- deleted-88280
- **
- 193 mesaje
- din 21 Sep 2013
deleted-88280
- Mesaje scrise: 193
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
Azi am reparat din nou CIMul. Am lipit cele 4 fire, dar problema nu este de acolo.
Trebuie curatati toti pinii, inclusiv cei de la comenzi volan. Se pare ca claxonul se duce in comanda volan drepta, apoi se duce in comanda volan stanga si apoi in CIM.
Folositi spray de contacte, eventual ceva abraziv pentru pini.
Deocamdata merge.
Trebuie curatati toti pinii, inclusiv cei de la comenzi volan. Se pare ca claxonul se duce in comanda volan drepta, apoi se duce in comanda volan stanga si apoi in CIM.
Folositi spray de contacte, eventual ceva abraziv pentru pini.
Deocamdata merge.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- MihaiGSM
- **
- 163 mesaje
- din 05 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
CosminAurelian a scris:Buna ziua, am si eu o problema. Am achizitionat un Astra H din 2005 1.7 cdti. Masina a avut airbagurile sarite. Initial nu mergea sa claxonez , semnalizarea nu revenea si nici comenzine nu functionau. Am desfacut volanul si am observat ca lipseste spira de la airbag(cea cu 2 mufe). Cand pun contactul masina are martor de esp, dar acesta nu ramane aprins( si nici nu stiu daca merge). Problema acum vine: Am achizitionat un CIM din dezmembrari, cu maneta de pilot( a mea are pilot si functioneaza) si am schimbat doar capacul din fata cu manete si spira volanului. Am rezolvat problema cu comenzile si claxonul, dar semnalizarea nu revine. Mentionez ca nu am avut cum sa ii dau semne la banda aceea magnetica din interior pentru ca fusese desfacuta in trecut. In op com am asa ceva https://ibb.co/cvWSUx .
Ce pot sa fac ?
Nu stiu cum sa calibrez acel senzor si nici nu stiu daca este din cauza lui.
Va rog sa ma ajutati, este foarte stresanta aceasta problema.
Va multumesc!
Ce pot sa fac ?
Nu stiu cum sa calibrez acel senzor si nici nu stiu daca este din cauza lui.
Va rog sa ma ajutati, este foarte stresanta aceasta problema.
Va multumesc!
@CosminAurelian, ai reusit sa rezolvi problema?
Am eroare B1012 - steering angle sensor not calibrated si B1020 - steering angle sensor Range/performance.
Am desfacut azi CIM-ul, am verificat conexiunile, dar nu reusesc sa calibrez senzorul. E aceeasi eroare ca in poza pusa de de tine in OpCom.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- MihaiGSM
- **
- 163 mesaje
- din 05 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
Dupa niste flic-flacuri cu scos airbag, scos volan, pozitionat rotita CIM, calibrat, sters erori si dureri de cap, se pare ca am reusit sa fac ceva. Problema la mine era ca senzorul de unghi mergea calibrat dar isi pierdea setarile dupa miscam masina cateva sute de metri si dadea aceasi eroare.
Azi am desfacut CIM din nou, am lipit cu fludor pinii care nu erau cositoriti din fabrica si apoi am repozitionat rotita perforata si cea mica de plastic ca in imaginea atasata. Ce am descoperit e faptul ca rotita de ESP nu e antrenata de cea metalica perforata. Aceasta din urma are o protuberanta de plastic iesita care trebuie pozitionata in partea de sus, spre ceasuri. Protuberanta angreneaza rotita de ESP la o rotatie completa a volanului. Eu desfacusem prima oara CIM-ul si pozitionasem gresit aceste doua rotite.
Am calibrat din nou senzorul, operatiune iesita din prima, sters erori, facut test-drive si pare ok.
Una din rezolvari cu lipiturile a fost la cea de scrolling-wheel din stanga volanului care merge cum trebuie acum si nu mai schimba posturile radio ca inainte ci isi face treaba destinata si intra cum trebuie in computerul de trip.
Azi am desfacut CIM din nou, am lipit cu fludor pinii care nu erau cositoriti din fabrica si apoi am repozitionat rotita perforata si cea mica de plastic ca in imaginea atasata. Ce am descoperit e faptul ca rotita de ESP nu e antrenata de cea metalica perforata. Aceasta din urma are o protuberanta de plastic iesita care trebuie pozitionata in partea de sus, spre ceasuri. Protuberanta angreneaza rotita de ESP la o rotatie completa a volanului. Eu desfacusem prima oara CIM-ul si pozitionasem gresit aceste doua rotite.
Am calibrat din nou senzorul, operatiune iesita din prima, sters erori, facut test-drive si pare ok.
Una din rezolvari cu lipiturile a fost la cea de scrolling-wheel din stanga volanului care merge cum trebuie acum si nu mai schimba posturile radio ca inainte ci isi face treaba destinata si intra cum trebuie in computerul de trip.
- marka
- **
- 122 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Florin V
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
Florin V
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
- MihaiGSM
- **
- 163 mesaje
- din 05 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
marka a scris:Cum ai calibrat senzorul?
Preluat de pe un site de specialitate:
1. Disconnect the battery and the steering angle sensor lose its basic setting
2. Remove airbag and steering wheel following the usual precautions
3. Move the center rotor of the CIM to align the 2 triangles
4. Connect the op-com interface with computer via USB port than install the software
5. Plug the op-com unit into the vehicle USB port after succeeded installing software
6. Op-com will turn out the ESP light but not very first and second time
7. Turn on the vehicle ignition switch and start the vehicle.
8. Drive in a short distance straight line on a level surface at the speed not higher than 20 km/h.
9. When the steering wheel is straight, stop the vehicle with the wheels pointed straight. Make sure the vehicle is not move again.
10. Come to the op-com main function menu, select “Op-com Diagnostic”>> Vehicle year “2006”>>Vehicle model “Astra-H”>>Body>>CIM (Steering Column Module. >> Measuring block 3>>Steering Angle Sensor offset – set to 0.00 by slightly moving steering wheel
11. Back to the CIM screen, select “Programming”. Enter the security code if the system asks for it. Then click “Yes” when the system accepts the security code.
12. Go back to the programming screen, select “Steering angle calibration”, if the system still showed steering angle calibrated, choose “No, choose Activate and waited”. Otherwise, select “Yes” when the system displays steering angle calibrated.
13. The ESP light then came on with ignition as normal and went out after a few seconds
astrahms
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2015
- Mesaj Privat
Buna tuturor, poate sa fie problema la CIM daca la pornirea masinii, masina se tureaza la 1300 de rotatii si cand apasa acceleratia apre martorul de esp si martorul de motor si pot sa plec cu ea foarte incet si sa ajung f repede in treapta 4 sa prind si viteza.
Aceasta problema cu limitarea si aprinderea celor 2 martori din bord se intampla si in timplu deplasarii si imi limiteaza poate si cand sunt pe la 3000 de rotatii.
Va rog un sfat daca ati mai patit aceasta problema.
Aceasta problema cu limitarea si aprinderea celor 2 martori din bord se intampla si in timplu deplasarii si imi limiteaza poate si cand sunt pe la 3000 de rotatii.
Va rog un sfat daca ati mai patit aceasta problema.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
astrahms
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2015
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- marka
- **
- 122 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
MihaiGSM a scris:
Preluat de pe un site de specialitate:
1. Disconnect the battery and the steering angle sensor lose its basic setting
2. Remove airbag and steering wheel following the usual precautions
3. Move the center rotor of the CIM to align the 2 triangles
4. Connect the op-com interface with computer via USB port than install the software
5. Plug the op-com unit into the vehicle USB port after succeeded installing software
6. Op-com will turn out the ESP light but not very first and second time
7. Turn on the vehicle ignition switch and start the vehicle.
8. Drive in a short distance straight line on a level surface at the speed not higher than 20 km/h.
9. When the steering wheel is straight, stop the vehicle with the wheels pointed straight. Make sure the vehicle is not move again.
10. Come to the op-com main function menu, select “Op-com Diagnostic”>> Vehicle year “2006”>>Vehicle model “Astra-H”>>Body>>CIM (Steering Column Module. >> Measuring block 3>>Steering Angle Sensor offset – set to 0.00 by slightly moving steering wheel
11. Back to the CIM screen, select “Programming”. Enter the security code if the system asks for it. Then click “Yes” when the system accepts the security code.
12. Go back to the programming screen, select “Steering angle calibration”, if the system still showed steering angle calibrated, choose “No, choose Activate and waited”. Otherwise, select “Yes” when the system displays steering angle calibrated.
13. The ESP light then came on with ignition as normal and went out after a few seconds
marka a scris:Cum ai calibrat senzorul?
Preluat de pe un site de specialitate:
1. Disconnect the battery and the steering angle sensor lose its basic setting
2. Remove airbag and steering wheel following the usual precautions
3. Move the center rotor of the CIM to align the 2 triangles
4. Connect the op-com interface with computer via USB port than install the software
5. Plug the op-com unit into the vehicle USB port after succeeded installing software
6. Op-com will turn out the ESP light but not very first and second time
7. Turn on the vehicle ignition switch and start the vehicle.
8. Drive in a short distance straight line on a level surface at the speed not higher than 20 km/h.
9. When the steering wheel is straight, stop the vehicle with the wheels pointed straight. Make sure the vehicle is not move again.
10. Come to the op-com main function menu, select “Op-com Diagnostic”>> Vehicle year “2006”>>Vehicle model “Astra-H”>>Body>>CIM (Steering Column Module. >> Measuring block 3>>Steering Angle Sensor offset – set to 0.00 by slightly moving steering wheel
11. Back to the CIM screen, select “Programming”. Enter the security code if the system asks for it. Then click “Yes” when the system accepts the security code.
12. Go back to the programming screen, select “Steering angle calibration”, if the system still showed steering angle calibrated, choose “No, choose Activate and waited”. Otherwise, select “Yes” when the system displays steering angle calibrated.
13. The ESP light then came on with ignition as normal and went out after a few seconds
Cu ce versiune de op-com ai fãcut treaba asta? cã mie nu îmi aratã sã calibrez unghiul la programare în opcom.
- MihaiGSM
- **
- 163 mesaje
- din 05 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
- marka
- **
- 122 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- MihaiGSM
- **
- 163 mesaje
- din 05 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
- marka
- **
- 122 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat