Salut.
De ce nu Agila?
Estetic - controversata - depinde exclusiv de gusturi; eu cand mi-am luat-o, "mi s-a pus pata" pe o Agila inainte de a ma sui in ea, doar cat m-am uitat pe net. Am vrut o masina buna la bani putini si am gasit-o. Esteticul depinde in special de optionalele bari pe acoperis si cele de protectie laterale si bineinteles de culoarea aleasa. Eu o am gri metalizat cu aceste optionale si o consider f. faina, dezinteresat multe persoane mi-au spus ca masina este "o bijuterie". In final insa, depinde de gusturi...
Functional - pe parte tehnica nu am avut probleme majore, tinand cont ca mi-am luat masina din Belgia de 1 an si jumatate si fiind fabricata din Martie 2002. Km rulati: 40000 din care ~23000 in Romania.
Schimbat debitmetru aer - 7 mil lei, schimbat un tampon motor si bujii (nu era nevoie). In ciuda capacitatii mici, motorul este destul de puternic si masina este intr-adevar "agila".
Spatiul este destul, plec cu familia la mare si cu bagajele nu am probleme; niciodata nu s-a intamplat sa las ceva acasa din acest motiv; incap fara probleme 4 pasageri (trei in spate), daca au o talie normala
Nu se compara spatiul cu cel din Matiz, este net superior. Pozitia la volan da impresia de un 4x4, cu o mica problema: la curbe, incurca un pic vizibilitatea stalpul din stanga fata, fiind lat.
Echipare standard: eu cred ca se prezinta f.f. bine, avand standard ABS, airbag sofer, radio (-cd in cazul meu), geamuri electrice, reglare electrica faruri, directie electrica, ergonomie interior (tavite, suporti pahare, etc. plastic).
Toate acestea sunt valabile pentru modelul cu motor de 1.2i, cum am eu; motorul de 1000 nu mi se pare convenabil, cel putin pentru mine.
Daca te-am convins, iti pot vinde masina mea, ca eu vreau sa-mi iau o Agila Diesel, common rail...
Daca am laudat-o prea mult, rog colegii ceilalti cu Agila sa vina cu contra-argumente... dar sa fie corecti!