- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- cristi69tm
- *
- 5 mesaje
- din 07 Jul 2016
- Insignia 2010
- Timis
cristi69tm
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Cam greu de rezolvat atat timp cat nu ai versiunea de baza, ar trebui sa mergi la reprezentanta Opel si faci o rescriere a softului(versiunea initiala) pe baza seriei VIN a masinii.
Odata cu rescrierea softului se reinitializeaza si filtrul cu particule.
Altãdatã alege si tu o firmã romaneasca care te poate ajuta oricând.
Baftã in rezolvarea problemei.
Odata cu rescrierea softului se reinitializeaza si filtrul cu particule.
Altãdatã alege si tu o firmã romaneasca care te poate ajuta oricând.
Baftã in rezolvarea problemei.
S-a rezolvat problema....am revenit la softul original.
Multumesc!
- danielpuiu
- *
- 17 mesaje
- din 12 Mar 2016
- Insignia 2018
- Bucuresti
danielpuiu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Am achizitionat si eu in urma cu o saptamana un Opel Insignia 2.0 160 cp si as dori cateva pareri din partea voastra.Astazi pentru prima data masina a cerut regenerarea filtrului de particule.Toate bune si frumoase,am tras pe dreapta si am tinut-o turata la 3500 - 4000 turatii aproximativ 5 minute.Dupa 4 minute cred,a inceput sa scoata un fum de zici ca era tractor,iesea fum de sub masina , de sub roata dreapta spate,iar cand am plecat dupa loc mi s-a parut ca iese foarte putin fum si pe langa duzele de parbriz.Initial am crezut ca masina a luat foc.
Please help me cu ceva sfaturi sau ce trebuie inlocuit.
Am achizitionat si eu in urma cu o saptamana un Opel Insignia 2.0 160 cp si as dori cateva pareri din partea voastra.Astazi pentru prima data masina a cerut regenerarea filtrului de particule.Toate bune si frumoase,am tras pe dreapta si am tinut-o turata la 3500 - 4000 turatii aproximativ 5 minute.Dupa 4 minute cred,a inceput sa scoata un fum de zici ca era tractor,iesea fum de sub masina , de sub roata dreapta spate,iar cand am plecat dupa loc mi s-a parut ca iese foarte putin fum si pe langa duzele de parbriz.Initial am crezut ca masina a luat foc.
Please help me cu ceva sfaturi sau ce trebuie inlocuit.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- florin.and
- **
- 64 mesaje
- din 11 Apr 2009
- Insignia 2009 2.0 dtj
- Arges
florin.and
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2009 2.0 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am si eu oInsignia 2.0 cdti 2009 si vreau sa va intrebdaca e normal sa aiva consumul instant pe loc 0,8-0,9 l/h dupa ce si-a facut regenerarea.In timpul regenerarii am condus aprox 30 min cu 3000 turatii/min,pe la min 15 am tras pe dreapta sa vad daca mai e in procesul de regenerare si inca era la 1,5 l/h si scotea un miros puternic de fum,asa ca am mai rulat inca 15 min cu ea la 3000 turatii.Masina abia am cumparat-o si nu mi-am dat seama inainte ce consum avea pe instant,doar cu vreo ora inainte de regenerare am vazut aceleasi valori de 0,8-0,9 l/h.Mi se pare totusi cam mult...
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- florin.and
- **
- 64 mesaje
- din 11 Apr 2009
- Insignia 2009 2.0 dtj
- Arges
florin.and
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2009 2.0 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- florin.and
- **
- 64 mesaje
- din 11 Apr 2009
- Insignia 2009 2.0 dtj
- Arges
florin.and
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2009 2.0 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2009
- Mesaj Privat
gabriel33
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2017
- Mesaj Privat
Bunã,dupa 2 ani apare si la mine prima problema:
Am o insignia automata A20dth 160cv problema a inceput cu regenerarea in timpul mersului incepuse sa faca regenerarea dupa care masina nu mai acelereaza si se opreste motorul.
In bord apare de contactat asistenza
Opresc de tot masina si o repornesc unde dupa un timp de mers reuseste sa isi faca regenerarea
Mi sa intamplat de cateva ori faza asta
Am incercat sa merg mai turata si nimic azi a inceput sa porneasca regenerarea si sa oprit imediat
Am montat beculetul acela la oglinda pentru a sti cand isi face regenerarea
In ultimul timp bag si motorina mai buna si nimic
Se mai intampla cateodata sa isi faca regenerarea fara probleme am impresia ca la viteze mari reuseste mai bine
Ce trebuie facut in cazul meu?
Va multumesc anticipat
Am o insignia automata A20dth 160cv problema a inceput cu regenerarea in timpul mersului incepuse sa faca regenerarea dupa care masina nu mai acelereaza si se opreste motorul.
In bord apare de contactat asistenza
Opresc de tot masina si o repornesc unde dupa un timp de mers reuseste sa isi faca regenerarea
Mi sa intamplat de cateva ori faza asta
Am incercat sa merg mai turata si nimic azi a inceput sa porneasca regenerarea si sa oprit imediat
Am montat beculetul acela la oglinda pentru a sti cand isi face regenerarea
In ultimul timp bag si motorina mai buna si nimic
Se mai intampla cateodata sa isi faca regenerarea fara probleme am impresia ca la viteze mari reuseste mai bine
Ce trebuie facut in cazul meu?
Va multumesc anticipat
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,542 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,542
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat
Merci pt video da la ce am vazut acolo nu cred ca o pot face singur mai ales in conditiile in care eu chiar is afon la capitolu asta electrica. Si am vazut ca dupa ce a pornit motoru ledu se aprinsese, intrebarea e cand incepe regenerarea ledu ce mai face se stinge ca sa ne dam seama ca se face regeneratea?
- livcro
- ******
- 4,542 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,542
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat
jonnz
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2015 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2016
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
Salut. Dupã ce am avut eroare de debitmetru...am descoperit cã furtunul de intercooler e spart. Ãsta s-a schimbat. Acum a apãrut o nouã eroare pe Opcom. De genul Regeneration time... nu an reținut codul. încãrcare dpf 53% și ultima regenerare acum 90km. Mașina de abia trage cu viteza 1 sau 2. Nu am reușit sã inițiez o regenerare forțatã. Ce rahat sã-i fac? Am Opcom mai nou versiune soft 2014.
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
Pânã la urmã s-a rezolvat tot cu Opcom, regenerare inițiatã. Nu știu exact motivul pentru care a mers acum, fie pt cã am selectat 2010 anul fabricației (Mașina e 2009) sau pentru cã tocmai fãcusem un drum de 8km. Motorul s-a turat pânã la 3500rpm, a scos ceva fum inițial. Dupã 5 minute am ieșit din meniul respectiv, regenerarea s-a oprit.
Probabil ar mai fi vrut sã continue.
A dispãrut eroarea P2458-57 dar la status regenerare tot apare ceva...ca fiind incompletã. Mașina merge ok acum, inainte de abia se tura spre 3000rpm.
Știe cineva cât ar trebui sã dureze procesul de regenerare forțatã inițiat din Opcom? Cum v-am zis eu l-am oprit dupã vreo 5 min, nu mai scoate fum.
Si se poate face în mers? Sã nu se încãlzeascã și alte chestii pe acolo.
Probabil ar mai fi vrut sã continue.
A dispãrut eroarea P2458-57 dar la status regenerare tot apare ceva...ca fiind incompletã. Mașina merge ok acum, inainte de abia se tura spre 3000rpm.
Știe cineva cât ar trebui sã dureze procesul de regenerare forțatã inițiat din Opcom? Cum v-am zis eu l-am oprit dupã vreo 5 min, nu mai scoate fum.
Si se poate face în mers? Sã nu se încãlzeascã și alte chestii pe acolo.
- livcro
- ******
- 4,542 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,542
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Ideal ar fi sa o faci in mers...mergi la marginea orașului, o declansezi si o tai la drum...10 km dus, 10 km întors... Nu stiu cat dureazã cea declansata. Si verifici nivel ulei dupa...si miros. Sacs sunt semne de contaminare cu motorina...nu mai pornesti decat sa mergi la service sa il schimbi. Am intekes cs la regenerarile declansste creste riscul contaminarii uleiului