BC77JIM
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
am gasit sonda,am scos-o,am curatat-o si am dat si cu spray d contacti,da nimic,merge la fel d prost.......n-ar trebui,sa se simta o modificare la mersu motorului atunci cand scoti sonda?io am scos-o d tot,si din mufa,si din galerie,si am mers cu ea,asa.in afara d faptul k facea mai multa galagie,k ieseau gazele prin locul unde era infiletata sonda,nimic altceva.mergea exact cum imi merge cu ea pusa.apropo,relantiul la cat tr sa fie?mie imi sta la 1000,1050(foarte putin peste 1000.).e cam mare,nu?
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
am si eu o intrebare:dak sonda e in mintile ei,functioneaza perfect,sa presupunem k noua,si la relanti ii scoti mufa,c tr sa se intample?se tureaza motorul?se opreste?tremura?se aprinde ceva in bord?
-cred k la mine,la c20xe nu functioneaza,pt k:la relanti,am scos mufa si nu s-a int nimic,nu s-a aprins nimic in bord,merge la fel d prost:la pornire scoate o gramada d fum,nu trage.relantiul la cat tr sa stea?la mine e putin peste 1000 sau fix 1000
-cred k la mine,la c20xe nu functioneaza,pt k:la relanti,am scos mufa si nu s-a int nimic,nu s-a aprins nimic in bord,merge la fel d prost:la pornire scoate o gramada d fum,nu trage.relantiul la cat tr sa stea?la mine e putin peste 1000 sau fix 1000
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
BC77JIM
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
Redroket
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2008
- Mesaj Privat
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Ai facut ceva din ce s-a spus mai sus?
Daca s-a aprins eroarea de sonda nu mai ai ce curata la ea si oricum nu se curata cu spray.
...............................................................................................................
https://www.clubopel.com/regulament.html - regulament general
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18791 - regulamentul sectiunii
Daca s-a aprins eroarea de sonda nu mai ai ce curata la ea si oricum nu se curata cu spray.
...............................................................................................................
https://www.clubopel.com/regulament.html - regulament general
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18791 - regulamentul sectiunii
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,541 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,541
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Daca sonda e dusa, cand ii scoti mufa o sa constati ca nu se simte nici o schimbare. Similar e si cu debitmetrul. ECU, atunci cand isi da seama ca primeste date eronate de la acestia, intra pe o mapa de rezerva, standard care diminueaza mult performantele, dar nu te llasa in drum cu masina. Daca senzorii sunt inca functionali, imediat ce scoti una din mufele d econecatre se simte in mersul motorului.
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
- deleted-17217
- *
- 26 mesaje
- din 07 Apr 2008
deleted-17217
- Mesaje scrise: 26
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2008
- Mesaj Privat
dragii mei , uite ca trecut mai mult de o luna, de cand am deschis topicul asta.... acuma am si concluzia in legatura cu problema sondei Lambda:
EU AVUSESEM ERORI DATE DE SONDA LAMBDA , sonda nu e deloc devina, aveam infundat esapamentul cu bucati de catalizator rupt, si nu mai respira deloc.
Masina si a revenit la normal dupa urmatoarele operatiuni:
1) curatare injectoare ,galerie de admisie
2)curatarea esapamentului ( am inlocuit o parte din el ca era ruginit)
Acuma merge ff bine , nu se mai aprinde check engine nimic... e totul bine , VA MULTUMESC PT AJUTORUL ACORDAT
EU AVUSESEM ERORI DATE DE SONDA LAMBDA , sonda nu e deloc devina, aveam infundat esapamentul cu bucati de catalizator rupt, si nu mai respira deloc.
Masina si a revenit la normal dupa urmatoarele operatiuni:
1) curatare injectoare ,galerie de admisie
2)curatarea esapamentului ( am inlocuit o parte din el ca era ruginit)
Acuma merge ff bine , nu se mai aprinde check engine nimic... e totul bine , VA MULTUMESC PT AJUTORUL ACORDAT
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
- deleted-17217
- *
- 26 mesaje
- din 07 Apr 2008
deleted-17217
- Mesaje scrise: 26
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2008
- Mesaj Privat
denis, cand am facut testul pe calculator a aparut sonda lambda....la cateva momente dupa ce so facut testul respectiv, mecanicii din service ( eu sunt din iasi ) deja mi au facut o calculatie, au zis asa: sonda lambda 4 mil , curatat injectoare si galerie de admisie inca 4 mil....
cum nu sunt milionar in dolari , normal ca... nu aveam 8 mil la mine,plus ca pareau niste rechini vazandu-ma tanar... ( am remarcat eu ca la Opel calibra unii nesimtiti de la service-uri sar cu preturi de genul milioane/pe secunda)
am mai stat cateva saptamani sa strang si eu niste bani, m am dus la un alt service unde am curatat toba ( aveam catalizatoruls spart, bucatile alea de carbune de catalizator imi infundau toba)....pe urma am mai lasat cateva zile, unde am ajuns la un alt service din iasi, am curatat injectoarele si galeria de admisie ( atentie la calibra injectoarele se curata cu ultrasunete....pe stand specializat)......
mo costat 1 mil curatatul de injectoare si 600 mii curatatul tobei,+ inca 1 mil un furtun special care era crapat si rupt intre galeria de admisie si filtrul de aer.........
dupa ce am efectuat operatiunile de mai sus URAAAAAAAAAAAAA...............masina merge excelent , nu se mai aprinde nici check engine nici nimic.....
totusi fiind pesimist, am zis sa o mai las 1 luna sau 2 luni asa...ca sa ma asigur ca e totul 100 % ok.. si chiar este , asa ca, m am reintors pe forum aici , sa scriu exact care era problema la masina mea:)
Va multumesc
cum nu sunt milionar in dolari , normal ca... nu aveam 8 mil la mine,plus ca pareau niste rechini vazandu-ma tanar... ( am remarcat eu ca la Opel calibra unii nesimtiti de la service-uri sar cu preturi de genul milioane/pe secunda)
am mai stat cateva saptamani sa strang si eu niste bani, m am dus la un alt service unde am curatat toba ( aveam catalizatoruls spart, bucatile alea de carbune de catalizator imi infundau toba)....pe urma am mai lasat cateva zile, unde am ajuns la un alt service din iasi, am curatat injectoarele si galeria de admisie ( atentie la calibra injectoarele se curata cu ultrasunete....pe stand specializat)......
mo costat 1 mil curatatul de injectoare si 600 mii curatatul tobei,+ inca 1 mil un furtun special care era crapat si rupt intre galeria de admisie si filtrul de aer.........
dupa ce am efectuat operatiunile de mai sus URAAAAAAAAAAAAA...............masina merge excelent , nu se mai aprinde nici check engine nici nimic.....
totusi fiind pesimist, am zis sa o mai las 1 luna sau 2 luni asa...ca sa ma asigur ca e totul 100 % ok.. si chiar este , asa ca, m am reintors pe forum aici , sa scriu exact care era problema la masina mea:)
Va multumesc