Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Traseul benzinei de la buson pana in rezervor nu este etans. Verificare,remediere si totul e ok...!
Skip Ads 60 min (0/3)

  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra X14xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Ok, mersi
  • VIonita807

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua, aveam si eu o problema asemanatoare lui ovidiu333 , am un opel astra G , 1.6 8v, z16se, de ceva timp am aceasta eroare in bord: p0443 evaporative emission control system purge control valve circuit; am luat de la dezmembrari o alta valva, eroarea a ramas in acelas loc. Acu cateva zile am gasit un OPCOM si am gasit posibilitatea sa dau drumu la aceasta valva din tester, doar ca in momentul in care porneam valva din tester cu motorul pornit murea motorul, in sensul ca era ca si cum imi taia toata alimentarea. Am testat cablurile care vin de la ecu, am 13 si ceva V pe unu, pe masa nimik dar am inteles ca pe cel de masa treb sa vina semnalul de la ECU, am pus plusul de la ECU si cu masa de la baterie pe direct si tzacane....Canistra pare in regula, am exact acelas model ca cel al lui ovidiu dar sincer din ce am vazut lumea zice ca trebuie sa fie etansa, cea din imaginea lui ovidiu nu e, sau cel putin nu pare etansa adica daca suflu pe furtunul care merge la valva aerul iese pe deasupra prin acea gaura rotunda. Nu m-ar deranja eroarea doar ca mai are momentul cand in mers pur si simplu ma trezesc cu motorul ca moare motorul, o patesc in special la drum lung cand folosesc si aerul conditionat, dar nu cred ca are vreo legatura una cu alta. Acum nu stiu ce as putea sa mai verific , daca am ce sa mai pot verifica pentru ca inca nu vreau sa cred ca trebuie sa schimb ECU ul.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 4,290
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Vezi că schimbarea valvei nu rezolvă problema neapărat...degeaba o schimbi dacă furtunele conexe sunt înfundate cu cărbune provenit din canistra de vapori...asta dă probleme, des, când e bătrână, pleacă granule de cărbune din ea și înfundă furtunele și valvă...trebuie recondiționată și verificate furtunele + valva să nu fie înfundate...altfel te-nvârți în jurul cozii și pierzi vremea...
  • VIonita807

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jun 2019

  • Mesaj Privat
furtunele le am verificat sufland prin ele , prin valva am pus curent pe ea si am suflat cand tzacanea si se simtea ca da drumul la aer, canistra doar am scos-o de acolo si am observat ca are acea gaura deasupra care mi se pare un pic ciudata....ca in momentul cand suflam prin furtune aerul intra in canistra si iesea prin gaura care se afla deasupra ei....de asta mi sa parut ciudat pt ca intelesesem ca normal canistra trebuie sa fie etansa, aceste modele nu par etanse....
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 4,290
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Hai să ne revenim o țâră...tu acuma ne dai impresii despre ceea ce nu știi?! Pune mâna și recondiționează jafu' ăla de canistră și dup-aia dă-ne temelie cu panseurile tale mecanico-existențiale! Zic...
PS
Și când te referi la "ciudățenii", în domeniul ăsta în care pari c-ai aterizat în carlingă, gândește-te, așa, în ciuda posibilului, că tu ești primul care te încadrezi la termenul ăsta...
  • VIonita807

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jun 2019

  • Mesaj Privat
ok, asta o sa fac, mersi frumos de sfaturi
  • bile

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Oct 2019

  • Mesaj Privat
szian a scris:canistra de vapori trebuie reconditionata. e tutorial aici TUTORIAL RECONDITIONARE CANISTRA DE VAPORI
salut unde se poate reconditiona canistra de vapori
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 4,290
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
1.În parcare;
2.În stradă;
3. În casă;
4. În garaj;
5. Pe balcon;
6. Pe uliță;
7. În pivniță/beci, lângă o cană cu vin;
Nu am epuizat toate variantele, dar astea par suficiente....
  • bile

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Ai dreptate ce sa zic dar in tutoriale nu am vazut cum se desface la astra g , am observat ca e diferita canistra fata de celelalte modele in fine am crezut ca se ocupa cineva de asa ceva . O seara buna
Skip Ads 60 min (0/3)

  • CAron

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Salutare,
Nu stiu daca mai urmareste cineva:
Doar ca lam mine nu ajunge curent la electrovalva de vacumm.
Opel corsa c 1.2
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,171
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

vorbesti de supapa de purjare a canistrei de vapori?

uite schema mai jos, despre asta vorbim?


  • CAron

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Da, de supapa de porjare
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,171
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
la mufa supapei sint doua fire, rosu/ albastru si rosu /maro.

Pe rosu/albastru trebuie sa vina plus dupa ce pornesti motorul . Trebuie sa masori cu lampa de control sau aparat de masura.

Pe rosu/maro vine minus de la ecu.Trebuie sa masori cu lampa de control sau aparat de masura.
  • Adrianstefan1990

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Drobeta-Turnu Severin
  • Masina: Astra Z12XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2021

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Eh, să nu exagerăm...dac-aș avea eu răspuns la toate întrebările...aș fi nebun sau unchiu” Goagăl...
sa trăiți tot cam aceeași problema am și eu , am avut explozie pe roată și mi s-au rupt furtunele de la canistra de vapori , ideea este că acum nu am știut ce să fac și am băgat unul în altul Smile) , dar mașina nu mai merge ok ..adica parcă trage aer fals ...un sfat ar fi bine venit
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 4,290
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Păi, răspunsul pare oarecum evident, din categoria auto-sugerat: dacă canistra e întreagă, fără fisuri, schimbă furtunurile alea, recomandat cu unele originale din dezmembrări sau noi(caută furtun la metru, care să corespundă ca diametru măcar, dar nu garantez fiabilitatea) și refă traseul original al circuitului de recuperare vapori de benzină. E simplu, nu?!
PS
Se mai pot face și alte mânării, dar n-o să fiu eu ăla să ți le sugereze...
  • ney

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra A14NET din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca sa discutat dar aceste probleme apar in urma supraincarcarii rezervorului cu benzina , adica fortarea cu taraita dupa ce pistolul sare.
In urma supraalimentarii ajunge benzina in canistra de vapori ceea ce duce la dizolvarea ,dezagregarea carbunelui si plecarea acestuia pe conducta ,infundarea electrovanei ,etc.
Deci opriti va la timp
O zi buna
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X18XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Problema principala apare din cauza benzinei actuale,aditivata cu E10 (etanol) care este un dizolvant foarte puternic.Ele au fost construite pentru benzina normala,fara etanol.In momentul cand masina este alimentata cu benzina E10 buretele care separa carbunele de corpul canistrei se dizolva(partial sau total) si carbunele ajunge prin conducte...de obicei ajunge in valva de vapori care apoi ramane in pozitia deschis!De aici incolo incep problemele:pornire greoaie sau foarte grea la cald,ralanti instabil,noxe peste limita normala si ce ne doare cel mai tare masina consuma cu mult peste consumul normal;in functie de cat este de degradata canistra de vapori,consumul poate depasi 200%.Materialul care rezista cel mai bine, cand doriti sa reconditionati canistra de vapori este pasla de curatare din fibra, folosita la curatarea tevilor din cupru pentru instalatiile termice.
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR