
verifica bujiile.Eu am patit asta cand mi-am luat niste bujii cu 2 electrozi.in primul minut la rece nu ma intelegeam cu ea...ia-le la rand cu verificarile.
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Bujiile...mda... ideea e ca oricat de des le-as schimba mi le afuma imediat! De ce oare? Tot timpul i-am pus bujiile indicate de cei de la magazinile de piese auto, spunandu-mi ca acelea sunt cele de care are nevoie masina mea... Tot timpul cand i le schimbam se vedea o diferenta in bine la mersul masinii dar nu dura mai mult de o zi doua... Mi le afuma imediat si nu stiu de ce. Fisele i le-am schimbat recent cu unele noi, ca cele vechi pierdeau curent, dar nu am vazut o diferenta spectaculoasa in mersul masinii.

In legatura cu curatarea EGR-ului, a admisiei si clapetei de acceleratie sincer nu m-as baga singur ca nu ma pricep...si decat sa fac alte minunatii...pe acolo...dar cu siguranta trebuie curatate... Eventual stiti pe cineva din Iasi care m-ar putea ajuta cu curatarea si s-ar pricepe - adica sa nu plec cu alte probleme de la el Mr. Green ? Ca daca merg in service si ma taxeaza aia la ora cu manopera, nu ies prea bine cred..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR