Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sal'tare
Rog in mod deosebit administratorii , in cazul in care mai exista ceva asemanator , sa mute discutia acolo unde ii este locul , dar sa aiba bunavointa de a-mi spune si mie.Multumesc anticipat
am si eu o intrebare(problema)
masina:opel astra f din '94 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz hatchback 5 usi
nu mai trage motorul atunci cand se incalzeste
am fost cu ea la mecanic gandindu-ma la compresie dar este buna (undeva pe la 12 mi-a zis el)
ceea ce mi-a sugerat el ca ar fi , a fost ambreiajul (disc placa rulment)
explicatia lui:atunci cand se incalzeste ambreiajul, incepe sa patineze
dar nefiind sigur 100% a ramas sa faca vineri un test cu ea la drum lung sa-mi spuna sigur
Intrebarea mea este urmatoarea: Cam cat m-ar costa acest kit de ambreiaj si cam cat ar fi manopera?
Se poate sa fie decat o singura componenta defecta?(Doamneajuta),sau ideal ar fi sa schimb tot kitul?
Sa ma astept si la cheltuieli colaterale?
Se poate reconditiona ceva?
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
textul il poti face si tu incalzesti masina si in treapta
a-2-a si treapta a-3-a vezi daca ajungi la viteza de
60 in a-2-a si o 100 in a-3-a de regula masina se
tureaza dar viteza nu dezvolta,e bine sa schimbi
tot chitul daca schimbai tu si nu mecanicul mergea
sa schimbi o piesa sau doua ca nu te costa nimic
mina de lucru asa ce faci daca peste 3 luni se
mai duce inca o piesa alti bani alta distractie pretul
la kit e undeva pe la 500 ron depinde de unde il
cumperi si ce marca.
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sal
problema rezolvata sau explicata mai bine zis
am fost vineri cu ea la acel mecanic
dupa cateva ture facute de el cu ea mi-a dat verdictul:ambreiajul nu are nimic,trage chiar f bine
explicatia pe care mi-a dat-o : atunci cand accelerez brusc clapeta de acceleratie se deschide dar mai intai baga aer apoi calculatorul afla cat aer este si da drumul la benzina pe masura , trebuind accelerata gradat si nu brusc,dintr-o data,nefiind ca la dacii (carburator) unde acolo da drumul direct la benzina , aici dand drumul mai intai la aer si abia dupa aceea la cant de benzina corespunzatoare.
concluzia trasa de mine:timpul de raspuns al masinii e mai intarziat fata de timpul de reactie al talpii mele Very Happy
Dar ea nu are debitmetru!
asa o fi asa n-o fi deocamdata ramane asa cum este
o alta intrebare:Oare se poate micsora timpul asta de raspuns al masinii? (adica timpul scurs de la introducerea aerului si pana la aflarea cantitatii lui pt a da drumul cant de benzina coresp)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR