Parola noua?


Alesanko a scris: Salutare . Am si eu o problema la vectra mea din 2001. La rece masina porneste normal , la sfert . Problema e ca , atunci cand e motorul cald , porneste doar daca o ajut cu spituri din acceleratie. Daca nu apas acceleratia nu porneste neam. Astept niste solutii si niste sfaturi de la voi. Va multumesc !


Cineva amabil ? Multumesc !
Salutare fratilor,

Masina este astra g, 2.2dti 125 ps, y22dtr, 2003.

am si eu urmatoarea porblema careia nu ii dau de cap. OP-com ul spune asa: P0149 Prezent
( 5 ) Circit control timp de injecþie - defect. Simptomele sunt: la rece se tureaza normal pana la 2500-3000 ture, se aprinde beculetul martor cheita si nu mai trage, schimb treapta, scade turatia iar in 2-3 secunde isi revine si trage iar pana la aceleasi turatii. La cald, treapta 1 si 2 merge pana la 3-4000 ture fara probleme, treapta a 3-4 si 5 nu sare de 3000 ture in special treapta 5 (2500 ture max). daca o iau cu usurelul pe autostrada, depasasc si cele 2500 de ture, dar altfel, nu, maxim 120km/h, si asta nu imi convine.
Ma poate sfatui cineva? nu vreau sa incep sa desfac pompa degeaba pana nu ma informez bine. Se poate sa fie avansul nu f bine reglat?
Aaaaa, si inca ceva, la relatai e aceeasi poveste, sta aprins martorul, si nu se stinge decat dupa ce plec de pe loc si depasesc 2000 ture, atunci se stinge, sub 2000 ture in frana de motor se aprinde iar.

Multumesc anticipat!
Salutare tuturor!

Saptamana trecuta am cumparat o Vectra din 2001 motor 1.6 X16XEL de 74KW. foarte multumit de cum se prezinta masina din punct de vedere mecanic insa are o problema, si anume. cateodata de la turatia normala la care sta la renanti (aprox 800rmp) apar fluctuatii de aprox 100 ture. adica se duce la 700 revine la 800 cam de 2-3 ori intr-o secunda si face asa pana apas acceleratia. Dupa isi revine. Daca sunt in mers si mentin viteza constanta se intampla la fel - se accelereaza in mici suturi de aprox 100rpm. daca apas acceleratia cat de cat dispare senzatia. La fel se intampla si in frana de motor cand o las sa scada sub 1500rpm.

Astept sfaturile voastre si multumesc pentru orice raspuns.

mentionez ca am facut revizie completa - filtre ulei bujii.
IACul ce zice?
nu stiu ce zice. ce ar trebui sa zica?
sal pt george: ce fel de bujii ai pus pe ea?... eu am avut probelma asta cu relantiul si am inceput si miam curatat corpul clapeta, am curatat un senzor de vacum si pna nu am inschimbat egr nu a disparut problema. apropo daca o accelerezi se accelereaza?
Salut Claudiu!
Am schimbat tot ce inseamba filtre ulei si bujii. Bujii am pus Bosch. initial si eu credeam ca e de la bujii insa face la fel si cu astea noi.
EGR-ul l-ai schimbat sau doar l-ai curatat?
intra pe claudiu_33_cla
uite care a fost treaba am amlimentat si dupa 4 km mi sa aprins becul OBD in bord si mergea rau in relanti dar de accelereat se accelera pana in limita si daca tineai aceleratia constant se simtia ca nu mergea rotund. am inschimbat un senzor de vacum din spate de la admisie , supapa eger de pe evacuare .. si intro zi am zis sa schimb egr si asta sa intamplat sambata ininte de paste nu mai aveam de unde sami fac rost de egr de vectra si miam pus de astra f ca aveam unu din ala. becul mi sa stins si mergea motorul rotunddar la turati mari mi se aprindea iara becu. si miam luat un egr de vectra siu nu mai am treaba.... nu stiu daca se poate curata in interior dect cu deva sprei ca are o supapa ce inchide si deschide problema la ele ori ramane pe deschis ori nu mai deschide supapa aia. ce sa zic bafta
multumesc claudiu!
Qube a scris: Va salut opelistilor !
Am ceva probleme cu jucaria mea, mai exact de cand s-a incalzit afara ... [tin sa precizez ca temperatura motorului este in parametrii normali ( daca are relevanta ) ] la turatii mici spre exemplu cand incetinesc la semafor sau la viraje...ceea ce este foarte incomod moare motorul pur si simplu ..scad turatiile pana la 0 ...ce este de facut in acest sens, cunoaste cineva problema ?

Multumesc anticipat !

Iti manaca cumva si putin ulei ? daca da curata supapa EGR si se rezolva.
salutare tuturor de pe forum in primul rand
am si eu un opel vectra b 20dth din 99 am schimbat garnitura de chiulasa totul pus la punct am pornito mergea totul ok
de cateva zile imi porneste mai greu si intrerupe la relanti se zguduie motorul ca si cum ar merge in 3 pistoane
inelele de la ijectoare sunt schimbate in august nul trecut si problema e ca inainte nu facea asa
are cineva vreo idee sa ma ajute si pe mine
va multumesc
Stimati colegi,

Acum cateva zile am raportat aici pe forum o problema cu masina mea vectra b 1.6 16v z16xe si anume faptul ca la relanti avea momente cand fluctua foarte repede - de 3-4 ori intr-o secunda +-100 sau 200 rpm, iar in mers cand o lasam in frana de mmotor si scadea turatia pe lka 1200 in jos dadea tot asa des si repede in nas de se ducea toata masina in suturi in fata.
Sper sa nu vorbesc prea devreme dar cred ca am depistat problema si anume: mergan astazi fara clima si cu geamul jos am observat ca se auzea un scartait ascutit atunci cand incepeau suturile. Am depistat zgomotul la compresorul de clima. Banuind ca e gripat partial spre "de tot"am scos mufa electrica de la compresor si am plecat intr-un test. Relantiul e stabil ca la o masina noua, nu smuceste nu merge in suturi totul e perfect iar acum cand dau pe consum instant si stau pe loc imi arata 0,8 l/h in loc de 1,2 sau 1,3 cat imi arata inainte.

Sunt bucuros ca nu e altceva mult mai greu de depistat. Sper ca un alt coleg care are simptomele pe care le-am avut eu saciteasca si sa ii fie de folos.

Multumesc celor care mi-au dat sfaturi cu privire la problema mea.

Drumuri bune!
salut baieti!Smile Imi cer scz daka nu am scris unde trebuie dar sunt incepator..
Am un Opel vectra B 1,7 TD din 97.Am o problema care numa nu pot sa'i dau de capat..Masina cateodata porneste cateodata nu.Porneste greu,tre sa invarta mai mult si sa acelerez,altfel nu o ia.Daca ii dau putin curent,cateodata porneste dar am patit ca am bagat si bateria la redresor a pornit,am mers 20 min cu ea dupa care nu a mai pornit.Am fost la electricieni la o gramada si nimeni nu a gasit vreun consumator ca am crezut ca e de la baterie sau cv consumator...Mai demult imi tot descarca bateria,am bagtao la incarcat dar daka o lasm 2 zile nepornita nu mai pornea.Trebuia iar sa o bag la incarcat.Am luat alta bateria de la cnv si tot asa mergea cateva zile dupaia daka nu o porneam 2 zile nu mai pornea.
Nici nu mai stiu la cn sa o duc...la electrician,la mecanic Sad( nu mai stiu ce sa fac u ea...
Daka ar putea cnv sa mi dea niste inf as fi f multumit si i'as fi recunoscator...Va multumesc..
la motoareele alea dic cate stiu eu au probleme cu electromotorul si sar putea sati fie duse bucsele de cupru si sa fure curent....... cand dai la automat iti invarte greu sau nu? sau sar putea sa nu ai copresie dar cand nu ai copresie trebuie sa til invarta usor cand dai la automat. verifica firele de masa sa nu fie ruginit unde sunt prinse, curata bornele sa faca contact cum trebuie. succes
buna ziua scuze am motor x16xel nu merge regulat trepideaza cind accelerez in 3000 se duce dar parca da in nas nu se acccelereaza sa fuga la un deal trebuie sa-i dau 1 turat in 2500-3500 cind dau viteza 2 da sa urce dar in socuri te scutura rog cauze si remedii multumesc am schimbat filtrul de benzina
Pentru inceput, cauta de proba fisele de la bobina spre bujii, la mine astea au fost de vina pentru intreruperile motorului in sarcina.
pt opel vectra 71 iti trece de 3000 sau 3500 in sus sau nu ca daca nu sar putea sa fie sarita distributia de la punct cu una sau cu 2 dinti sa alceva sar putea sa fie problema din fisele de la buji sau bobina
"georgerusu"
Nu o lua de buna.
- Filtru de aer, sau senzorul debitmetru de aer zic eu.
- Ai umblat cumva la clapeta de acceleratie dar mufa la senzor de aer l-ai pus la loc sau surubul la colier l-ai strans la plasticul care vine pe clapeta de acceleratie (probabil trage aer fals pe undeva.
- Este EGR daca ai accelerari bruste si neuniforme de zici ca acum ai segmentato, consum crescut este EGR (Nu mai merge rotund)
@Dany7776 Multumesc pentru raspuns. De cand am scos mufa de la compresor nu a mai facut figuri cu toate ca la relanti daca asculti atent motorul se aude ca are o oscilatie ca si cum ceva se invarte si cand ajunge in acelasi loc atinge ceva (e greu sa explic). Insa merge bine. Mi-a scazut si consumul, am 9,5% in Iasi in conditiile in care atunci cand aveam mufa pusa, chiar daca nu dadeam drumu la clima aveam 12%. Nu prea inteleg de ce pentru ca eu credeam ca se cupleaza doar cand dai drumu la clima.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou