sergiu8830 a scris:Va salut, domnilor. Am un Opel Astra G, 2.0 diesel.Acum 3 zile am vrut sa plec cu ea si surpriza, nu pleca de pe loc dar se tura( rezolvarea a fost ca planetara stanga fata era facuta zob).Dupa 2 zile nu a vrut sa mai porneasca.Am citit informatiile spuse de voi si am fost la mecanic cu ea, astazi fiind a 2 a zi consecutiv.Mi-a fost schimbat bendixul si bobina( paguba nu prea mare).Initial am crezut ca sunt periile insa acestea erau intr-o strare foarte buna.Astazi am ajuns acasa si dupa 5 ore cand am vrut sa plec cu ea.....pauza.Cupleaza, invarte dar nu porneste motorul.Sunetul produs cand incerc sa pornesc este acela ca al unui tractor care merge ( alta comparatie mai plauzibila nu gasesc).A fost pusa pe tester azi si a fost o eroare de la EGR dar a fost curatat filtrul care arata execrabil.Intrebarea mea este: cand o las parcata pe un damb, nu inalt, in perioada cand mergea pornea greu, este posibil sa se dezamorseze pompa de inalta? As vrea sa cred ca nu este "decedata"pompa de injectie.Mai are cineva aceste simptome? Am inteles de la fel si fel de mecanici ca problema la acest model de 2.0 diesel ar fi pompa care crapa dintr-o data.Nu stiu ce sa ii mai fac, bag bani zilnic in ea si sta in fata blocului.Multumesc, stimati colegi!
ati schimbat de curand filtrul de motorina?sau macar s-a mai dat drumul jos la filtru la condensul cer se acumuleaza acolo?este posibil ca iarna pe temp joase sa inghete acea apa rezultata din condens,si deaici problemele,ar mai fi bujiile incandescente , l-ea verificat cineva? releu bujii