- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- adicretu35
- *
- 13 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Corsa 1999 x12xe
- Bucuresti
adicretu35
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
uraaaa, am rezolvat problema!!
acum vin de la opel (din sos fundeni), am pus-o pe tester unde imi aparea eroare de la senzorul de turatie. Am cumparat altul, din magazinul de pe str. Viitorului cu 180 RON (la reprezentanta costa 380 RON), si...... deocamdata merge bine.
Mersi mult Dane pentru toate sfaturile, chiar au fost bune ca am curatat toate contactele cu ocazia asta.
acum vin de la opel (din sos fundeni), am pus-o pe tester unde imi aparea eroare de la senzorul de turatie. Am cumparat altul, din magazinul de pe str. Viitorului cu 180 RON (la reprezentanta costa 380 RON), si...... deocamdata merge bine.
Mersi mult Dane pentru toate sfaturile, chiar au fost bune ca am curatat toate contactele cu ocazia asta.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- adicretu35
- *
- 13 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Corsa 1999 x12xe
- Bucuresti
adicretu35
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pentru putin... Ma bucur ca ti-am fost de folos.
Care senzor de turatie ? Te referi la speed sensor ? Sau la cel de la arborele principal sau came .....?
Care senzor de turatie ? Te referi la speed sensor ? Sau la cel de la arborele principal sau came .....?
nu l-am schimbat eu, dar e vorba de cel de sub vibrochen. Pe cutie scrie DREHZAHLSENSOR. D'asta imi si pornea foarte turata dimineata pentru 2-3 secunde
- adicretu35
- *
- 13 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Corsa 1999 x12xe
- Bucuresti
adicretu35
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Asta e timpitul ala NOVOMATIC MECANIC VA CONTRAZIC si ce nume mai are. Vezi ca la corsa a pornit o furtuna intreaga :
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Inceputul l-a sters dar daca intri pe toate mesajele lui il vezi ce-i poate mintea
Nu cred ca mai trebuie bagat in seama
Oricum, am mai ris si eu
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Inceputul l-a sters dar daca intri pe toate mesajele lui il vezi ce-i poate mintea
Nu cred ca mai trebuie bagat in seama
Oricum, am mai ris si eu
Myaytzu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2006
- Mesaj Privat
De ceva timp dimineata masina nu mai porneste decat dupa 6-7 incercari.
Se manifesta in felul urmator : ii dau cheie porneste creste turatia dupa care moare .
Am schimbat filtru de benzina si bujiile ,in prima faza cu Bosh FR7DC+ si si-a mai revenit.Dupa ce am schimbat bujiile din nou pe codul masinii adica BOSH FLR8LDCU+ problema a revenit , se aprinde mai nou si becul la bord (masina cu cheita) si se stinge dupa ce pornesc .
Daca vi s-a mai intamplat poate ma sfatuiti de unde ar proveni problema .
Multumesc
Se manifesta in felul urmator : ii dau cheie porneste creste turatia dupa care moare .
Am schimbat filtru de benzina si bujiile ,in prima faza cu Bosh FR7DC+ si si-a mai revenit.Dupa ce am schimbat bujiile din nou pe codul masinii adica BOSH FLR8LDCU+ problema a revenit , se aprinde mai nou si becul la bord (masina cu cheita) si se stinge dupa ce pornesc .
Daca vi s-a mai intamplat poate ma sfatuiti de unde ar proveni problema .
Multumesc
- sagosu2004
- *
- 2 mesaje
- din 02 Nov 2006
sagosu2004
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2006
- Mesaj Privat
Myaytzu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2006
- Mesaj Privat
ovi_xxl
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina: Corsa 1996 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
[quote="Sebi_Marius"]Din pacate problema a reaparut. M-am bucurat putina vreme ca s-a potolit. Schimbarea filtrului de benzina nu a rezolvat aceasta chestiune decat pt o scurta perioada de timp. Intreb: daca ar fi motorasul de relanti, cum de sta motorul fara sa fluctueze la relanti dupa ce s-a incalzit? Nici nu vreau sa ma gandesc cat costa...!!! Am desfacut un astfel de ansamblu pe vremea cand aveam o nova. Nu-i mare lucru de facut acolo. Cel putin asa era la nova. Poate ca la opel or fi tot soiul de chestii de curatat in motorasul ala....[/quote]
daca schimbarea filtrului de benzina a rezolvat problema pt scurt timp tind sa cred ca adevarata problema e .... benzina....manifestari asemanatoare si la mine dar culmea... cu benzina de peste hotare(vest) nu face figuri.fenomenul persista de peste 60000km(atat am parcurs si, cand prind benzina proasta...din pacate foarte des :( ...probleme).
daca schimbarea filtrului de benzina a rezolvat problema pt scurt timp tind sa cred ca adevarata problema e .... benzina....manifestari asemanatoare si la mine dar culmea... cu benzina de peste hotare(vest) nu face figuri.fenomenul persista de peste 60000km(atat am parcurs si, cand prind benzina proasta...din pacate foarte des :( ...probleme).
- LEXXX
- OP
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Eu sunt hotarat sa fac o curatare de egr prin metoda prezentata de dan cuciureanu in alt thread, e foarte posibil sa fie de acolo, numai ca desfacerea egr-ului la z12xe e o "pain in the ass" si am tot amanat, dar cum se face mai cald imi cinstesc mecanicul si il pun la treaba...
Si la mine face treaba asta mult mai rar de cand am schimbat uleiul, deci trebuie sa fie ceva ce are legatura si cu alimentarea si cu ungerea... deci egr imi vine in minte.
Si la mine face treaba asta mult mai rar de cand am schimbat uleiul, deci trebuie sa fie ceva ce are legatura si cu alimentarea si cu ungerea... deci egr imi vine in minte.
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
daca tot v-at uitat la ce a spus Dan ia sa va uitati si la throttle body...tot citesc si constat ca multi din cei cu 16v (sau 12) au probleme destul de asemanatoare, fie astra, corsa sau agila... nu aveti nici un martor aprins in bord, fie el si cu intermitente?
trebuie citit codul de eroare, apoi discutii...dar preventiv fiti siguri ca nu facti nimica rau curatin clapeta de acceleratie...nu e mult, pe mine m-a costat la un meserias 500 de mii, dupa ce am facut eu intai o tentativa de curatare...iar rezultatele...spectaculoase!
trebuie citit codul de eroare, apoi discutii...dar preventiv fiti siguri ca nu facti nimica rau curatin clapeta de acceleratie...nu e mult, pe mine m-a costat la un meserias 500 de mii, dupa ce am facut eu intai o tentativa de curatare...iar rezultatele...spectaculoase!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Probleme de pornire, ralantiu mic/variabil/instabil de multe ori este de la throttle body :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
Nu uitati de bujii !
Filtrele sa le schimbati si pe cel de aer suflat cu aer comprimat din cind in cind.
Acest subiect era la Probleme Tehnice "ingropat" si citeodata "dezgropat" de cei care stiu cu ce se maninca clubopel. Am considerat ca este mai bine sa-l aveti aici si l-am mutat. Foarte multi "boboci" macaie prin fel de fel de sectiuni ca nu gasesc solutia problemei desi s-a discutat.
Dan
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
Nu uitati de bujii !
Filtrele sa le schimbati si pe cel de aer suflat cu aer comprimat din cind in cind.
Acest subiect era la Probleme Tehnice "ingropat" si citeodata "dezgropat" de cei care stiu cu ce se maninca clubopel. Am considerat ca este mai bine sa-l aveti aici si l-am mutat. Foarte multi "boboci" macaie prin fel de fel de sectiuni ca nu gasesc solutia problemei desi s-a discutat.
Dan
benzo
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Am patit prima data si sper si ultima data .... !
Am parcat masina pe marginea drumului (paralel cu drumul) care era inclinat cam cu 30 de grade. In rezervor statea la un sfert.
A fost asa masina cam 30 de minute dupa care vroiam sa pornesc si iata surpriza ....
Cand am dat contact indicatorul cu "masina cu cheie" palpaia pana cand nu mi s-au stins indicatorii cu airbag ... dupa care se aprindea in continuu. (precizam acest lucru sa faceti imagine mai completa despre situatie)
La mine indicatorul "masina cu cheie" nu a mai palpait niciodata....
De fiecare data astept dupa ce dau contact cateva secunde, dupa care doream sa pornesc masina, si pur si simplu facea de parca nu ar fi primit benzina, am mai incercat o data si nici atuncia nu avea nici o reactie (tineam cheia mai mult timp pe start (10-15sec)). m-am mirat si nu stiam ce sa fac cu el .... nu mi sa mai intamplat asta niciodata.
Mia venit ideea sa apas un pic pedala de acceleratie cand dau start si a luat .... dupa care nu a mai facut figura asta.
Aveti idee de la ce ar putea sa fie? Ma gandesc ca masina era inclinat si de aceea, nu stiu, astept parerea voastra.
Sal si THANKS!
Am parcat masina pe marginea drumului (paralel cu drumul) care era inclinat cam cu 30 de grade. In rezervor statea la un sfert.
A fost asa masina cam 30 de minute dupa care vroiam sa pornesc si iata surpriza ....
Cand am dat contact indicatorul cu "masina cu cheie" palpaia pana cand nu mi s-au stins indicatorii cu airbag ... dupa care se aprindea in continuu. (precizam acest lucru sa faceti imagine mai completa despre situatie)
La mine indicatorul "masina cu cheie" nu a mai palpait niciodata....
De fiecare data astept dupa ce dau contact cateva secunde, dupa care doream sa pornesc masina, si pur si simplu facea de parca nu ar fi primit benzina, am mai incercat o data si nici atuncia nu avea nici o reactie (tineam cheia mai mult timp pe start (10-15sec)). m-am mirat si nu stiam ce sa fac cu el .... nu mi sa mai intamplat asta niciodata.
Mia venit ideea sa apas un pic pedala de acceleratie cand dau start si a luat .... dupa care nu a mai facut figura asta.
Aveti idee de la ce ar putea sa fie? Ma gandesc ca masina era inclinat si de aceea, nu stiu, astept parerea voastra.
Sal si THANKS!
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 24 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Salut.
Ai schimbat cumva benzina? Ti-am mai facut asta si dupa sau doar odata?
Te intreb pentru ca stii, eu am acelasi motor, putin mai multi km si nicio problema
Am schimbat benzina la 2500km, de la 99+ la 95 si s-a comportat la fel. Daca iti face in continuare asta, mergi la service si se rezolva.
Nu este un motor vechi caruia sa-i gasim "nod in papura" sau subansamble uzate.
Ai schimbat cumva benzina? Ti-am mai facut asta si dupa sau doar odata?
Te intreb pentru ca stii, eu am acelasi motor, putin mai multi km si nicio problema
Am schimbat benzina la 2500km, de la 99+ la 95 si s-a comportat la fel. Daca iti face in continuare asta, mergi la service si se rezolva.
Nu este un motor vechi caruia sa-i gasim "nod in papura" sau subansamble uzate.