Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • paelungi marian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am o zafira 20dth si nu reusesc sa-i gasesc defectul.La o acceleratie constanta intrerupe(viteza2 la 2000rotatii)si o alta problema ar fi ca la demaraj da in nas si abia dupa se accelereaza.Am reparat pompa de injectie in Italia si dupa 20mii km au inceput aceste probleme.Am schimbat EGR,toate vacumurile si pompa vacuum,injectoarele si totusi nu am rezolvat nimic.Am mers la reprezentanta OPEL Focsani si nu au gasit nimic dar banuiau pompa injectie sau senzor turatie.De mai mult de un an merg asa.Sper ca ma puteti ajuta. va multumesc.
Skip ads

  • andronoiu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2001 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu se aprinde nimic la bord? am patit si eu ceva asemanator, cand bagam piciorul in ea dedea in nas si se aprindea martorul portocaliu la bord, nu isi mai revenea pana nu opream si porneam iar motorul. problema a fost senzorul de turatie.
  • paelungi marian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
nu se aprinde nimic la bord si pe tester nu da nici o eroare. am fost la mai multi mecanici in italia si romania dar nu am rezolvat nimic fiecare inventeaza ceva ca sa-ti ia bani. cand am facut p. de injectie mi-a schimbat si senzorul de turatie pt. ca l-a gasit la erori.multumesc pt. mesaj.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daca spui ca nu da erori cel mai bine e sa ii faci un log in mers cu op com-ul si sa vezi parametrii. Doar asa iti poti da seama ce nu functioneaza asa cum ar trebui. Cand ai spus de senzorul de rotatie te refereai la cel de roatie al arborelui cotit sau al pompei? Faptul ca da in nas ar putea fi de la vreun vacuum fisurat dar nah, sunt supozitii.
  • paelungi marian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am facut si acest lucru si este un pic de diferenta intre cantitatea injectata si cantitatea -------- numai retin exact. mecanicul presupune ca problema ar fi pompa dar nu e ceva sigur. eu dupa acea am facut 3 curse de italia in timp de un an (15 mii km) plus alti 25 mii km fara alte probleme doar cele mentionate mai sus. senzoru de turati m-am referit la cel al arborelui. de obicei acele probleme le am cand este frig, vara aproape nu se simt, ciudat nu?
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daca spui ca ai schimbat senzorul de turatie arbore , ai pus original Bosch? Ca celelalte sunt cam proaste calitativ si ar putea sa cauzeze unele probleme . Verifica si cablajul senzorului. Legat de diferenta aia intre cantitatea injectata si cantitatea dorita a fi injectata am vazut si la altele sa nu ,,bata,, dar nu aveau vreun simptom. Totusi tu spui ca egr-ul l-ai schimbat dar eu zic sa verifici cum culiseaza tija aia (presupun ca ai egr electric) sa nu ramana blocata sau sa se miste greu.
  • paelungi marian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca senzorul era bosch, ca la cumparat mecanicul ca asa fac astia in italia cumpara ei piesele. Egr-ul nu este electric, este actionat de vacuum. cand am fost la OPEL lau probat cu o pompa speciala si functiona. o sa vad ce e cu senzorul ala , sper ca o so rezolv. Multumesc mult.
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu.cand dau sa demarez cu masina de pe loc intai imi da in nas si abia apoi se accelereaza.eu ce am inteles este ca,ar fi de vina calculatorul pompei.insa eu am gasit o metoda sa ii spun "traditionala".am scos mufa senzorului de temperatura a apei si masina se comporta normal.bineinteles asa si cateva dezavantaje lucrul asta: bujiile se pun de fiecare data cand pun contactul(fie motorul cald sau rece), consum putin mai mare si check engine aprins in bord.incearca cu scoaterea mufei si vezi daca are vreun efect.bafta
  • paelungi marian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Explica-mi pe unde il gasesc . multumesc.
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
paelungi marian a scris:Explica-mi pe unde il gasesc . multumesc.


dai capacul acela de plastic joc pe care scrie ecotec iar in partea stanga a motorului(deasupra jojei de ulei)o sa vezi 2 senzori.unul cu un singur fir(acela iti indica temperatura in bord)si langa el unul cu o mufa.scoate mufa aceea.are un clips pe o parte dar cu o surubelnita subtire il poti scoate fara probleme acesta este senzorul de care vorbeam.
  • paelungi marian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am avut pompa stricata, dar nu a avut nici un simpton, s-a oprit in mers. cand se racea motorul pornea fara probleme , mergea normal pana se incalzea din nou si se aprindea martorul (masina cu cheia). ca erori am avut pompa de injectie si senzor de turatie. atunci am rezolvato cu 1300E in italia.
  • paelungi marian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
eu am doar un senzor cu mufa (zafira 2001) am scos mufa dar intra in functie ventilatorul si martorul masina cu cheie aprins. o sa incerc in mers sa vad daca e vreo schimbare.
  • rimbu cristian

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1993 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2012

  • Mesaj Privat
paelungi marian a scris:Am o zafira 20dth si nu reusesc sa-i gasesc defectul.La o acceleratie constanta intrerupe(viteza2 la 2000rotatii)si o alta problema ar fi ca la demaraj da in nas si abia dupa se accelereaza.Am reparat pompa de injectie in Italia si dupa 20mii km au inceput aceste probleme.Am schimbat EGR,toate vacumurile si pompa vacuum,injectoarele si totusi nu am rezolvat nimic.Am mers la reprezentanta OPEL Focsani si nu au gasit nimic dar banuiau pompa injectie sau senzor turatie.De mai mult de un an merg asa.Sper ca ma puteti ajuta. va multumesc.
daca da in nas are combustibil si nu il poate arde tot vezi furtunul de retur sau cel mai sigur sonda landa
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
[/quote] daca da in nas are combustibil si nu il poate arde tot vezi furtunul de retur sau cel mai sigur sonda landa[/quote]
Colegu, motorul acesta Y20DTH nu au sonda landa Smile
  • paelungi marian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
fii mai explicit, ce anume sa vad la furtunul de retur? te referi la returul de la filtru sau exsista retur si la injectoare?
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
paelungi marian a scris:fii mai explicit, ce anume sa vad la furtunul de retur? te referi la returul de la filtru sau exsista retur si la injectoare?
Nu cred ca are treaba cu furtun retur,bla,bla,bla,daca are scapari(intreruperi) la accelerare sigur este de la calculatorul pompei de unjectie(lipituri reci)sau senzorul temperatura antigel(indica temp.eronat la ECU )si de aceea face asa,e clar ca face numai dupa ce motorul ajunge la o anumita temperatura.
  • rimbu cristian

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1993 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2012

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris:
paelungi marian a scris:fii mai explicit, ce anume sa vad la furtunul de retur? te referi la returul de la filtru sau exsista retur si la injectoare?
Nu cred ca are treaba cu furtun retur,bla,bla,bla,daca are scapari(intreruperi) la accelerare sigur este de la calculatorul pompei de unjectie(lipituri reci)sau senzorul temperatura antigel(indica temp.eronat la ECU )si de aceea face asa,e clar ca face numai dupa ce motorul ajunge la o anumita temperatura.
colegu senzorul de temperatura se manifesta altfel (se tureaza singura din senin porneste foarte greu cind motorul e cald etc.)
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
rimbu cristian a scris:
nelu.1270 a scris:
paelungi marian a scris:fii mai explicit, ce anume sa vad la furtunul de retur? te referi la returul de la filtru sau exsista retur si la injectoare?
Nu cred ca are treaba cu furtun retur,bla,bla,bla,daca are scapari(intreruperi) la accelerare sigur este de la calculatorul pompei de unjectie(lipituri reci)sau senzorul temperatura antigel(indica temp.eronat la ECU )si de aceea face asa,e clar ca face numai dupa ce motorul ajunge la o anumita temperatura.
colegu senzorul de temperatura se manifesta altfel (se tureaza singura din senin porneste foarte greu cind motorul e cald etc.)
Manifestarea care spui era la tine,conteaza foarte mult temperatura de afara colegu,eu am avut probeleme cu senzorul temp.dar si cu calc.de injectie ....pe primul l-am schimbat,iar pe cel de al 2-lea l-am reparat (lipit)singur...uite si cateva imagini poate ajuta pe cinevasiaceste sunt lipiturile reci..bafta Very Happy
  • rimbu cristian

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1993 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2012

  • Mesaj Privat
e bine frate daca lai putut repara si nu ai cumparat altul dar fiecare sofer isi stie cel mai bine masina lui ce naravuri are ai reusit macar sa o faci sa fii multumit cum merge?
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
As vrea sa vad si eu cum mai repara colegul un calculator de injectie pt un motor Y20DTH, cum ar fi cel al colegului cu zafira care intrerupe in mers
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR