Ai uitat parola?


  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 538
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=927094 (aici gasesti lista codurilor de eroare).

Pompa se afla in rezervor, la masina mea , nu am capac de acces din interior.
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra X16SZR din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
1410 - Secondary air pump relay n/a
La pompa ai acces din exterior, pe sub masina!
  • rareees

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra X16XEL din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ok ms mult
  • rareees

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra X16XEL din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ce inseamna pompa ai secundar și unde se afla?e ceva releu de aer suplimentar?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,550
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
citeste
https://www.clubopel.com/vie...2482&start=40
sunt 2 poze,prima este cu pompa aer secundar
  • oleshka

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
[quote="PAPIU SEPTIMIU"]Buna ziua.Am un opel astra f din 1996 ,motor x16sz si datorita voua am rezolvat 2 erori (35 si 47)


Salut,cum ai rezolvat eroarea 47,ca imi arata si mie la fel
(Linear exhaust gas re-circulation (EGR) position) sau trducere Liniară a gazelor de eșapament de recirculare a poziției (EGR)
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 2,959
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Un EGR defectuos, ar trebui demontat, curatat si testat inainte de montare. Cauta pe forum, o sa gasesti material sa te informezi.
  • baboier

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am un Astra F 16 ,8 valve caravan ,benzina an 96 , palpaie martor ulei bord la ralantiu,apoi se stinge,la turație accelerata, uleiul am schimbat acum o luna aral blutronic10w 40 ,filtru ulei la fel schimbat, asta de 3 zile .Acum de o zi sa stins si sa aprins martorul galben cu motorul,azi am pornit si nu sa mai aprins nimic,am scos borna de la baterie si am puso la loc,am făcut testul cu agrafa,si rezultatul a fost următorul ;10 flesh-uri,pauza 3 flesh- uri,pauza 5 flesh- uri,pauza 2 flesh - uri,cablulde la sonda lambda era pe undeva la jumătate ,jumătate din liță cablului rupta ,am izolat,va rog citit- îmi si mie erorile si ce înseamnă aceste erori.Sa înțeleg ca eroarea ar fi cod .0352 ?

  • AntonieG

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra C14NZ din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa schimbarea garniturii de chiulasa primesc cod de eroare 33 la testul cu agrafa.

"33. Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High voltage "

Imi poate explica cineva de ce n-ar mai face vacuum? Furtunele nu sunt gaurite/crapate.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 2,959
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ar trebui schimbat MAP-ul, cu unul garantat bun de împrumut...Dacă nu se schimbă nimic, iar furtunul de vacuum este OK, ar trebui verificată continuitatea firelor electrice și mufei MAP.
  • chireadrian

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra t98dx11 din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare!
O informatie utila !

Am o astra g 2009 primul prop 1.7 CDTI-hatchback - cumparata de noua!
Mie mi se aprindea martorul noxe!
Cand accelaram sau mergeam cu ea turata sau la drum lung se stingea apoi iar se aprindea!
Din tester- un mecanic mi-a spus e problema cu capac EGR si ca trebuie demontat/schimbat...nu mai retin..si ca ma costa 2500 lei.
Am vazut ca se tot aprinde si se stinge ...am renuntat sa imi mai bat capul in conditiile in care masina mergea perfect!
Chiar am schimbat si bateria originala dupa patru ani ca nu imi mai pornea iarna....
Abia in al sase-lea an am descoperit problema!
Din fabrica bornele + si - nu au fost sertizate cum trebuie!
Primul electrician a aplicat metoda "invaziva" si mi-a taiat si inlocuit cablul pt borna + si m-a costat ceva...
Al doi-lea nu a facut decat sa imi poansoneze borna cu un ciocan,un dorn si o nicovala mica!
De atunci nu mi s-a mai aprins martorul de noxe dar nici probleme iarna la pornire nu am mai avut!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 2,959
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
@chireadrian cred ca ai gresit "andrisantul", aici e vorba de Astra F, zic...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata