@vladf
nu am da' m-am bagat si io in seama in disutia asta...
Acu' lasind gluma la o parte avem asa:
zamfira comandata Elegance cu ABS+TC (dura inca 3 luni daca vroiam si ESP), sa zicem ca m-au intepat si nu i-au pus..
Atunci de ce au pus beculetu' in bord care mai si clipoceste ca la balamuc pe mîzga asta (si a tot clipocit de vreo 7 ani incoace....)
Si de ce cind am avut o problema cu throttle valve body mi s-a aprins exact acel martor iar codul de eroare de pe tester zicea si de Traction control?
In linkurile puse de tine (primele 2) e vorba de masini cu tractiunea spate, daca ai fi avut rabdarea sa citesti toate informatiile pe care le-am pus ai fi vazut ca e putin diferit TC-ul la cele cu tractiunea spate.
Mai mult, in primul link poe care l-ai pus - si in care zice ca e ON, tipul cu masina rosie pleaca cu scirt si cind intra in linie dreapta si schimba a 2-a mai scirtie inca o data.
In linkul de pe site-ul bosch este EXACT ceea ce descriu eu (desi masina e tot cu tractiune spate): rotile de pe o parte pe asfalt uscat, cele de pe partea cealalta pe zapada/gheata.
Deci si pt tine si pt
@livcro: am TC si pot pleca cu scirt de pe loc...
Parca as face un drum pina mai spre Sibiu, sa ne intilnim mai la mijloc si sa facem o proba/demonstratie.
Da' nu moca, ci pe ceva consistent cum ar fi niscai palinca de pe la voi...
![Cool](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
(sint asa de sigur ca as cistiga pariul ca nu mai zic ce as putea aduce eu din regat pt. pariul asta)