Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Traseul benzinei de la buson pana in rezervor nu este etans. Verificare,remediere si totul e ok...!
Skip ads

  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1999 X14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Ok, mersi
  • VIonita807

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua, aveam si eu o problema asemanatoare lui ovidiu333 , am un opel astra G , 1.6 8v, z16se, de ceva timp am aceasta eroare in bord: p0443 evaporative emission control system purge control valve circuit; am luat de la dezmembrari o alta valva, eroarea a ramas in acelas loc. Acu cateva zile am gasit un OPCOM si am gasit posibilitatea sa dau drumu la aceasta valva din tester, doar ca in momentul in care porneam valva din tester cu motorul pornit murea motorul, in sensul ca era ca si cum imi taia toata alimentarea. Am testat cablurile care vin de la ecu, am 13 si ceva V pe unu, pe masa nimik dar am inteles ca pe cel de masa treb sa vina semnalul de la ECU, am pus plusul de la ECU si cu masa de la baterie pe direct si tzacane....Canistra pare in regula, am exact acelas model ca cel al lui ovidiu dar sincer din ce am vazut lumea zice ca trebuie sa fie etansa, cea din imaginea lui ovidiu nu e, sau cel putin nu pare etansa adica daca suflu pe furtunul care merge la valva aerul iese pe deasupra prin acea gaura rotunda. Nu m-ar deranja eroarea doar ca mai are momentul cand in mers pur si simplu ma trezesc cu motorul ca moare motorul, o patesc in special la drum lung cand folosesc si aerul conditionat, dar nu cred ca are vreo legatura una cu alta. Acum nu stiu ce as putea sa mai verific , daca am ce sa mai pot verifica pentru ca inca nu vreau sa cred ca trebuie sa schimb ECU ul.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Vezi cã schimbarea valvei nu rezolvã problema neapãrat...degeaba o schimbi dacã furtunele conexe sunt înfundate cu cãrbune provenit din canistra de vapori...asta dã probleme, des, când e bãtrânã, pleacã granule de cãrbune din ea și înfundã furtunele și valvã...trebuie recondiționatã și verificate furtunele + valva sã nu fie înfundate...altfel te-nvârți în jurul cozii și pierzi vremea...
Skip ads

  • VIonita807

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2019

  • Mesaj Privat
furtunele le am verificat sufland prin ele , prin valva am pus curent pe ea si am suflat cand tzacanea si se simtea ca da drumul la aer, canistra doar am scos-o de acolo si am observat ca are acea gaura deasupra care mi se pare un pic ciudata....ca in momentul cand suflam prin furtune aerul intra in canistra si iesea prin gaura care se afla deasupra ei....de asta mi sa parut ciudat pt ca intelesesem ca normal canistra trebuie sa fie etansa, aceste modele nu par etanse....
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Hai sã ne revenim o țârã...tu acuma ne dai impresii despre ceea ce nu știi?! Pune mâna și recondiționeazã jafu' ãla de canistrã și dup-aia dã-ne temelie cu panseurile tale mecanico-existențiale! Zic...
PS
Și când te referi la "ciudãțenii", în domeniul ãsta în care pari c-ai aterizat în carlingã, gândește-te, așa, în ciuda posibilului, cã tu ești primul care te încadrezi la termenul ãsta...
  • VIonita807

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2019

  • Mesaj Privat
ok, asta o sa fac, mersi frumos de sfaturi
  • deleted-137722

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2019

  • Mesaj Privat
szian a scris:canistra de vapori trebuie reconditionata. e tutorial aici TUTORIAL RECONDITIONARE CANISTRA DE VAPORI
salut unde se poate reconditiona canistra de vapori
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
1.În parcare;
2.În stradã;
3. În casã;
4. În garaj;
5. Pe balcon;
6. Pe ulițã;
7. În pivnițã/beci, lângã o canã cu vin;
Nu am epuizat toate variantele, dar astea par suficiente....
  • deleted-137722

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Ai dreptate ce sa zic dar in tutoriale nu am vazut cum se desface la astra g , am observat ca e diferita canistra fata de celelalte modele in fine am crezut ca se ocupa cineva de asa ceva . O seara buna
  • CAron

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Salutare,
Nu stiu daca mai urmareste cineva:
Doar ca lam mine nu ajunge curent la electrovalva de vacumm.
Opel corsa c 1.2
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

vorbesti de supapa de purjare a canistrei de vapori?

uite schema mai jos, despre asta vorbim?


Skip ads

  • CAron

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Da, de supapa de porjare
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
la mufa supapei sint doua fire, rosu/ albastru si rosu /maro.

Pe rosu/albastru trebuie sa vina plus dupa ce pornesti motorul . Trebuie sa masori cu lampa de control sau aparat de masura.

Pe rosu/maro vine minus de la ecu.Trebuie sa masori cu lampa de control sau aparat de masura.
  • Adrianstefan1990

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Drobeta-Turnu Severin
  • Masina: Astra 1999 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2021

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Eh, sã nu exagerãm...dac-aș avea eu rãspuns la toate întrebãrile...aș fi nebun sau unchiu” Goagãl...
sa trãiți tot cam aceeași problema am și eu , am avut explozie pe roatã și mi s-au rupt furtunele de la canistra de vapori , ideea este cã acum nu am știut ce sã fac și am bãgat unul în altul Smile) , dar mașina nu mai merge ok ..adica parcã trage aer fals ...un sfat ar fi bine venit
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pãi, rãspunsul pare oarecum evident, din categoria auto-sugerat: dacã canistra e întreagã, fãrã fisuri, schimbã furtunurile alea, recomandat cu unele originale din dezmembrãri sau noi(cautã furtun la metru, care sã corespundã ca diametru mãcar, dar nu garantez fiabilitatea) și refã traseul original al circuitului de recuperare vapori de benzinã. E simplu, nu?!
PS
Se mai pot face și alte mânãrii, dar n-o sã fiu eu ãla sã ți le sugereze...
  • ney

  • Mesaje scrise: 966
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca sa discutat dar aceste probleme apar in urma supraincarcarii rezervorului cu benzina , adica fortarea cu taraita dupa ce pistolul sare.
In urma supraalimentarii ajunge benzina in canistra de vapori ceea ce duce la dizolvarea ,dezagregarea carbunelui si plecarea acestuia pe conducta ,infundarea electrovanei ,etc.
Deci opriti va la timp
O zi buna
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Problema principala apare din cauza benzinei actuale,aditivata cu E10 (etanol) care este un dizolvant foarte puternic.Ele au fost construite pentru benzina normala,fara etanol.In momentul cand masina este alimentata cu benzina E10 buretele care separa carbunele de corpul canistrei se dizolva(partial sau total) si carbunele ajunge prin conducte...de obicei ajunge in valva de vapori care apoi ramane in pozitia deschis!De aici incolo incep problemele:pornire greoaie sau foarte grea la cald,ralanti instabil,noxe peste limita normala si ce ne doare cel mai tare masina consuma cu mult peste consumul normal;in functie de cat este de degradata canistra de vapori,consumul poate depasi 200%.Materialul care rezista cel mai bine, cand doriti sa reconditionati canistra de vapori este pasla de curatare din fibra, folosita la curatarea tevilor din cupru pentru instalatiile termice.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR