Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • cristinab

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua
Problema mea este faptul ca, la o Astra Clasic, 2004, clima ramane pornita chiar si dupa ce am oprit motorul... S-a intamplat a doua oara acum si se opreste doar daca scot borna de pe baterie... Ati mai intalnit asa ceva? Sfaturi? Va multumesc
Skip ads

  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,101
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cum adica clima?
Sau dupa ce opresti motorul mai ramane ventilatorul de pe radiator pornit?
Daca este vorba de acest ventilator atunci e OK. Mai sta pornit cateva minute pana se raceste motorul.
  • cristinab

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu e ventilatorul Sad Am uitat sa precizez, avem masina de 4 ani... E clima in sine, nici eu nu inteleg cum se poate asa ceva... Clima, ecran, tot...
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,101
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Se poate sa ai un releu care ramane blocat - zic si eu! Wink N-am auzit inca de acest defect. Cauta totusi un electrician, incearca o diagnoza!
Bafta si asteptam un raspuns cu rezolvarea!
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cand te referi la clima - ventilatoare exterioare? Atunci e senzorul de temperatura! Daca e vorba de climatizarea interioara - e vb de un releu care merge aiurea si nu mai decupleaza, in cazul asta mergi la un electrician!
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,223
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Problema ta vine de la piesa asta: (in poza e de bmw, arata asemanator si la opel)


Am avut aceeasi problema la o corsa si s-a remediat dupa schimbarea senzorului. Culmea ca cel de schimb era de omega, insa avea acelasi cod.
Senzorul il gasesti infipt pe langa aeroterma.
Ar fi bine sa faci o proba inainte sa dai banii.
  • cristinab

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri, vom tine cont de toate saptamana viitoare cand mergem la electrician. Aco_008 ma ajuti te rog cu o denumire mai specifica a senzorului? Ce fel de senzor caut?
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
unitate de control clima sau ( regulator turatie clima, variator turatie clima )
  • Aditzupp

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor !
Am si eu problema aceasta de 2 zile si nu reusesc sa sting ventilatorul aerotermei decat daca scot borna + de la baterie.
Ciudata chestia e ca doar daca tin ventilatia pe treapta a 7-a peste 5 secunde iar pe urma reduc treptele chiar pana ajung pe treapta 0 ,ventilatorul continua sa mearga la capacitatea maxima si refuza sa se opreasca chiar si dupa ce scot cheia din contact.
Din cate am citit pe forum pare a fii regulatorul de turatie al ventilatorului , intrebarea ramane totusi daca se poate repara cumva acest regulator , am vazut ca e capsulat si ...sper sa poate fii ceva schimbat in el totusi pentru ca aftermaket e undeva la 600 lei .
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,223
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu ai ce sa repari, cauta sh la dezmembrari. Il iei cu <100 lei.
  • dixanu86

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
nu are cum sa fie regulatorul de trepte,mai degraba un releu blocat,pentru ca regulatorul de trepte nu are tensiune constanta de la baterie ci numai la punerea contactului
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,223
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu si tu-mi spui ca nu are cum?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
o sa vedem cand va reveni colegul cu concluziile dupa ce a repara masina...
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,223
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca se va intampla asta. De obicei lumea intreaba dar uita sa mai dea si rezolvarea atunci cand o gasesc.
  • mirel.gramada

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Aceasi problema am avut-o si eu. Am schimbat variatorul de tensiune de 2 ori si la fel s-a ars si imi functioneaza doar pe ultima treapta. Daca ma puteti ajuta sa imi spune-ti de la ce se poate intampla sa mi se arda de 3 ori.
Multumesc.
  • cipi2006

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2013

  • Mesaj Privat
AM LASAT AERUL CONDITIONAT PORNIT CAND AM LUAT CONTACTUL SI AM INCHIS MASINA . A DOUA ZI NU MAI PORNEA.STIE CINEVA ? MERSI.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR