Salutari,
Nu prea vroiam sa redeschid discutia despre Antara vs Sportage...
Daca urmaresti topicurile mele, am renuntat la Antara in special din cauza regenerarilor DPF si a perspectivei motoarelor diesel.
Am ales Sportage nu ca m-ar fi rupt cat de senzationala e masina, dar la 20k euro era singura masina noua cu motor de pana in 2l, cutie automata pe benzina. Daca Antara avea pe benzina motorizarile pe 2.0l ramaneam in curtea Opel, fara ezitari, insa motorul de 2,4l benzinar nu este recomandat nici macar de dealer.
Dupa cum spuneam mai sus, astept cu nerabdare viitorul Antara, din zvonurile de pe net, se pare ca pe benzina, motoarele vor fii de 1,6l si 2,0l benzina. Diesel nu ma intereseaza, pentru ca la orizont sunt nori gri vis-a-vis de motoarele diesel.
Oricum o dam, modelul Antara a fost din pacate o nereusita pt. Opel, vanzarile la nivel european in special pe faceliftul din 2011 au fost nesperat de mici. Paradoxal, dupa inceperea campaniei europene cu reduceri de 30-40%, in 2013, Antara se vanduse in 15400 exemplare in EU pentru ca in 2014, anul ofertei de nerefuzat sa scada la 8400. Sunt cifre seci, insa care spun multe, asupra perceptiei clientilor EU asupra acestui model.
https://www.clubopel.com/lin...ized-suv-segment/
Cat despre Duster, stai linistit, s-au vandut asa multe, pt ca toti romanii plecati la munca in afara, atat si-au permis, iar mandria nationala i-a indemnat catre Duster.