c_stelian a scris:Raspuns pe care l-am dat pe privat pt Alin-Smith:
De unde esti asa convins ca este ECU? Tocmai a fost cineva saptamana trecuta care credea ca e ecu si avea doar o problema de contact. Nu-i venea 5V pe un senzor la pedala de acceleratie si s-a rezolvat pur si simplu prin suntarea a doua fire. Eu nu ma ocup neaparat de asa ceva dar tipul era din zona si m-am oferit sa-l ajut. Cu sfaturi te pot ajuta fara probleme.
Salut,
Am un opel corsa C, din 2001, benzina 1.4, 90 cai
Am scris mai demult pe acest forum si am reusit intr-un final sa dau jos ECU de pe masina, i-am dat si capacul jos, am miscat pini aceia cu un ac de seringa, dar n-am vazut niciunul rupt, sau intrerupt, sunt prinsi bine acolo. Daca imi puteti spune care este pinul cu problema, o sa insist mai mult asupra lui. Scule nu am ca sa verific ce curent intra si iese din ECU, nici nu ma pricep si stau in Slatina, un oras unde nu se pricepe nimeni la ECU...
Mi-a atras atentia postul domnului c_stelian cu problema de contact de la acceleratie. Cand e motorul rece (vreo 2, 3 minute..) acceleratia functioneaza bine, apoi se aprinde masina cu cheita in bord si nu mai functioneaza acceleratia. Pana acum vreo doua zile, dupa ce se aprindea cheita in bord nu mai avea putere masina si ii dadea in nas, dar macar functiona acceleratia...
Ma gandesc ca daca ar fi ceva in ECU ar trebui sa nu mearga de la inceput... Am dus-o mai prin vara la un service si a pus-o pe tester ( un laptop cu un cablu.. ) si erorile erau P1122, P1550, P1120, ceva de la acceleratie, cu low voltage. Ce trebuie sa curat ca sa verific daca sunt murdare contactele? Sau daca imi puteti spune cum il contactez pe domnul Stelian. Multumesc!