Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cat timp presiunea in admisie e conform cerintelor,EGR-ul e scos din discutie...!
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,733
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc de informatie, e bine de stiut acest aspect.
  • speet

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra OPC 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Salut. Am avut aceiasi problema pe astra h motor 1.9 si,dupã ce am fost la câțiva mecanici si toti mi-au scos peri albi,unul a descoperit un cablu de la injectorul 3 nu era bine izolat si contactul era imperfect. Si asta a descoperit problema in maxim 2 minute Smile
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Ok multumesc de informatie.
Am sa verific si firele la injectoare
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am verificat si firele de la injectoare
Tot la fel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Fiecare problema pe un motor are propriile particularitati,chiar daca se manifesta in acelasi fel(aceleasi efecte).Vad ca unii colegi prezinta cauzele problemelor lor,ca si cum ar fi prezente la toti ceilalti,ceea ce nu se confirma de cele mai multe ori...
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Ce am mai observat la un drum de 1000 km este ca in treptele superioare(3,4,5) trepidatia este mai puternica si este in functie de cat accelerez, daca accelerez puternic trepidatia este foarte foarte mare , daca accelerarea este lina nu se simte asa tare.

Poate a patit cineva la fel. Ca asa de explicat este greu

Multumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu banuiesc ca amestecul carburant nu este conform cerintelor,functie de gradul solicitarii motorului.Daca amestecul ar fi bogat,motorul ar scoate fum,dar in cazul tau amestecul e sarac(combustibil putin) si nu poate dezvolta puterea ceruta de sofer prin pedala de acceleratie.Speta nu-i simpla deloc...,mai ales cand nu ai masina in apropiere! Sper sa gasesti meseriasul pregatit,sa-ti rezolve cazul...!
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Da fum nu scoate deloc.
Daca schimb injectoarele de proba trebuiesc scrise?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cine vrea ca sa-i functioneze 100% corect un injector trebuie sa-i scrie codul in calculator,altfel injectorul nou montat va functiona pe codul vechiului injector,din aceeasi pozitie! De curiozitate,poti sa faci o proba in traseu cu cupla de la debitmetru scoasa...,urmarind daca sunt schimbari functionale!
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Daca scot mufa de la debitmetru masina nu trage .
Si daca scot furtunul dinaintea debitmetrului tot nu trage.
Cum pot sctie injectorul ?
Ca din ce observ injectorul nr 2 pare schimbat si vreau sa vad daca a fost scris

Multumesc mult pt sfaturi
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Injectoarele se scriu cu testerul...! Incearca sa imprumuti pentru proba un debitmetru de pe acelasi motor...,e posibil sa citeasca eronat si un exista referinta pentru acesta!
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am sa iau maine un debitmetru de la cineva cu acelasi motor.
Stiu ca se scriu cu testerul injectoarele. Dar nu stiu cum ,pasii care trebuiesc pentru a le scrie (am op.com)
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Chiar nu a avut nimeni aceasta problema?
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu rezolvarea problemei.
Masina avea pus ambreiaj cu masa simpla de vechiul proprietar.
Am schimbat ambreiajul cu masa dubla si problema sa rezolvat
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Very Happy
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata.
Volanta a vost pusa cu masa simpla de vechiul proprietar si sau rupt arcurile.
Inlocuit kit ambreiaj si problema sa rezolvat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR