Ai uitat parola?


  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra C14SE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
buna ziua.
vezi ca deasupra undeva langa carcasa clapetei de acceleratie e mufa aceea de la senzorul ,sau cum se cheama, de relanti.
incearca sa il scoti si sa il cureti si dupa vezi daca dispare problema, eu zic ca acolo e problema., daca nu trebuie schimbat.
cam asa arata:
  • maxyymylyan

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
Am schimbat ambii senzori de la clapeta de acceleratie, si tot se tura. Dupa cum ai vazut mai sus mi-a zis cineva sa verific senzorul map, am fost la mecanic, si i-am zis, a scos furtunele, sau cabluri ce is alea, de la senzorul map, si masina mergea eronat tare. Am pornit masina fara furtunele puse, si tot rau mergea, le-am pus din nou si spre uimirea noastra nu s-a mai turat asa din senin, doar cand porneam si cand este motorul rece, spre exemplu acuma cand sunt -25 grade, pornesc, se tureaza 10-30 secunde pana la 2000 rpm si isi revine sub 1000 rpm.
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,872
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra X16SZR din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
@yahymyahym, X16XEL e multipunct, relantiul e dat de clapeta de acceleratie.

In legatura cu eroarea de mai sus: P0120 Throttle Potentiometer Sensor (TPS)- n/a
Nu ai semnal la potentiometru. Verifica instalatia ce duce la senzor... sau in cel mai rau caz, ECU (circuit sau pin)
  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra C14SE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
si la c14se , adica motorul meu, este tot multipunct si am avut aceeasi problema care intrun final sa rezolvat prin inlocuirea senzorului, dupa multe cautari.
  • alexph

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc pentru raspunsuri o sa revin cu vesti...
  • BObOc
  • Membru bebe
  • 38 mesaje
  • din 28 Jun 2009
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • BObOc

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra z22se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
x16xel ... la fel cand e frig se tureaza pana in 2000-2500 de ture dar , doar la prima pornire dimineata si tine cam 10 secunde dupa care scade treptat ! dupa aia toata ziua nu mai are treaba , in trafic nu am observat sa scada greu turatia motorului !
  • cristimarian

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1,7 cdti din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica la sonda lambda sa nu faca contact cum trebuie,o gasesti chiar la galerie de evacuare cand ridici capota intre radiator si motor.Succes
  • freenolf

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa Z12XE din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara,

De cateva zile am observat becul de avarie motor aprins (cel portocaliu cu fulgerul pe el). Am fost la tester si mecanicul mi-a spus ca eroarea e data de sonda lamda. Pana aici clar. Mai departe e ceata: avaria se aprinde doar cand temperatura lichidului de racire e ridicata si porneste ventilatorul de pe radiator. Pana sa creasca temperatura nu are nimic.
E posibil ca din cauza consumului ventilatorului sonda sa dea informatii eronate?
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 538
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Test agrafa > cauta .Vezi ce coduri de eroare are si mai vedem.
La masina mea nu a pornit ventilatorul de prin octombrie anul trecut, nu depaseste 90 gr., nici in oras nici in oras.


Ultima modificare facuta de florin baltatescu la Mar 13 Mar, 2012 7:49 pm
  • freenolf

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa Z12XE din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eroarea o stiu: e data de sonda. Intrebarea era daca sonda poate da erori din cauza porniri ventilatorului. (pe motiv de curent insuficient)
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 538
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Eu zic ca NU , sonda genereaza o tensiune intre 0,14V si 0,90V, in functe de cantitatea de oxigen detectata in gazele evacuate, daca este in parametri de functionare ,nu prea are treaba cu consumatorii masinii.


Ultima modificare facuta de florin baltatescu la Mar 13 Mar, 2012 7:55 pm
  • freenolf

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa Z12XE din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc.
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 538
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Fa testul agrafa si masoara tensiunea de incarcare cu si fara consumatori. Eu nu mai cred tot ce spun majoritatea mecanicilor, daca schimbi sonda si se aprinde martorul portocaliu la fel ,o plateste el? Daca accepta schimb-o . Laughing
Dac ECU nu detecteaza semnal de la sonda martorul ar trebui sa se aprinda dupa cateva minute (5-6) nu cand porneste ventilatorul de racire.
  • mihneapitesti

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra C16NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, sunt nou pe acest forum si de ceva timp sun posesor al unui Astra F C16NZ din `92 problema este ca am cumparat masina si avea o variatie de relantiu uneori se oprea si dupa aceea aparea in bord martorul portocaliu cu fulgerul , in urna testului agrafa a dat eroarea 45(amestec prea bogat) ,dupa mai multe sapaturi si curatat TB,motor pas cu pas, masurat toti senzorii comform Autodata si Vivid Workshop ,am observat urmatorul fapt; mufa de la ECU care duce la sonda lambda are o tensiune de 1,1V constanta cu mufa scoasa , masurat cu mufa bagata sa vad semnalul de la sonda lambda 0.9 V constant fara nici o fluctuatie ,batut in cuie indiferent de temperatura motorului , acum vin cu intrebarea. Ce credeti ca poate fii sonda sau ECU-ul nu prea stau bine cu banii momentan si nu pot sa le schimb pe amndoua , am gasit la dezmembrari ECU bun cu 100 ron merita?
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 538
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Sonda este sigur de vina din moment ce tensiunea nu oscileaza deloc. Ar mai putea fi senzorul de apa cu doua fire care da comanda la ECU , dar daca zici ca l-ai verificat. Tensiunea sondei lambda ar trebui sa oscileze dupa cateva minute de functionare a motorului. Injectorul pulverizeaza bine cu jet de spray?
  • freenolf

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa Z12XE din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am facut si testul cu agrafa eroare 13. urmeaza, in viitorul apropiat sa schimb sonda lambda. dar nedumerirea persista: de ce se aprinde becul din bord doar cand incepe sa se invarta ventilatorul de la radiator?
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 538
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Cod 13 - sonda lambda decedata.
  • freenolf

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa Z12XE din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
O sa o ingrop.......poate saptamana viitoare......caci de cand am luat masina, acum vreo 2 saptamani, i-am schimbat filtrele, uleiul, distributia completa (inclusiv pompa de apa si termostat) rezistenta de la ventilatorul din masina, antigelul si i-am facut si diplayul sa mearga Smile
Am cam ajuns la fundul sacului.....asa ca mai stau un pic .....
  • freenolf

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa Z12XE din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
O intrebare: sonda lambda are vreo siguranta care o protejeaza?
  • kng91

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra c16nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
nu are siguranta.schimbo cu una sh sau noua nu universala.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata