Parola noua?


"USB to Serial" e un simplu adaptor, de cele mai multe cazuri nefunctional. In plus, nu cumva costa mai mult ca o clona de DKU 5?
am dat 5 lei pe el si am zis ca e mai bun decat cel de nokia

vrem sa intreb daca am facut bine coneziunile.

am sa incerc si cu cablu de nokia sa vad daca merge...
si mufa cea in care vom pune pinii cum se cheama si unde gasim de cumparat? sunt nerabdator sa incerc a construi asa ceva.
Mufa se numeste conector industrial superseal. Sunt cu mai multi pini, ai nevoie de modelul cu 4. Doar mufa am cumparat de la Adelaida.
am inteles. dupa sarbatori ma apuc si eu de o treaba. Very Happy

Multumesc.

Macar sa fie economie totala pe GPL , daca relantiiul nu tine Smile)
Pot confectiona interfete pt diagnoza gpl BRC. Intrucat nu pot posta - inca - anunt la bursa, ofer detalii pe pm.
ce cabluri de date s-au mai folosit pentru a construi Interfata GPL?

Ma chinui sa gasesc un DKU-5 de 2-3 saptamani si tot nimic.

Alt model de cablu de date mai este compatibil?

Face cineva o lista?

Multumesc.
Tehnic orice model de cablu care are electronica in el(practic atasat la PC devine un device fara sa aiba nimic in capatul celalalt). Mai sunt si ceva prin seria CA la Nokia dar si alte marci. Cu succes poti folosi o interfata KKL USB.
imp6 explorer gasesti pe www.dec2001.com la download cauta si tu ,daca nu reusesti il am eu si ti-l dau
Tin sa multumesc si pe aceasta cale colegului alin2002, care mi-a trimis softul pentru diagnosticare GPL: IMP6 eXPlorer-DEC2001-G 3.41, soft folosit si pentru instalatia mea FRONTGAS GERMANY. Fiind si posesorul unui cablu DKU-5, voi testa cat de curand softul si interfata.

daca are careva cablu dku-5 , aruncat prin casa , il cumpar eu.

Merci.
intrebare pt colegu DB77AAA : cum de ai reusit sa cobori asa de mult timpii de injectie si de pe benzina si de pe gpl?
La mine dupa prima revizie , benzina e undeva aprox de 5 iar gpl 7.
Timpii de benzina nu ii poti da mai jos, aia sunt decisi de ECU motor in functie de situatie(ii poti da mai jos prin resoftarea ECU motor). In controlerul de GPL poti trage practic toata harta de GPL mai jos in vederea unui consum mai mic de GPL cu pretul puterii mai scazute, numai ca nici asta nu e o solutie ce se poate pune in practica peste tot, pentru ca lambdele detecteaza amestec sarac si cer mai multa benzina, implicit mai mult GPL.
Salut.
Am cumparat un cablu nokia dku-5,dar problema este ca are 5 fire si nu 3 cum apare in foto.
Vreau sa ma ajutati va rog,sa imi spuneti care fire trebuiesc conectate la calculatorul gpl.
Multumesc.
Am atasat foto cu cablu.
Pun o poza si cu capatul celalalt.
Salut.
Aceste este cablu de date nokia dku-5,pe care l-am luat sa confectionez o interfata gpl.
Interfata este pentru Tomasseto STAG 200.
Multumesc.
Daca este cineva care vrea sa confectioneze o interfata gpl,sa stiti ca acel cablu de date DKU-5 prezentat de mine in discutia anterioara NU ESTE BUN.
Dupa foarte mult timp pierdut,dupa nenumarate intrebari si cereri de ajutor din partea altor membri am constatat ca acel cablu are o problema.
Am facut repertoriul de injuraturi si am inceput sa trec la constatari.
Cu grija am taiat cablu si am observant ca acel montaj din interiorul lui nu corespunde cu schema circuitului normal.
Mare atentie la achizitionarea de cabluri sa nu patiti ca si mine.
Am sa atasez foto cu montajul problema.


Asa trebuie sa arate un circuit bun pt a face din el o interfata gpl functionala.


Succes la mestereala.
Eu m-am fript si acum incerc sa ma consolez.....
pozele luate de pe net sunt de la ca-42. e bun si cablu tau. identifici GND TX SI RX si il folosesti asa cum e el desfacut.
Am facut tot ce este posibil pt a face functional acest cablu dar......
In device manager imi arata cablu dar nu pot instala driverul.
De aceea am zis ca nu este bun.
Se pare ca cele china sunt mai bune.....nu asa pretentioase.
Am windows 7 64bit.
Inca astept sugestii.
Nu am aruncat dracia.
Multumesc.
Salutare... Am reușit sa fac rost de un cablu CA-42 si as dori sa îl folosesc pt o instalație BRC SEQUENT 24 MY 07 instalata pe un Opel vectra B Z18XE... Din câte observ eu am 2 mufe: 1 mufa mai ingusta(pt senzorul MAP) si 1 mufa mai lata pt conectarea cu ECU GPL( va rog sa mă corectati dacă gresesc)....pot folosi acest cablu pt modelul meu de instalație sau îmi este necesară interfata specială cu tot cu senzor MAP?mentionez ca mă interesează sa confectionez aceasta interfata deoarece am probleme cu becul CHECK ENGINE(considerând eu ca e o problema din reglaje). Mulțumesc anticipat!

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou