- redghola
- **
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
Daca e sa ma gandesc nu mi se mai pare chiar asa de sprintena masina ca inainte si in plus parca la consumul de la relanti s-a mai adaugat ceva, dar am zis ca in timp se mai intampla.... De la service mi-au zis ca ECU isi da seama de clapeta ca e defecta si imi opreste motorul... Ideea era sa incerc cu alta care chiar merge, second normal si daca nu e aia o vand si eu la randul meu...
- meshterul
- **
- 126 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Astra 2005 z17dth
- Bacau
meshterul
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
Edwin, da-mi voie sa te intreb si eu ceva! cand turez masina peste 3200 si apoi o las in frina de motor, mi se aprinde in bord martorul cheita cu masina, sau motorasul galben. pe tester imi da aceeasi eroare ptr amindoi martorii- p2279 (intake air system leak). mentionez ca motorasul galben mi s-a arpins doar de 2 ori si nici nu s-a stins singur (mi l-a stins la tester stergind eroarea) si nici nu mi-a limitat puterea masinii asa cum se intimpla cind se aprindea masinuta cu cheita.
initial mi s-a spus ca e electrovlalva turbo (convertor presiune turbo), am schimbat-o insa problema a ramas. acum mi s-a spus ca ar fi clapeta admisie insa nu sunt siguri cei de la service. acum intrebarea: cum pot sa imi dau seama eu seama daca e sau nu clapeta de acceleratie de vina? ptr ca nu prea mai am incredere in cei de la service.
imi cer scuze daca te-am plictisit cu postul meu.
initial mi s-a spus ca e electrovlalva turbo (convertor presiune turbo), am schimbat-o insa problema a ramas. acum mi s-a spus ca ar fi clapeta admisie insa nu sunt siguri cei de la service. acum intrebarea: cum pot sa imi dau seama eu seama daca e sau nu clapeta de acceleratie de vina? ptr ca nu prea mai am incredere in cei de la service.
imi cer scuze daca te-am plictisit cu postul meu.
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- meshterul
- **
- 126 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Astra 2005 z17dth
- Bacau
meshterul
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- redghola
- **
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- redghola
- **
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
Din pacate nu am, intentionez sa achizitionez unu ca in ultimele 2 saptamani am dat deja 200 lei pe teste la opel si alte service-uri... si am vazut aici pe site la ~1/2 din ce am cheltuit si il am si pe viitor...
Dar am inteles ca acel 1125 s-ar referi la electrovalva turbo sau la ceva furtun de vacum (unde se afla acestea 2?) sa le pot verifica....
Dar am inteles ca acel 1125 s-ar referi la electrovalva turbo sau la ceva furtun de vacum (unde se afla acestea 2?) sa le pot verifica....
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- redghola
- **
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
Am fost la service opel si mi-a zis ca ca am 2 erori: P1125 si P0234, ideea e ca facad testul cu pedalele inainte de asta nu imi aparea decat 050074. In seara asta, dupa ce ieri am facut o remapare ecu, nu mi-a aparut decat 050074, dar in continuare consumul la relanti este un pic crescut si parca nu are viata in ea, iar la prima cheie de azi dimineata turometru oscila ca inainte, dar motorul nu a mai murit.
- redghola
- **
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
Am fost la service opel si mi-a zis ca ca am 2 erori: P1125 si P0234, ideea e ca facad testul cu pedalele inainte de asta nu imi aparea decat 050074. In seara asta, dupa ce ieri am facut o remapare ecu, nu mi-a aparut decat 050074, dar in continuare consumul la relanti este un pic crescut si parca nu are viata in ea, iar la prima cheie de azi dimineata turometru oscila ca inainte, dar motorul nu a mai murit.
Cei de la service mi-au zis ca cele 2 erori duc la o singura concluzie defect de clapeta de acceleratie, ideea e ca scotand furtunul de la interculerul turbo si pornind motorul clapeta se misca un pic iar cand opresc motorul chiar se inchide si se deschide apoi cand motorul este oprit.
Cei de la service mi-au zis ca cele 2 erori duc la o singura concluzie defect de clapeta de acceleratie, ideea e ca scotand furtunul de la interculerul turbo si pornind motorul clapeta se misca un pic iar cand opresc motorul chiar se inchide si se deschide apoi cand motorul este oprit.
- redghola
- **
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
Acum tot sap si citesc:
Si parca si la mine desfacand furtunul de la interculerul turbo am gasit clapeta de acceleratie cam unsa si ma gandeam spre turbina....., iar UEC iara nu stiu ce este ca sa-l pot identifica pe langa baterie dupa cum zice colegul de forum....
Tiaz a scris:
050074 - P0500 Vehicle Speed Signal not plausible with Engine Speed and Injection Mass B-031 - este un cod des intalnit la motoarele de 1.7 care nu prea are leac. Apare si dispare cand vrea el. Nu influenteaza cu nimic functionarea in parametrii a masinii.
023456 - P0234 Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation B-021
P0234 Boost Pressure Control Circuit Positive Deviation B-021 - Probleme cu electrovalva ce comanda turbo. Schimb-o sau incearca s-o sufli cu aer cu presiune asa cum a facut un coleg de pe forum. Cauta thread-ul lui si vei gasi mai multe detalii. Nu te apuca sa schimbi turbina daca nu are joc in lagare sau nu are blocata geometria variabila de pe ea. In general o turbina defecta v-a scoate sunete ciudate, v-a consuma si v-a imbiba admisia cu ulei etc.
112502 - P1125 Throttle Actuator Feedback Signal Range/Performance C-014 - Clapeta de acceleratie defecta. Pentru rezolvare desfaci UEC-ul care este localizat langa baterie si cureti mufele de sub el cu spray de contacte. Daca problema persista te duci si cumperi clapeta.
Vorbind la modul general sa stii ca noi degeaba iti dam idei daca tu nu le pui in practica. Masina n-o sa se repare de la sine daca nu inlocuiesti piesele defecte. In timp e posibil sa-ti apara si alte defecte care au cauza comuna acelasi piese in cauza. Sfatul meu ar fi sa pui in practica ideile date de mine si ceilalti colegi si poate ai sa te bucuri de masina asa cum ti-ai dorit.
Bafta
dragos.coroset a scris:chiar nu mai inteleg nimic.....acum i-mi apar 3 coduri de eroare 050074,023456,112502.....nu vreau sa supar pe nimeni,dar ca si calitate germana incep sa regret aceasta masina...chiar mi se pare ca e facuta in graba si cu o gramada de defecte ascunse...
050074 - P0500 Vehicle Speed Signal not plausible with Engine Speed and Injection Mass B-031 - este un cod des intalnit la motoarele de 1.7 care nu prea are leac. Apare si dispare cand vrea el. Nu influenteaza cu nimic functionarea in parametrii a masinii.
023456 - P0234 Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation B-021
P0234 Boost Pressure Control Circuit Positive Deviation B-021 - Probleme cu electrovalva ce comanda turbo. Schimb-o sau incearca s-o sufli cu aer cu presiune asa cum a facut un coleg de pe forum. Cauta thread-ul lui si vei gasi mai multe detalii. Nu te apuca sa schimbi turbina daca nu are joc in lagare sau nu are blocata geometria variabila de pe ea. In general o turbina defecta v-a scoate sunete ciudate, v-a consuma si v-a imbiba admisia cu ulei etc.
112502 - P1125 Throttle Actuator Feedback Signal Range/Performance C-014 - Clapeta de acceleratie defecta. Pentru rezolvare desfaci UEC-ul care este localizat langa baterie si cureti mufele de sub el cu spray de contacte. Daca problema persista te duci si cumperi clapeta.
Vorbind la modul general sa stii ca noi degeaba iti dam idei daca tu nu le pui in practica. Masina n-o sa se repare de la sine daca nu inlocuiesti piesele defecte. In timp e posibil sa-ti apara si alte defecte care au cauza comuna acelasi piese in cauza. Sfatul meu ar fi sa pui in practica ideile date de mine si ceilalti colegi si poate ai sa te bucuri de masina asa cum ti-ai dorit.
Bafta
Si parca si la mine desfacand furtunul de la interculerul turbo am gasit clapeta de acceleratie cam unsa si ma gandeam spre turbina....., iar UEC iara nu stiu ce este ca sa-l pot identifica pe langa baterie dupa cum zice colegul de forum....
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- redghola
- **
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- redghola
- **
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
Mersi de sfat nici eu nu ma prea incumetam totusi sa umblu pe la UEC, ma duc acu sa ma uit la furtunase.
Ce imi da de gandit este totusi acel ulei din clapeta de acceleratie, oare nu afecteaza citirea de catre senzorul clapetei a pozitiei acesteia, prima la mana; a doua, oare am vreo problema si pe la turbina?
Cu cat citesc si sap mai mult pe forum mi se ridica parul pe mine de groaza....
Ce imi da de gandit este totusi acel ulei din clapeta de acceleratie, oare nu afecteaza citirea de catre senzorul clapetei a pozitiei acesteia, prima la mana; a doua, oare am vreo problema si pe la turbina?
Cu cat citesc si sap mai mult pe forum mi se ridica parul pe mine de groaza....
- florin_inu
- *
- 31 mesaje
- din 16 Jan 2011
- Astra 2014 z16dtl
- Dambovita
florin_inu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2014 z16dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2011
- Mesaj Privat
redghola a scris:Salut!
Cum imi pot da seama ca este defecta clapeta de acceleratie? Dupa o dignoza la un service opel, mi s-a spus ca am urmatoarele erori: P1125 si P0234. Ideea e ca mie nu mi le-a aratat la testul cu pedale. Motorul moare dupa prima pornire din ziua respectiva la aproximativ 10 secunde de mers si porneste foarte greu apoi. As incerca cu o alta clapeta de acceleratie care sa stiu ca functioneaza dar in zona nu gasesc (Brasov)...
Cum imi pot da seama ca este defecta clapeta de acceleratie? Dupa o dignoza la un service opel, mi s-a spus ca am urmatoarele erori: P1125 si P0234. Ideea e ca mie nu mi le-a aratat la testul cu pedale. Motorul moare dupa prima pornire din ziua respectiva la aproximativ 10 secunde de mers si porneste foarte greu apoi. As incerca cu o alta clapeta de acceleratie care sa stiu ca functioneaza dar in zona nu gasesc (Brasov)...
daca clapeta de aceleratie numai fuctioneaza motorul isi pierde din putere si nu se mai tureaza mai mult de 3100 - 3200 de turati
sorindf2000- Suspendat
- 1,062 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,062
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
redghola a scris:Am fost la service opel si mi-a zis ca ca am 2 erori: P1125 si P0234, ideea e ca facad testul cu pedalele inainte de asta nu imi aparea decat 050074. In seara asta, dupa ce ieri am facut o remapare ecu, nu mi-a aparut decat 050074, dar in continuare consumul la relanti este un pic crescut si parca nu are viata in ea, iar la prima cheie de azi dimineata turometru oscila ca inainte, dar motorul nu a mai murit.
...ce inseamna acea "remapare ECU"...?
- redghola
- **
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
florin_inu a scris:
daca clapeta de aceleratie numai fuctioneaza motorul isi pierde din putere si nu se mai tureaza mai mult de 3100 - 3200 de turati
redghola a scris:Salut!
Cum imi pot da seama ca este defecta clapeta de acceleratie? Dupa o dignoza la un service opel, mi s-a spus ca am urmatoarele erori: P1125 si P0234. Ideea e ca mie nu mi le-a aratat la testul cu pedale. Motorul moare dupa prima pornire din ziua respectiva la aproximativ 10 secunde de mers si porneste foarte greu apoi. As incerca cu o alta clapeta de acceleratie care sa stiu ca functioneaza dar in zona nu gasesc (Brasov)...
Cum imi pot da seama ca este defecta clapeta de acceleratie? Dupa o dignoza la un service opel, mi s-a spus ca am urmatoarele erori: P1125 si P0234. Ideea e ca mie nu mi le-a aratat la testul cu pedale. Motorul moare dupa prima pornire din ziua respectiva la aproximativ 10 secunde de mers si porneste foarte greu apoi. As incerca cu o alta clapeta de acceleratie care sa stiu ca functioneaza dar in zona nu gasesc (Brasov)...
daca clapeta de aceleratie numai fuctioneaza motorul isi pierde din putere si nu se mai tureaza mai mult de 3100 - 3200 de turati
Atunci sa inteleg ca mie imi merge clapeta pentru ca am putut ajunge si la 4000 turatii....
- redghola
- **
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:
...ce inseamna acea "remapare ECU"...?
redghola a scris:Am fost la service opel si mi-a zis ca ca am 2 erori: P1125 si P0234, ideea e ca facad testul cu pedalele inainte de asta nu imi aparea decat 050074. In seara asta, dupa ce ieri am facut o remapare ecu, nu mi-a aparut decat 050074, dar in continuare consumul la relanti este un pic crescut si parca nu are viata in ea, iar la prima cheie de azi dimineata turometru oscila ca inainte, dar motorul nu a mai murit.
...ce inseamna acea "remapare ECU"...?
Am fost la service opel pentru am face update la calculatorul motorului, intelesesem ca exista o versiune de 2005 a softului care comanda motorul, dar dupa acel update am tot versiunea 2004 si mi s-a zis ca la seria mea de sasiu nu au fost probleme cu versiunea originala de soft... In concluzie masina merge si are aceeasi problema...