- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
pad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
pad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2009
- Mesaj Privat
E deja al 3-lea soft facut de o a treia persoana. Nu cred ca toate le fac la fel de prost tinand cont ca la mijloc sunt firme mari de tuning.
Ma gandesc sa nu aibe masina vreo problema sau limitare ascunsa de care ei sa nu isi dea seama.
Nu stiu, nu imi explic. Vinerea viitoare mai fac o ultima incercare in ceea ce priveste softul..
Ma gandesc sa nu aibe masina vreo problema sau limitare ascunsa de care ei sa nu isi dea seama.
Nu stiu, nu imi explic. Vinerea viitoare mai fac o ultima incercare in ceea ce priveste softul..
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Si eu cred ca ori mapele au ceva ori masina. Nimeni care a facut remap la mine sau cunoscuti care au facut la altii dupa ce au vazut cum trage nici gand sa arunce bani pe teste dyno.
Ca de obicei au abuzat la inceput dar masina merge pe carburant...asa ca au folosit calutii ulterior numai la depasiri etc. Daca te crezi zmeu atunci nu tin nici macar cauciucurile, nu mai vorbim de altele ca masina nu e facuta pentru liniute.
Ca de obicei au abuzat la inceput dar masina merge pe carburant...asa ca au folosit calutii ulterior numai la depasiri etc. Daca te crezi zmeu atunci nu tin nici macar cauciucurile, nu mai vorbim de altele ca masina nu e facuta pentru liniute.
pad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am facut test dyno din alt motiv. Crede-ma ca diferenta de la 147 la 170 e mai mult decat considerabila, ca sa nu mai vorbesc de cuplu care crescuse la 430Nm.
Fila nu o mai am pentru ca doar ce am renuntat la tot si am pus fila stock. O sa incerc vinerea viitoare o noua remapare si vom vedea atunci rezultatele.
Si da, o sa fac dyno pentru ca ma intereseaza aceste valori si in plus de asta ma intereseaza si valoare de la roata nu numai cea de la arbore.
A si daca nu faceam dyno, ramaneam si cu banii luati si cu ideea ca masina are 200 de cai.
Fila nu o mai am pentru ca doar ce am renuntat la tot si am pus fila stock. O sa incerc vinerea viitoare o noua remapare si vom vedea atunci rezultatele.
Si da, o sa fac dyno pentru ca ma intereseaza aceste valori si in plus de asta ma intereseaza si valoare de la roata nu numai cea de la arbore.
A si daca nu faceam dyno, ramaneam si cu banii luati si cu ideea ca masina are 200 de cai.
pad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ok, revin aici cu informatii, masina fumega foarte mult pe stock asa ca nu am primit un alt soft.
Pana acum s-au eliminat toate variabilele, ramanand in picioare doar 2 : injectoarele, sau desfacerea motorului - chiuloasa, pistoane etc.
Eu cred ca e munca in zadar si bani aruncati pe geam, in conditiile in care si pana acum am luat totul prin eliminare.
Asadar, are cineva idee de ce masina scoate fum foarte mult si implicit de ce nu pot obtine caii respectivi ?
Mentionez ca masina scoate fum de cand s-a facut dpf off, schimbat distributie, galerie de admisie si inlocuit turbina.
Astept orice sfat sau propunere.
Multumesc.
Pana acum s-au eliminat toate variabilele, ramanand in picioare doar 2 : injectoarele, sau desfacerea motorului - chiuloasa, pistoane etc.
Eu cred ca e munca in zadar si bani aruncati pe geam, in conditiile in care si pana acum am luat totul prin eliminare.
Asadar, are cineva idee de ce masina scoate fum foarte mult si implicit de ce nu pot obtine caii respectivi ?
Mentionez ca masina scoate fum de cand s-a facut dpf off, schimbat distributie, galerie de admisie si inlocuit turbina.
Astept orice sfat sau propunere.
Multumesc.
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
pad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2009
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
pad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2009
- Mesaj Privat
Mi-au luat problema prin eliminare si din punctul lor de vedere au mai ramas 2 variabile : injectoarele sau desfacerea motorului - chiuloasa, pistoane etc.
Eu cred totusi ca pierderea de putere nu are cum sa fie de aici. Nimeni nu mi-a luat in calcul o pierdere de putere pe la turbina sau un furtun fisurat
Eu cred totusi ca pierderea de putere nu are cum sa fie de aici. Nimeni nu mi-a luat in calcul o pierdere de putere pe la turbina sau un furtun fisurat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
pad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Degeaba e noua daca gazele au prea multe turbulente sau daca nu ai suficient debit de gaze pentru turbo.
Daca ai compresia buna si distributia este in regula nu lasa pe nimeni sa se atinga de motor. MPPS-ul ala nu scrie doar partial softul pe EDC16C9/39? Mie unul mi-a fost frica sa scriu si cu FGTech v54 fara sa fac un backup BDM inainte la procesor flash si eeprom.
Daca ai compresia buna si distributia este in regula nu lasa pe nimeni sa se atinga de motor. MPPS-ul ala nu scrie doar partial softul pe EDC16C9/39? Mie unul mi-a fost frica sa scriu si cu FGTech v54 fara sa fac un backup BDM inainte la procesor flash si eeprom.
pad
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
larionl69
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2015
- Mesaj Privat
Buna seara,
Sunt membru nou, dar va urmaresc cu fascinatie si citesc cu mult entuziasm postarile.
Detin un Astra G 1.7 Y DT din 2003. Citind despre remapare, am observat ca unele persoane au dezvoltat un fel de arta din a lucra cu softul acestor masini. Prin urmare, am decis sa apelez si eu la cineva dintre voi sa-mi faca o remapare. Sunt din Sacele-Brasov si ma gândesc ca BV19MAX e mai aproape de mine. Când si cum ne putem intalni sa discutam? Poate saptamana aceasta? Sunt mai liber cu serviciul.
Multumesc anticipat.
Sunt membru nou, dar va urmaresc cu fascinatie si citesc cu mult entuziasm postarile.
Detin un Astra G 1.7 Y DT din 2003. Citind despre remapare, am observat ca unele persoane au dezvoltat un fel de arta din a lucra cu softul acestor masini. Prin urmare, am decis sa apelez si eu la cineva dintre voi sa-mi faca o remapare. Sunt din Sacele-Brasov si ma gândesc ca BV19MAX e mai aproape de mine. Când si cum ne putem intalni sa discutam? Poate saptamana aceasta? Sunt mai liber cu serviciul.
Multumesc anticipat.
larionl69
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2015
- Mesaj Privat
Am marit ''herghelia'' vineri. ''Calutii'' primiti de la BV19MAX se simt de cate ori e nevoie. Sunt cam 90-95 cp, dar se infig in roti impreuna. Urmeaza o admisie si o evacuare mai degajata. Daca se comporta bine, o sa incerc sa maresc ''herghelia'' la maxim. Cu ajutorul oamenilor minunati pe care am avut placerea sa-i cunosc aici pe forum, si la întâlnirile Clubului Opel in Brasov, este posibil chiar mai mult. Alezare de la 1.7 la 1.9, daca e posibil. Presiune turbina ridicata la maxim posibil, eventual schimbata cu una mai mare. Instalatie de HHO...si o sa vad ce posibilitati mai sunt.
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Pentru turbina custom si galerie il recomand pe Bogdan Mitocaru de la Bucuresti (Haplea). Pe facebook il gasesti sub numele de Bogdan Mbi. Alezare nu merita, ca nu gasesti pistoane mai mari pentru aceleasi biele si per total motorul de 1.7 nu il tuneaza aproape nimeni peste Stage 1+, deci nici producatorii de piese custom nu se agita sa faca biele race sau alte chestii de genul.