Parola noua?


salutare tuturor de pe forum in primul rand
am si eu un opel vectra b 20dth din 99 am schimbat garnitura de chiulasa totul pus la punct am pornito mergea totul ok
de cateva zile imi porneste mai greu si intrerupe la relanti se zguduie motorul ca si cum ar merge in 3 pistoane
inelele de la ijectoare sunt schimbate in august nul trecut si problema e ca inainte nu facea asa
are cineva vreo idee sa ma ajute si pe mine
va multumesc
Stimati colegi,

Acum cateva zile am raportat aici pe forum o problema cu masina mea vectra b 1.6 16v z16xe si anume faptul ca la relanti avea momente cand fluctua foarte repede - de 3-4 ori intr-o secunda +-100 sau 200 rpm, iar in mers cand o lasam in frana de mmotor si scadea turatia pe lka 1200 in jos dadea tot asa des si repede in nas de se ducea toata masina in suturi in fata.
Sper sa nu vorbesc prea devreme dar cred ca am depistat problema si anume: mergan astazi fara clima si cu geamul jos am observat ca se auzea un scartait ascutit atunci cand incepeau suturile. Am depistat zgomotul la compresorul de clima. Banuind ca e gripat partial spre "de tot"am scos mufa electrica de la compresor si am plecat intr-un test. Relantiul e stabil ca la o masina noua, nu smuceste nu merge in suturi totul e perfect iar acum cand dau pe consum instant si stau pe loc imi arata 0,8 l/h in loc de 1,2 sau 1,3 cat imi arata inainte.

Sunt bucuros ca nu e altceva mult mai greu de depistat. Sper ca un alt coleg care are simptomele pe care le-am avut eu saciteasca si sa ii fie de folos.

Multumesc celor care mi-au dat sfaturi cu privire la problema mea.

Drumuri bune!
salut baieti!Smile Imi cer scz daka nu am scris unde trebuie dar sunt incepator..
Am un Opel vectra B 1,7 TD din 97.Am o problema care numa nu pot sa'i dau de capat..Masina cateodata porneste cateodata nu.Porneste greu,tre sa invarta mai mult si sa acelerez,altfel nu o ia.Daca ii dau putin curent,cateodata porneste dar am patit ca am bagat si bateria la redresor a pornit,am mers 20 min cu ea dupa care nu a mai pornit.Am fost la electricieni la o gramada si nimeni nu a gasit vreun consumator ca am crezut ca e de la baterie sau cv consumator...Mai demult imi tot descarca bateria,am bagtao la incarcat dar daka o lasm 2 zile nepornita nu mai pornea.Trebuia iar sa o bag la incarcat.Am luat alta bateria de la cnv si tot asa mergea cateva zile dupaia daka nu o porneam 2 zile nu mai pornea.
Nici nu mai stiu la cn sa o duc...la electrician,la mecanic Sad( nu mai stiu ce sa fac u ea...
Daka ar putea cnv sa mi dea niste inf as fi f multumit si i'as fi recunoscator...Va multumesc..
la motoareele alea dic cate stiu eu au probleme cu electromotorul si sar putea sati fie duse bucsele de cupru si sa fure curent....... cand dai la automat iti invarte greu sau nu? sau sar putea sa nu ai copresie dar cand nu ai copresie trebuie sa til invarta usor cand dai la automat. verifica firele de masa sa nu fie ruginit unde sunt prinse, curata bornele sa faca contact cum trebuie. succes
buna ziua scuze am motor x16xel nu merge regulat trepideaza cind accelerez in 3000 se duce dar parca da in nas nu se acccelereaza sa fuga la un deal trebuie sa-i dau 1 turat in 2500-3500 cind dau viteza 2 da sa urce dar in socuri te scutura rog cauze si remedii multumesc am schimbat filtrul de benzina
Pentru inceput, cauta de proba fisele de la bobina spre bujii, la mine astea au fost de vina pentru intreruperile motorului in sarcina.
pt opel vectra 71 iti trece de 3000 sau 3500 in sus sau nu ca daca nu sar putea sa fie sarita distributia de la punct cu una sau cu 2 dinti sa alceva sar putea sa fie problema din fisele de la buji sau bobina
"georgerusu"
Nu o lua de buna.
- Filtru de aer, sau senzorul debitmetru de aer zic eu.
- Ai umblat cumva la clapeta de acceleratie dar mufa la senzor de aer l-ai pus la loc sau surubul la colier l-ai strans la plasticul care vine pe clapeta de acceleratie (probabil trage aer fals pe undeva.
- Este EGR daca ai accelerari bruste si neuniforme de zici ca acum ai segmentato, consum crescut este EGR (Nu mai merge rotund)
@Dany7776 Multumesc pentru raspuns. De cand am scos mufa de la compresor nu a mai facut figuri cu toate ca la relanti daca asculti atent motorul se aude ca are o oscilatie ca si cum ceva se invarte si cand ajunge in acelasi loc atinge ceva (e greu sa explic). Insa merge bine. Mi-a scazut si consumul, am 9,5% in Iasi in conditiile in care atunci cand aveam mufa pusa, chiar daca nu dadeam drumu la clima aveam 12%. Nu prea inteleg de ce pentru ca eu credeam ca se cupleaza doar cand dai drumu la clima.
Am o problema im intrerupe la relanti nui dau de cap poate ma ajuta cineva cu un sfat.am un vectra b x17 td isuzu
Salutare stimati colegi. Problema mea este urmatoarea:
Opel Vectra B 1.6 16v z16xe. La o saptamana dupa ce am dat curent de la baterie unui matiz care ulterior a fost diagnosticat cu baterie moarta si alternator mort, masina mea imi face figuri. Bun, masina a stat in parcare cam 4 zile apoi astazi cand am iesit cu ea in oras si surpriza... La un semafor mi s-a oprit motorul subit. Dau cheie nimic...Dupa incercari repetate am impins-o pe dreapta si am lasat-o pe avarii.La ultima incercare de pornire mi se opreau toate becurile in bord si asta era..Am chemat un prieten cu cabluri de alimentare, am transferat curent, dupa 2-3 incercari masina a pornit dar nu statea la relanti, murea subit. Apoi mi-am dat seama ca daca o ture excesiv o tin pornita. Am luat-o si am adus-o acasa. Mergeam pe strada ca la raliuri, numai cu masina turata. Precizez ca mi s-a oprit si motorul de 3 ori pe o distanta de 5 km pana acasa.
Bun, acum dupa ce am reusit sa o aduc acasa in parcare am incercat sa o pornesc din nou si surpriza, a pornit la prima cheie. Am lasat-o 2 ore apoi am incercat din nou sa o pornesc, si iarasi a pornit.
La diagnoza chiar ieri am fost din pura curiozitate si singura eroare pe care o am e P0400, eroare de care stiu si pe care o gasesc si cu testul agrafa. Astazi am facut testul agrafa si imi gaseste doar aceeasi eroare.
Care credeti sa fie problema ? Eu nu prea ma bizui sa merg cu masina pana la un mecanic, poate raman iar prin drum..
Salut.
Am o Vectra B din 2000 z16xe si am urmatoarele simptome:
1. uneori nu porneste decat daca ciupesc acceleratia atat la cald cat si la rece;
2. daca sta o zi sau mai mult in parcare cand o pornesc si o turez pana la 2-3000 cand iau piciorul de pe pedala ramane turata si scade foarte greu... dac o turez mai puternic, 4000 ture, isi revine (am scos furtunul de aer de la clapeta de acceleratie si nu ramane blocata);
3. in treapta a 3-a am accelerat, turometru s-a oprit la 2500 de ture, nu s-a mai accelerat cu toate ca eu continuam sa apas acceleratia, dupa care a accelerat singura, am facut acelasi lucru si in treapta a 2-a si la fel s-a blocat la 2500 de ture - lucrul asta s-a intamplat pe o distanta de 50 de metri si a fost un caz izolat.
Mentionez ca am schimbat valva egr acum un an cu una noua, iar filtrul de benzina are cam 5-6000 km, folosesc benzina cu cifra octanica 98, ca stil de condus nu conduc constant uneori merg cu ea turata alteori subturata (ma adaptez la conditiile de drum si la nivelul de combustibil din rezervor Smile) Multumesc.
P.S. nu am ajuns cu ea la o diagnoza, maine se va intampla asta.
Salut.Am si eu o problema ,astazi pe cand veneam de la Brasov s-a aprins check engine si mi s-a oprit motorul in mers,am tras pe dreapta si dau sa o pornesc si nimic.Am verificat ulei si antigel erau in regula.Dau sa o pornesc apasand acceleratia si a pornit pana la urma dar mergea urat rau relantii instabil si miros de benzina nearsa.Il opresc si incerc din nou sa il pornesc si surpriza a pornit perfect(nu s-a mai aprins check engine) si am ajuns acasa.Am vorbit cu mecanicul la telefon si mi-a spus ca din cauza benzinei proaste de la petrom a facut asa.Este posibil sa fie de la altceva?Parca acum imi este frica sa mai plec la drum sa nu mai patesc asa si sa nu mai porneasca deloc.Masina opel vectra b 96 motor x16xel.Multumesc
Salut, am un opel vectra b din 2001, nu am avut de loc probleme cu el, pina cind am alimentat in Germania cu benzina E10, de atunci am intruna probleme cu motorul, se opreste la semafor, apoi porneste foarte greu( trebuie sa dau cam 2-3 min la automat) si cind porneste se tureaza singur pina pe la 3500-4000 de ture.......Am alimentat de atunci de 2 ori cu benzina normala dar se pare ca problema persista...Poate sa ma ajute cineva va rog?
salut am un opel vectra b din 97 motor de 18.16v x18xl si limiteaza la 4500 de ture se aude cum limiteaza ca si cum ar limita alt motor la 6500rpm oare din ce cauza ar putea fi va rog daca se poat eun sfat si daca a mai patit careva asa ceva. multumesc anticipat
Eu zic sa cureti EGR-ul, am exact acelas motor ca tine si comsuma ceva ulei, dept urmare are de suferie egr-ul si trebuie curatat constat.
Cauta pe forum tutorialul de curatare si revino cu o opinie. Si daca nu ai timp sa ajungi la diagnoza fai testul pseudoagrafa.
Catalin.
Mergeti la test baieti.
Postati aici codurile de eroare.
Salutare!
Imi cer scuze ca revin asa de tarziu cu un raspuns.
Am patit si eu la fel cu un x16xel de mergea in 3 uneori si o bujie era mereu uda.
Prin rectificarea chiuloasei am remediat si problema.
Salut! De cateva zile imi intrerupe masina in treapta 1 la turatii mici, la relanti merge perfect si mi sa mai aprins martorul de la motor , a stat aprins vreo 5 km si dupa sa stins. Ati mai patit careva ? nu pot sa dorm tot la asta ma gandesc:) Sad
salut, am un vectra b din 97 cu motor de 18.16v benzina....si nu se tureaza mai mult de 4500de ture imi ramane becul aprins de la obd si la cald proneste mai greu si in timpul mersului cand sunt la relanti sau stau la semafor se oreste cam astea sunt sintomele........din cat am citit mai sus ar fi senzorul de pe axul cu came . daca il schimb ala se rezolva problema?

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou